Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

Det mest påtagliga med domen är ju hur sjukt nämndemannasystemet är.

Domen är i direkt strid med gällande rätt, inte så de är lite gråzon över de hela utan verkligen superclearcut att de är narkotikabrott.

Sen är ju lagstiftningen iskall men är ju sinnes att några tomtar lyckas få dom i direkt motsats till den.

 

Inte ens den åtalade eller hans juridiska ombud kunde ju ge nöd-kortet någon som helst eq.

 

Stackars domare :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sån jättelol diskussion, man får dra ur dig att komma med något alls och sedan får man detta efter några inlägg. Vi kan återkomma när du vuxit ur prestige-kostymen om du vill. I någon mån tycker jag vi utvecklat lägsta-nivån här inne (till och med jag).

 

Har du någon gång funderat på varför så många diskussioner som just du deltar i utvecklas på det här sättet? Anledningen till att jag gillar att kika in i Tokboken emellanåt, utöver att det är lärorikt, är att Heltok, även om han kan vara något envis ibland, verkligen tar till sig det andra skriver. Diskussionen hålls därmed på en givande nivå. Han kanske inte håller med i sak men förklarar då varför utan en massa obstinat trams.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon gång funderat på varför så många diskussioner som just du deltar i utvecklas på det här sättet?
Jag drar en "kommunist" här och säger: gå hem.

 

Nej, det är faktiskt mycket länge sedan någon diskussion utvecklades på det här sättet överhuvudtaget. Ibland bli folk arga etc vilket är en annan grej, men den här redundanta skiten du släpar fram har jag inte sett på år.

 

Edit: jag är förstås inte seriös med "gå hem", det är ett fritt forum. Men mig kommer du inte diskutera med/synas för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt, väldigt destruktivt att håna de som deltar i debatten utan att själv gå in i debatten. Det är de andra som bidrar, ni som förstör. Ni kanske känner er större, men i själva verket blir ni mindre.

 

Jag vet att jag kan vara lite envis, men jag försöker vara saklig iaf. Och ofta lär sig de som försöker lära mig varför jag har fel mer än jag lär mig. Och de som lär sig minst är de som är negativa. De må vinna debatten på internet ibland , men de förlorar livet.

 

Åh nej någon har fel på internet, åh nej någon skriver lite lustigt, åh nej någon har en åsikt som inte är konsensus i gruppen man känner tillhörighet till. Lyssna lite på Alan Watts:

 

---

 

TSLA upp ~8% på nyheten att consumer reports gav den 103/100 i betyg:

http://www.theverge.com/2015/8/27/9214263/tesla-model-s-p85d-consumer-reports

 

Väldigt mycket kommentarer om att 103/100 är en orimlig poäng, imo borde dessa personer lyssna mer på Alan Watts för att förstå att 103/100 är ett helt rimligt betyg.

 

---

 

BIP100 ser ut att vinna:

Spoiler!
iJ7gQK8.jpg

 

---

 

Nytt AI-företag påstår att de är bättre än Deepmind:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste lite i början av denna tråd. Plöjde typ de 10 första sidorna där Tokbok bombarderades med frågor. Oerhört kul läsa när det blir lite mer personligt tycker jag.

 

Detta är bland de roligaste jag läst på länge

 

Kollikock frågar HT:

 

Använder du smink?

 

HT svarar:

 

Nej, det är så lätt att det blir för mkt och jag är för dålig. relativt många tror att jag är bög ändå. däremot hudkrämer etc gillar jag.

 

Komik på mkt hög nivå:-D

 

 

Jag tycker skribenterna i denna tråd skalll bli lite mer personliga och berätta vad de egentligen är för snubbar och hur livet ser ut i stort. Roligare att läsa inlägget om man vet lite mer om personen.

 

Som Killerwolf tex, vad är det för lirare egentligen. Visst vill man veta mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tipsat om Microsoft tidigare (dock ingen $-skin in the game).

 

Nu börjar det: http://www.theverge.com/2015/8/26/9209949/windows-10-75-million-machines

 

Microsoft har lite i skymundan de senaste åren satt igång en rätt extrem pivot mot blockchain/bitcoin, open source (.Net ute, Windows: wait for it) och i största allmänhet mer moderna value streams än vad Apple/Microsoft/Etc pysslat med tidigare.

 

Blir spännande att se hur det går. Strategiskt tror jag de arbetat på helt rätt sätt, och kapital har de ju inga bekymmer med - vare sig dollar eller elit-kompetens.

 

Vet inte ens om jag skulle kalla deras omvandling "vågad" dock - "i förlängningen nödvändig" känns bättre.

 

Kollikock frågar HT:

 

Använder du smink?

 

HT svarar:

 

Nej, det är så lätt att det blir för mkt och jag är för dålig. relativt många tror att jag är bög ändå. däremot hudkrämer etc gillar jag.

 

Komik på mkt hög nivå

Du läste ju inte ens det roligaste. Jag spoilar. (Minns absolut inte ordagrant men det summerar). Av någon anledning tycker heltok att frågorna är tråkiga och undrar varför folk inte frågar om något förändrats.

- "?"

- "Ja typ om jag använder smink etc"

- "Ok.. öhh.. använder du smink?"

- "Ja."

 

Det är något av ett aspie-highlight här inne imo. :D

 

Angående deltagare tror jag många fått och givit en bra bild bara det att det är anekdot efter anekdot som till slut summerar. Killerwolf är mycket ohemlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av någon anledning tycker heltok att frågorna är tråkiga och undrar varför folk inte frågar om något förändrats.

- "?"

- "Ja typ om jag använder smink etc"

- "Ok.. öhh.. använder du smink?"

- "Ja."

 

Det är något av ett aspie-highlight här inne imo. :D

 

Hehe, den minns jag :P

 

Hade någon tanke bakom det hela, hade väl förväntat någon följdfråga eller något. Var lite 8ball över mina svar, ville folk veta mer utförligt fick de fråga mer utförligt...

 

Men över till frågan. Min nuvarande rutin, inte i den ordningen som jag applicerar den utan i prioritering för folk som vill gå från slusk till metrosexuell i ordningen mest results+minst smink-look:

1. moisturiser skin smoothing cream från Dermalogica, men Apotekets Bulldog är bra budget-alternativ

2. eye shot från Biotherm

3. lip treatment Benefiance från Shiseido

(dessa är inte smink, de är hudvård)

 

4. tunn diskret eyeliner microshadow deadly från makeupstore med sned pensel, inte ens min väninna som säljer smink ser det(mycket effekt och liten nedsida)

 

sedan beroende på hur viktigt det är och om jag kommer svettas osv

5. sensai bronzing gel spf 6 från Kanebo för att få lite mer färg och kontrast främst på kinder, haka, näsa med finger

6. concealer under ögon, på eventuella röda märken med vanlig pensel

7. skäggfärg soft brown från Brow Tech med tandborste

 

5,6,7 är rätt sällan, 1-4 typ dagligen.

 

Även om jag orkar köra 1-7 så ser folk inte det, inte ens min fotograf såg det. Enda är att man ser lite fräschare ut, har lite djupare blick och ser mer framgångsrik ut. Utan att någon riktigt fattar varför.

 

Obs jag kör utan foundation för jag tycker foundation ser för sminkat ut och jag har inga större problem med med min hy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, den minns jag :P

 

Hade någon tanke bakom det hela, hade väl förväntat någon följdfråga eller något. Var lite 8ball över mina svar, ville folk veta mer utförligt fick de fråga mer utförligt...

 

Men över till frågan. Min nuvarande rutin, inte i den ordningen som jag applicerar den utan i prioritering för folk som vill gå från slusk till metrosexuell i ordningen mest results+minst smink-look:

1. moisturiser skin smoothing cream från Dermalogica, men Apotekets Bulldog är bra budget-alternativ

2. eye shot från Biotherm

3. lip treatment Benefiance från Shiseido

(dessa är inte smink, de är hudvård)

 

4. tunn diskret eyeliner microshadow deadly från makeupstore med sned pensel, inte ens min väninna som säljer smink ser det(mycket effekt och liten nedsida)

 

sedan beroende på hur viktigt det är och om jag kommer svettas osv

5. sensai bronzing gel spf 6 från Kanebo för att få lite mer färg och kontrast främst på kinder, haka, näsa med finger

6. concealer under ögon, på eventuella röda märken med vanlig pensel

7. skäggfärg soft brown från Brow Tech med tandborste

 

5,6,7 är rätt sällan, 1-4 typ dagligen.

 

Även om jag orkar köra 1-7 så ser folk inte det, inte ens min fotograf såg det. Enda är att man ser lite fräschare ut, har lite djupare blick och ser mer framgångsrik ut. Utan att någon riktigt fattar varför.

 

Obs jag kör utan foundation för jag tycker foundation ser för sminkat ut och jag har inga större problem med med min hy.

 

Haha, fy fan, du är ju hysteriskt rolig.

 

Sminkar du dig på julafton när släkten träffas?

Vart bor du? Stor stad eller liten håla?

Har du legat med många killar?

Hur gammal är du?

Vad har du för kroppsform?

Är du ett socialt geni eller en ensamvarg?

Jobbar du eller glider du bara runt?

Varför har du inte köpt en Tesla ännu?

Har du bra självförtroende eller är det bara en bild du vill måla upp?

Är du lycklig?

Tänker du på Trillske mer än 5 gånger per dag?

Har du någon gång fantiserat om att skjuta på Trillske eller någon annan skribent i tråden med en Ak 4 eller motsvarande?

Har du någon gång varit i slagsmål?

Var du mobbad eller kände dig ofta utanför och annorlunda som barn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, fy fan, du är ju hysteriskt rolig.

 

Sminkar du dig på julafton när släkten träffas? Ja

Vart bor du? Stor stad eller liten håla? Centrala Göteborg

Har du legat med många killar? Nej, inte någon

Hur gammal är du? 30+

Vad har du för kroppsform? Tränar lite oseriöst typ 7dagar i veckan, så därefter. Skulle vilja påstå att jag är i den bästa formen jag har varit, men en bra bit kvar till opteron-nivåer. Antagligen pga lathet och halvbra ambition och att jag mest gör det för att ha kul och må bra snarare än för att få resultat.

Är du ett socialt geni eller en ensamvarg? Snarare ensamvarg, men är inte helt efter socialt.

Jobbar du eller glider du bara runt? Börjar heltid på måndag

Varför har du inte köpt en Tesla ännu? Inte rik nog att jag kan motivera det än, vid BTC=$10k eller Model 3 avser jag äga en om inget annat har hänt.

Har du bra självförtroende eller är det bara en bild du vill måla upp? Har hyfsat bra självförtroende och självkänsla. På dansen ställer jag mig ofta längst fram, har dansat själv inför 20-30pers. Men jag är ingen supertequila...

Är du lycklig? Faktiskt är jag väldigt lycklig och harmonisk. Haft en väldigt bra och skön sommar som antagligen spelar in här så får jobba på att vara i samma tillstånd nu när jag börjar arbeta och hösten kommer.

Tänker du på Trillske mer än 5 gånger per dag? Nej. Ärligt talat tycker jag ni fokuserar för mycket på person och för lite på det som skrivs. Är mer intresserad av att lära mig eller skriva av mig än att hålla koll på alla andra och ogillar alla forum-intriger.

Har du någon gång fantiserat om att skjuta på Trillske eller någon annan skribent i tråden med en Ak 4 eller motsvarande? Nej

Har du någon gång varit i slagsmål? Ja, men tänker inte kommentera dessa mer, redan skämt ut mig tillräckligt... Ignorerar följdfrågor på detta

Var du mobbad eller kände dig ofta utanför och annorlunda som barn? Någon vecka i mellanstadiet tills jag slog tillbaka är väl den enda direkta mobbningen. I gymnasiet har jag i efterhand fått höra att någon försökte frysa ut mig, men jag var väl för aspie för att fatta det. Utanför har jag väl känt mig mer eller mindre hela livet förutom tiden i Thailand där vi alla var ganska lika. Jag konformerar inte så mycket och vi lever i ett väldigt konformerande samhälle. Imo är det ofta sunt att inte konformera, men jag kanske gör det lite onödigt lite ibland, försöker vara mer som andra i vissa sammanhang. Som tur är börjar det bli normalt att vara onormal och alla normala är de onormala.

 

Kul att jag roar er :) Ni andra som skriver här får gärna svara på samma frågor! Trillske kan byta ut "Trillske" mot "lolzor".

 

Whuuut? Token skaffat skägg?

