Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

vi diskuterade saken på krogen. tänk t ex att någon svensk kille har sex med en väldigt övertygande transvestit som påstått att den var tjej, dagen efteråt berättar den att den var kille. ska man ha rätt att stämma?

 

Jag förstår inte hur man skulle kunna ha sex med en manlig transvestit utan att märka att det är en kille. Man kan inte ha jättebra koll på anatomin om man lyckas med det :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur man skulle kunna ha sex med en manlig transvestit utan att märka att det är en kille. Man kan inte ha jättebra koll på anatomin om man lyckas med det :roll:

 

silikonpattar och avknipsat penis där de stoppat in kanterna samt knapra massa brudhormoner imo:roll:

 

http://www.justtrannies.com/wp-content/uploads/2007/07/beautiful-ladyboy-amy-ladyb.jpg

 

 

Moderering: Efter att forumrådet fått råda, så är den gängse policyn numera att vi länkar till bilder likt denna i framtiden.

Skälet är bla. att en del forumiter små kikar kanske i forumet på arbetstid. :(

 

Dock gäller som vanligt rådet att vara väldigt försiktiga vid att följa länkar.

Låt Dev göra det först :)

//Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite väl PK?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article7511804.ab

 

p96, 14åriga fotbollspelare. vad fan?

 

"En spelare i Blåvitt ska ha satt fingret framför munnen och hyssjat mot de irakiska supportrarna, vilket ska ha startat upploppet. Han är nu avstängd till vidare av Gothia Cups disciplinnämnd.

 

– Det är ju helt obegripligt att de försöker lägga över skulden på oss, säger Jörnvik irriterat. "

 

Skulle man stänga av folk för det så skulle inte många allsvenska målskyttar få spela fotboll tror jag, pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt löjligt, stäng av det Irakiska laget från framtida turneringar.

 

Nja, laget har inte gjort sig förtjänt av avstängning. Visst, de spelade fult (vem hade trott något annat) men de försökte ju till och med stoppa irakierna från att jaga efter spelarna om jag förstått det rätt. Spel på tomma läktare skulle vara bättre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.gp.se/sport/1.414167-ifk-spelaren-stangs-av-hela-cupen

Den spelare i IFK Göteborg som retade upp publiken i skandalmatchen mot Al Madina stängs av från spel resten av turneringen.

 

– Han stängs av på grund av att han har visat provocerande gester mot publiken, säger Gerhard Sager, ordförande i tävlingsjuryn.

 

enligt tidigare artiklar ska han ha

1. håll ett finger framför munnen och hyschat mot publiken

2. kysst sitt lagmärke på tröjan

 

räcker det inte med att ha blivit jagad av publiken, nerdragen etc etc som straff?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi diskuterade saken på krogen. tänk t ex att någon svensk kille har sex med en väldigt övertygande transvestit som påstått att den var tjej, dagen efteråt berättar den att den var kille. ska man ha rätt att stämma? tänk er typ:

boygirl.jpg

 

hur skiljer sig detta ifrån scenariot att en arab säger att han är jude och judinnor vill bara ha sex med judar jämfört med att svenska män bara vill ha sex med biologiska tjejer?

 

Gjort är gjort och kommer inte tillbaka... Man ångarar ju sig för det mesta när det gäller fylleragg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg att du lirat endel 20-35bb max bord, jag har spelat nästan 100bb poker men det är ju väldigt mycket fisk på 20-35bb borden..

 

några tips till det? bra 2+2 tråd eller video på det kanske :)

 

det är iaf helt annorlunda metagame än 35-100bb borden. tror ett misstag många gör är att blanda borden när de är ovana. väldigt lätt att man kör 100bb-poker av ren autopilot någon gång under sessionen. känns som de flesta på 2+2 har mindset att shortstacks är fiskar och man kan spela lite hursomhelst mot dem.

 

trodde först jag gick bra på shortstackborden, kändes som man hade edge sedan insåg jag att jag var typ breakeven efter 10k händer när jag trodde det gått bra och variansen borde vara försumbar. men har nog vänt lite och tror jag har blivit bättre på det. rätt intressant spelform iaf, shortstack 6max.

 

bra räkneexempel: UTG öppnar 3.5bb, vi synar UTG+1, bb degar 25bb, UTG degar 30bb, vi täcker alla. vilka händer är vi comittade med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...