Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

nu funkar den..intressant. undrar också om forskningen har gått framåt, hur tränar de som är störst idag? kanske man ska byta till detta system i framtiden, inget mjäk här inte.

 

De går på steroider så om du inte gör det själv så pallar du inte volymen ändå. Governator gick ju också på steroider.

 

Also gener...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har satsat på några btc-konkurrenter, typ ltc?

 

nej. skillnaden mellan just btc och ltc är marginell så sannolikheten att ltc skulle blomma ut är inte stor imo. kraschar btc totalt av någon anledning så kommer förmodligen ett alternativ relativt snabbt fylla luckan. ett sådant alternativ kommer försöka att täppa till hålet som gjorde att sin föregångare gick under. ett slags bitcoin 2.0.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu ska vi prata om ett känsligt ämne som inte diskuterats så mycket här. njutning för killar. många av er nöjer er säkert med att bara lätta på trycket någon gång om dagen vilket är en rätt vek strategi och långt ifrån gto. isåfall ska vi lära er hur ni får upplevelsen mycket intensivare med lärdom från indiska gurus och uttråkade nördar.

 

snabb genomgång av teknik.

1. kör som vanligt

2. när det närmar sig så slappna av, spänn inte något, absolut inte knipa

3. andas in som vanligt(aningen snabbare vanligt) men när ni andas ut pressa ut(inte blås, pressa) luften, gärna nedåt. detta gör att ni tar in lite extra med syra/energi

4. eftersom ni slappnar av kommer ni säkert längre ifrån klimax, så sluta slappna av* så mycket och upprepa 1-4

5. efter några gånger så är det kört även med avslappning, fokusera då på att slappna av tills ni inte längre kan slappna av och fortsätt aningningen. blunda och fortsätt andas djupt både in och ut, aningen snabbare givetvis och fokusera helt på känslan.

 

om någon vågar får ni gärna komma med tripprapport. (guiden funkar givetvis både på egen hand eller i sällskap). tekniken funkar även på annat typ när ni äter, kollar på spartacus eller whatever.

 

:shock::mrgreen:

Har en kompis som spontant berättade att han stryper sig själv.

 

Sjukt rolig människa som på något vis kommer undan med att berätta en sådan sak.

 

Fick förövrigt vibbar från slentrian-par som utan beskymmer testar konstiga och otympliga saker för att få fart på sexlivet och ligger där och åmar sig över att det inte blir rätt. Själv har mina förhållanden tagit slut strax före det där riktiga slentrainstadiet* så visualiserar mest (med hjälp av diverse komedier och liknande).

 

*

 

Var nära en gång, då jag tyvärr minns att jag mitt i ett samlag sa något i stil med "nä fan, jag orkar inte förresten" och slutade. Varvid vi låg där nakna och hade en irriterad diskussion om att jag borde sagt det tidigare. Eller egentligen låg vi väl inte, vi satt väl på knä typ, så ni hajar.

 

Sedan ungefär en kvart efter den incidenten har jag mått dåligt över hela grejen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3tryd1.jpg

 

250 känns en smula överoptimistiskt, men för all del, det vore väldigt trevligt :-)

 

195 redan och dagen är ung...

 

Nån som är insatt i bostadsmarknaden?

 

Kan nån komma på ett spontant svar på varför utbudet av villor ökat avsevärt (artikel 2012) men samtidigt har haft ett betydligt högre genomsnittligt utgångspris?

 

Utöver "anledningar" som nämnts i artikeln, obv.

 

frågan är ju om det är någon skillnad på de som säljs idag och de gamla på marknaden. kanske nybyggen är dyrare, kanske folk tvingas ha ute sina lägenheter längre, kanske fler vill bo i villa jämfört med lägenhet än innan. kanske det är white flight från centrum(lägenheter) till rika grannkommuner(villor)?

 

ser inte att det behöver vara paradoxalt alls. ungefär som att påstå för att det finns fler bitcoins idag borde priset på bitcoins vara lägre än förr eller för att mer datorer minear så borde lönsamheten för miners vara lägre.

8535614411_228130c26b_b.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

änsålänge ser ju min gissning bra ut. 6april sa jag det:

OC6rOVJ.png

 

 

 

så då är frågan vart det här slutar. vetefan alltså, kan sluta på 200 i veckan eller så kan de gå hur långt som helst typ 500. gissar också på en spontan ddos av mtgox i mitten av veckan.

 

där kom ddosen:

t3GWuSZ.png

 

men tror folk har lärt sig lite sedan de tidigare så tror det inte blir lika djupt hack denna gången, men det kommer slöa ner uppgången något imo. gissar på 175dollar om någon timme och 190 inatt för att på onsdag börja rusha igen. (jag spekulerar väldigt vilt på extremt lite ny info)

 

edit: fin action nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

där kom ddosen:

 

 

men tror folk har lärt sig lite sedan de tidigare så tror det inte blir lika djupt hack denna gången, men det kommer slöa ner uppgången något imo.

 

Rent tekniskt så förstår jag inte varför kursen går ner bara för att det blir tradinglagg? Kan förstå första gången det hände då folk nojjade att siten var på väg ner eller hackad etc. Nu vet ju folk att det bara är lite lagg, varför skulle folk paniksälja bara på grund av det? Fiskar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...