rAilFISH Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 42/8/0.45, tycker statsen säger sitt! Ok , över hur många spelade händer ? Citera
myten Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Ok , över hur många spelade händer ? Ett par hundra... Citera
pezdawg Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 nej silbersky är bästedit: och bladet är ganska tråkig att nöta ner. Edit2. Vad tycker du om mr fishy på svs? Silbersky anser jag vara en abc spelare som jag har svårt att se mig förlora pengar till. Svårt att vinna pengar av också iofs men knappast nått hot. Bäst enligt mig är Sharkbiter, Falunerik och hunter21. Iamivar ska också ha en eloge för att han tiltar sönder mig varje gång jag ser honom. Mr. Fishy är ok Silbersky stuk på honom tycker jag. Citera
don_sebbe Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Silbersky anser jag vara en abc spelare som jag har svårt att se mig förlora pengar till.Svårt att vinna pengar av också iofs men knappast nått hot. Bäst enligt mig är Sharkbiter, Falunerik och hunter21. Iamivar ska också ha en eloge för att han tiltar sönder mig varje gång jag ser honom. Mr. Fishy är ok Silbersky stuk på honom tycker jag. Vad tycker du om tms? Citera
KingCosmoKramer Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Visste du att MrFishy, Bladet och snoka23 är samma person? Citera
Opteron Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Visste du att MrFishy, Bladet och snoka23 är samma person? Känns inte alls otroligt när du säger det... Citera
pezdawg Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Vad tycker du om tms? Spelat för lite mot honom för att göra ett utlåtande. Citera
Xodiac Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 av nyfikenhet, någon som har note på mig? (SussPuss) lirar mest 2,5/5 och en del 5/10 samt några 50/100 skottningar och en enormt massa hu på 2,5/5 o upp Citera
pozz2 Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 E me lite sugen på va folk ser om mig Har spelat mest på 5/10 men har haft en paus nu på ett tag Nickar "pozz" Citera
Baver Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Vad har vi att säga om följande? - Dinmamma - Har inte bestämt mig vad jag tycker om hans spel, aggro så det räcker och blir över iaf. - Betongbarn - Xarsion - Har fått för mig från forumet att han är vinnande, men när jag sitter vid hans bord har jag blivit väldigt tveksam ibland. - Slipsknut - Therese77 Citera
PeO Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Vad har vi att säga om följande? - Dinmamma - Har inte bestämt mig vad jag tycker om hans spel, aggro så det räcker och blir över iaf. - Betongbarn - Xarsion - Har fått för mig från forumet att han är vinnande, men när jag sitter vid hans bord har jag blivit väldigt tveksam ibland. - Slipsknut - Therese77 Betongbarn är väl han som köper in sig för 20BB och försöker dubbla upp. Gärna för mig... Citera
Baver Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Betongbarn är väl han som köper in sig för 20BB och försöker dubbla upp. Gärna för mig... Har sett han sitta med 200BB / 4 bord rätt ofta också. Såg han så som rätt aggro och hyffsat jobbig att möta. Dock så har jag som du sagt sett han med minimi-BI på slutet, därav hade jag lust att kolla vad ni tycker om han Citera
KingCosmoKramer Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Dinmamma - Har inte bestämt mig vad jag tycker om hans spel' date=' aggro så det räcker och blir över iaf. [/quote'] Han är jättedålig.... Och han är så långt i från aggro man kan vara. vek/passivare får man leta efter. Citera
Teddybear Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 - Xarsion - Har fått för mig från forumet att han är vinnande, men när jag sitter vid hans bord har jag blivit väldigt tveksam ibland. Tvivlar på att Xarsion är vinnande. Verkar vara en speltorsk utan självdisciplin av vad jag har sett. Citera
AnteSvante Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Han är jättedålig.... Och han är så långt i från aggro man kan vara. vek/passivare får man leta efter. +1 Aptight verkligen, kan ibland bluffa en ´gata.. lr semibluffa iaf. Citera
Baver Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Han är jättedålig.... Och han är så långt i från aggro man kan vara. vek/passivare får man leta efter. Haha jasså, på 5/10 har han då lirat aggro så det räcker när jag lirat mot honom, 3-bettat en BRED range osv osv. Ofta så fort någon slog upp och någon synade så skulle han in i potterna och bråka. har dock visserligen sett honom som rätt så speewig iaf men men.. Citera
heltoker Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Ok , över hur många spelade händer ? jodå.. jag har själv 55/24/1 över 200 händer på honom, kan omöjligt vara en stabil vinnare Citera
heltoker Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 tankar kring nedanstående spelare? Andy QQ Burgendy din mama Duekass HNIC ILDUCE444 Jag_Vinner mat_dameon ninjapuff PenelopeZ Citera
KingCosmoKramer Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Haha jasså, på 5/10 har han då lirat aggro så det räcker när jag lirat mot honom, 3-bettat en BRED range osv osv. Ofta så fort någon slog upp och någon synade så skulle han in i potterna och bråka. har dock visserligen sett honom som rätt så speewig iaf men men.. För mig har han 0% 3-bet efter 400 händer..... Citera
Baver Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 tankar kring nedanstående spelare? Andy QQ Burgendy din mama Duekass HNIC ILDUCE444 Jag_Vinner mat_dameon ninjapuff PenelopeZ Andy QQ- Regular, halvduktig, som jag dock inte har haft några direkt extrema duster med, har enligt mig lätt att semitilta i början av sessionerna. Burgendy- Stabil Citera
heltoker Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 pezdawg och AnteSvante, vad nickar ni på svs? För mig har han 0% 3-bet efter 400 händer..... vilket program räknar det? Citera
Baver Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 För mig har han 0% 3-bet efter 400 händer..... Sick? Har rannsakat mig själv, men tror fan vi snackar om samma person Har inget program på min bärbara nu, så har inga stats att tillgå men jag är nästan 100 på att jag inte blandar ihop honom med ngn annan .. Citera
two_aces Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 pezdawg och AnteSvante, vad nickar ni på svs?QUOTE] Antesvante nickar Antesvante, ledsen om jag outade dig nu. Citera
JELLJUN Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Burgendy är ju sturedenstore här på PF http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/41854-sturedenstore-dagbok-no-more.html Citera
Recommended Posts