Pokerowe Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Sjukt. Hur många händer blev det? Vet ej, brukar nollställa för o ha lite koll på hur aktiv jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Låter ganska normalt med så många timmar. Sen i Juni har jag haft 4 månader där jag gjort runt 20k på 2,5/5 Fr med ca 90h/mån. Sen så klart har man haft nån månad då det blivit 5k ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerowe Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Låter ganska normalt med så många timmar.Sen i Juni har jag haft 4 månader där jag gjort runt 20k på 2,5/5 Fr med ca 90h/mån. Sen så klart har man haft nån månad då det blivit 5k ist. vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Håller med om att det går att hålla så höga vinster på 2.5/5 FR, iaf gick det i våras då jag hade många 30k månader utan att spela heltid. Och pokerowe var ganska bra kommer jag ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Softish Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 Akta er för mig i fixed limit (heter dock något annat på Svenska Spel). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 Akta er för mig i fixed limit (heter dock något annat på Svenska Spel). Brukar du lira ngt 50/100FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 Brukar du lira ngt 50/100FL? tror han spelade några händer där innan badbeats och riggen tvingade ner honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 tror han spelade några händer där innan badbeats och riggen tvingade ner honom Haha ja 50/100 är en riktig badbeat nivå, men sjukt bra värde där vissa dagar iaf8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Slänger väl in den här också Vilka tycker ni är bäst på NLSH 10/20? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Har inte spelat SÅÅ mycket på 10/20 så jag vet inte riktigt men jag har noterat att dom här spelarna oftast vet vad dom håller på med: Opteron, nabbes666, Jerico och Slyngryta(spewar dock ibland ) har såklart glömt bort några Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Slänger väl in den här också Vilka tycker ni är bäst på NLSH 10/20? Firehoppir är sjukt jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Har inte spelat SÅÅ mycket på 10/20 så jag vet inte riktigt men jag har noterat att dom här spelarna oftast vet vad dom håller på med: Opteron, nabbes666, Jerico och Slyngryta(spewar dock ibland ) har såklart glömt bort några Opteron är duktig no doubt Jerico har jag inte sett på 10 - 20 Slyngryta har jag inte spelat allt för mkt mot Nabbe666 han är säkert duktig, men han har nog varit tiltad dom flesta gångerna han suttit vid något av mina bord på 10 - 20 Någon som slaktar 10 -20 i mitt tycke är Silbersky, otroligt duktig. har dock en rolig tell på honom :D:D Firehoppir tycker jag är bland de sämre regs på 10 - 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Vad är "Spewa" och han är "spewig"? Sätt det i massor av trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Opteron är duktig no doubtJerico har jag inte sett på 10 - 20 Slyngryta har jag inte spelat allt för mkt mot Nabbe666 han är säkert duktig, men han har nog varit tiltad dom flesta gångerna han suttit vid något av mina bord på 10 - 20 Någon som slaktar 10 -20 i mitt tycke är Silbersky, otroligt duktig. har dock en rolig tell på honom :D:D Firehoppir tycker jag är bland de sämre regs på 10 - 20 Nej jag är bara dålig, men jag försöker bli bättre iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Har inte spelat SÅÅ mycket på 10/20 så jag vet inte riktigt men jag har noterat att dom här spelarna oftast vet vad dom håller på med: Opteron, nabbes666, Jerico och Slyngryta(spewar dock ibland ) har såklart glömt bort några Du har alltså inte mött några bra spelare förutom fyra stycken PF killar? Men ändå så kan du visa upp en bra BB/100, på en nivå som 10/20 borde man ju mött några fler som är stabila.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 vad anser ni om highr0llah?, sett han med välldigt varierande stackar, ibland plus mkt. Simkillen Love2Tilt Highr0llah Finns ngn av de jag hellre sätter mig med än de andra, men alla tre känns som stabila spelare! Så speciellt värde i någon av de tror jag inte de finns, men ändå inga problem att sitta på samma bord vad jag märkt än. Ewe-c? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Nej jag är bara dålig, men jag försöker bli bättre iaf du är juh no doubt duktig, då du plussar. Jag säger bara som d e... d vet du själv, du har varit rätt kall när du lirat på mina bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 du är juh no doubt duktig, då du plussar.Jag säger bara som d e... d vet du själv, du har varit rätt kall när du lirat på mina bord Jag var inte ironisk. Känner mig som största fisken på 10/20 när det sitter regs där. Men övning ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Jag var inte ironisk. Känner mig som största fisken på 10/20 när det sitter regs där. Men övning ger färdighet Snälla sluta vara så svensk! Finns inget värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Snälla sluta vara så svensk! Finns inget värre... PussPuss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Nån som vet nått om aoh (5/10) verkar stabil, eller din mamma (2,5/5 & 5/10) lirar oftast blandade bord samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Vad är "Spewa" och han är "spewig"? Sätt det i massor av trådar! Att slaska bort chips när man borde vetat bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Onizuka Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Någon som kan lista bra turneringsspelare också, från 100 kr MTT och uppåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 lol donkaments, finns inga bra turneringsspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Du har alltså inte mött några bra spelare förutom fyra stycken PF killar?Men ändå så kan du visa upp en bra BB/100, på en nivå som 10/20 borde man ju mött några fler som är stabila.. har såklart glömt bort några Läs innan du skriver plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts