Gå till innehåll

Wellbok - well...

heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

• Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17

Recommended Posts

ST till fjortis på fjortisfest:

"Nej nu blev jag exceptionellt törstig, räck mig ett glas vatten är du gullig."

"Annars då? Jag är riskkapitalist vettu."

"Nej usch, vilken rabiat stämning, jag måste sitta ner."

Det där viktorHianska, att prata om sex, har jag samma erfarenheter av, det vill säga att det intresserar alla. 16 år eller 30 år. Klassiker att prata om humoristiska situationer man upplevt, och not-so-hidden ska det alltid innefatta något de flesta tjejer vill göra men många inte upplevt eftersom deras män varit för fega eller försiktiga eller tyckt att dominans är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutligen så tänker jag personligen att jag inte har mycket till övers för metoderna i the game. Det är mycket jobb och oklart om det är värt mödan. Skulle förmodligen bli imponerad om jag träffade en fullfjädrad pickup-artist, men änsålänge har jag bara träffat studenter och ingen av dem har lyckats ligga med mig ännu.. och jag är ganska lätt ändå.

Skämt åsido så är jag nog fortfarande lite full från "after worken".

Hela Game-konceptet är väl bland det mest missförstådda som finns, mkt tack vare feminister o beta-snubbar som blir helt förskräckta, de förra över att det finns psykologiska metoder att manipulera andra människor (surprise liksom), o de senare för att deras "naturliga" lismande och fjäsk för andra könet förkastas. Det finns dessutom en bunt "gejmare" som jag själv stött på som plockat upp fragment av teorierna (t ex läst att man ska negga brudar) o springer omkring o är allmänt otrevliga o undrar varför de aldrig får ligga o kommer fram till att Game inte funkar.

Jag har väl studerat en hel del kring det här ämnet, kanske långt mer än andra här på forumet. mitt primära syfte var väl aldrig att hitta en metod att få ligga, utan psykologin kring manipulation intresserade mig. Jag tycker personligen att metoderna fungerar förträffligt, inte bara när det gäller raggning, utan främst i relation mot andra i vardagen, affärer, förhandlingar, mm. Sen att jag från början var relativt alfa gjorde väl implementeringen lättare.

Kan ju vara skillnad på om man försöker attrahera kvinnor eller flickor.

Skillnaden är betydligt mindre än du tror. De undermedvetna sexuella triggersen skiljer sig inte mkt åt.

ST till fjortis på fjortisfest:

"Nej nu blev jag exceptionellt törstig, räck mig ett glas vatten är du gullig."

"Annars då? Jag är riskkapitalist vettu."

"Nej usch, vilken rabiat stämning, jag måste sitta ner."

Det där viktorHianska, att prata om sex, har jag samma erfarenheter av, det vill säga att det intresserar alla. 16 år eller 30 år. Klassiker att prata om humoristiska situationer man upplevt, och not-so-hidden ska det alltid innefatta något de flesta tjejer vill göra men många inte upplevt eftersom deras män varit för fega eller försiktiga eller tyckt att dominans är fel.

njah, jag har väl inget större behov av ordbajseri för att hävda mig framför yngre tjejer utan nu råkar det vara så att jag uttrycker mig så i mitt vardagsspråk. Jag brukar iofs tänka på att förenkla mitt språk ibland men emellanåt slinker nåt ord förbi.

Vad gäller att prata om sex är det eggande vid rätt tillfälle och på rätt sätt. men att uppehålla sig vid det ämnet hela natten (eller vilket ämne som helst egentligen) är väl inget jag skulle reka.

Länk till kommentar

Hela Game-konceptet är väl bland det mest missförstådda som finns

vidrigt sjuka sopäckelbigbrothermarcelo.... han är en liten pojke fan, helt störd.

var tvungen att ventilera det där. tycker synd om idiotannika även om hon har tillåtit det hela vägen igenom, dom senaste avsnitten har bara varit för mkt.

Länk till kommentar

Vad är målet? Gå ner i vikt men behålla muskler? Stanna i vikt men minska fett %? Gå upp i vikt? (Har ej läst eat-stop-eat men mkt på leangains).

Så själv kör jag enbart 16h fastor. Har dock tränat några gånger på, ej inplanerade, 24h+ fastor utan problem.

Gå ner i vikt, behålla muskler, helst bygga vidare på muskler men med kaloriunderskott är det ju i princip omöjligt. Vill tappa 4kg fett till Juni, och sen ytterligare 5 över sommaren.

Länk till kommentar

Ang raggning och intelligens:

Jag tror att standardbruden inte direkt tänder på intelligens, men det är ett plus. Man kommer dock inte få ligga bara för att man visar sig vara smart, men det kan vara en faktor i hela uträkningen totalt. Humor är i princip det jag får ligga på, men så är jag mer en förhållandetyp än ONS. Visserligen har jag som längst varit singel i 3 månader dom senaste 3 åren, så jag antar att jag gör någonting rätt...

Länk till kommentar

Jag har en vän som har en enorm penis istället.

Funkar kanske om man går på krogen i såna där vita halvgenomskinliga "blattebyxor" som man ibland ser, men vill man gå den mer normala vägen krävs det ju ofta lite jobb för att komma dit ;-)

Är det inte dessutom så, att tjejer/kvinnor i sin natur tänker på bildandet av familj osv i mycket större utsträckning och tidigare ålder än vad män gör? Dom vill typ ha en stark man vid sin sida med egenskaper som gör bildandet av familj tryggare/lättare? Har ingen källa på detta annat än en dokumentär vi fick se i gymnasiet, där forskare snackade en hel del om kvinnors omedvetna jakt på en bra familjefar :lol:

Länk till kommentar

Har ingen källa på detta annat än en dokumentär vi fick se i gymnasiet, där forskare snackade en hel del om kvinnors omedvetna jakt på en bra familjefar :lol:
Möjligen kan skolan haft ett uppfostrande syfte med att belysa kvinnors intresse för potentiellt bra familjefädrer istället för att belysa kvinnors intresse för exempelvis artister, neddekade dokusåpadeltagare eller Breivik.
Länk till kommentar

Det tragiska är ju att ni missar "Jag är grisigt bra på World of Warcraft PVP" liggen. Har faktiskt legat med 2 tjejer som jag skulle klassa som liggbara nykter pga det :D

"Rank 14 Hunter, bitcheeees"

Rank 14 försvann med vanilla!

Har en polare som fick i uppdrag att gå runt och berätta för tjejer om vad han var bra. Han berätta att han var en av världens bästa huntards, fick inte ligg mig veterligen :S

Länk till kommentar

Rank 14 försvann med vanilla!

Har en polare som fick i uppdrag att gå runt och berätta för tjejer om vad han var bra. Han berätta att han var en av världens bästa huntards, fick inte ligg mig veterligen :S

Jo, det var några år sedan den linen funkade :P Men ja, det var alltså under vanillatiden. Efter det blev det bara lite Arena, arena är inte alls lika coolt :(

Den surrealistiska känslan när en tjej man står och småsnackar med plötsligt visar starka ligg-tendenser när man (uttråkad som man är, och utan att egentligen ha något större intresse av att ragga) börjar snacka WoW...

För övrigt är mitt senaste ex numera ihop med sin guildmaster i England :P

Länk till kommentar

Jo, det var några år sedan den linen funkade :P Men ja, det var alltså under vanillatiden. Efter det blev det bara lite Arena, arena är inte alls lika coolt :(

Den surrealistiska känslan när en tjej man står och småsnackar med plötsligt visar starka ligg-tendenser när man (uttråkad som man är, och utan att egentligen ha något större intresse av att ragga) börjar snacka WoW...

För övrigt är mitt senaste ex numera ihop med sin guildmaster i England :P

Rank 14 var inte coolt, bara efterblivet :) Man jag är imponerad!

Länk till kommentar

Rank 14 var inte coolt, bara efterblivet :) Man jag är imponerad!

En PvP polare blev i princip knäpp när han siktade på det, som retri-paladin när retri-paladins var helt jävla värdelösa. Han nådde rank 14, tackade alla som hjälpt av honom, och avinstallerade spelet. Han hade då under sista grinden 13-14 b la misshandlat sin brorsa, börjat gråta inför sin flickvän och hoppat av skolan. Rank 14 var efterblivet, japp :P

Länk till kommentar

haha... apropå WoW, detta screenshot från PvP-guilden jag spelade i under vanilla är rätt kul, killen la av efter den där veckan för att han blev antagen till curse så han var tvungen börja spela sin horde char igen. Dvs, han spelade inte en vecka till för att ta 14 med samma grupp som vi spelat i månader redan. Ruskigt öde heh

rank 13,99 eller så. Retadin/flagcarrier då vi inte hade en endaste druid!

http://robin-hood.se/screens/blarR13.jpg

edit: la det i en url för att bilden är så jävla stor... /mvh rank 12

Länk till kommentar

http://ajour.se/7-anledningar-till-varfor-jag-alskar-hur-sverige-hanterade-margareta-winberg-missen/

:)

http://www.varldenidag.se/blogg/2012/04/24/Jag-skams-for-att-jag-en-gang-var-vanster/

:D

btw, när ska man sluta äta d-vitamin i sverige? eller ungefär hur ska man minska intaget om man vistas ute lite dagtid etc.

Länk till kommentar

btw, när ska man sluta äta d-vitamin i sverige? eller ungefär hur ska man minska intaget om man vistas ute lite dagtid etc.
5-20 minuter skulle vara tillräckligt för dagsbehovet om du var naken ute vid lunchtiden under högsommaren. Kompensera för att du, förhoppningsvis, visar mindre hud än så samt att solljuset filtreras mer så här års så behöver du gissningsvis vara ute i t-shirt någon timme så här års för att få samma effekt som ett tillskott på 5000 ie.

Gissar att det är överflödigt med tillskott så snart det är t-shirt väder på riktigt och du faktiskt är utomhus en del.

Länk till kommentar