Längesen jag såg bild på dig, men nu blev jag faktiskt lite nyfiken:)

 

Såhär ser mitt skägg ut om det nu är relevant:

bUv825A.png

 

Men varierar rätt friskt, rakar det, har stubb, gör linjer av stubben, när det kliar för mycket trimmar jag det eller så rakar jag bort det typ trimmar 7/10 ggr ish.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plz, det mesta finns här. Rabiat SD motståndare (utländsk flickvän/fru), och selfproclaimed ginger.

 

nästan, hon är bara utländsk till utseendet, men det gör det hela nästan lite stolligare när man t.ex. firar midsommar på någon camping i Svea Rike och något rasistfyllo börjar raljera "åk hem till afrika för fan" och hon river ett gensvar på brett lyckselemål.

 

heltok; wow på din hudvård, jag som knappt skulle tvätta ansiktet om det inte behövdes för att annars börjar skägget stinka och kvargresterna blir kvar permanent. Borstar tänderna 3-4 ggr per dag dock, mitt kaffedrickande är inte av denna värld tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nästan, hon är bara utländsk till utseendet, men det gör det hela nästan lite stolligare när man t.ex. firar midsommar på någon camping i Svea Rike och något rasistfyllo börjar raljera "åk hem till afrika för fan" och hon river ett gensvar på brett lyckselemål.

 

heltok; wow på din hudvård, jag som knappt skulle tvätta ansiktet om det inte behövdes för att rensa ut skägget :). Borstar tänderna 3-4 ggr per dag dock, mitt kaffedrickande är inte av denna värld tyvärr.

 

 

Midsommar firar man givetvis helt ensam med hämtpizza framför datorn.

Många drar sig för att logga in dessa dagar då det blir alltför uppenbart vilken total social misär som råder.

 

Alla högtidsdagar är mycket obehagliga. Värst är nog ändå Julafton. I år satt jag ensam och plöjde 2 säsonger av Lilla huset på prärien.

 

Undrar hur Trillske firar jul. Hänger han på Flashback och debatterar den svenska bostadsbubblan eller jobbar han kanske ideellt i något soppkök?

 

En annan sak jag funderat på är om Trillske rakar pungen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, vilken surmule du är.

 

Med tanke på hur du verkar nörda in dig på saker så såg jag framför mig dollarbeardclub-style grejer här och en läsvärd framtid med nöttips på vax och oljor.

 

Lite tveksam till att skaffa sånt skägg, känns som något vi kommer se tillbaka till och undra hur vi tänkte. Men framförallt är jag för lat och mitt skägg kliar och ser rätt ovårdat ut när det är halvlångt.

 

Har du någonsin hoppat av en "trend" du fallit pladask för? Om så vad och varför? Tänker saker likt barfotaskor, paleo, bajspallar, bitcoin och dyl.

 

Många "trender" har jag gett ett försök men sedan lagt av med. De jag fallit för har jag ofta gillat av en anledning så de är mer eller mindre kvar. Men typ LCHF, ketos etc har jag lagt av med till fördel för paleo. Periodisk fasta har jag bytt mot oregelbunden fasta. Body by Science anser jag numera är bullshit.

 

Ett tag trodde jag att KLP etc kunde påverka politiken, nu tror jag inte det. Tror mer på att ersätta system än att förändra dem inifrån.

 

Hoppade väl av PUA antar jag också.

 

Har läst massvis med självutvecklingsböcker, antar att jag fallit rejält för många av dem men inte längre följer råden så väl, men kommer inte på någon specifik.

 

 

heltok; wow på din hudvård, jag som knappt skulle tvätta ansiktet om det inte behövdes för att annars börjar skägget stinka och kvargresterna blir kvar permanent. Borstar tänderna 3-4 ggr per dag dock, mitt kaffedrickande är inte av denna värld tyvärr.

 

Tandblekning är rätt smidigt, billigt och ger resultat.

Gjut dina tänder med typ en sån här:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=Thermo+molding+Custom+Fitting+Whitening+Tray&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XDental+Teeth+Bleaching+Whitening+Thermo+plastic+Mouth+Bite+Molding+Tray.TRS0&_nkw=Dental+Teeth+Bleaching+Whitening+Thermo+plastic+Mouth+Bite+Molding+Tray&_sacat=0

 

Och lägg på en tunn sträng sånt här

http://www.ebay.co.uk/itm/35-OPALESCENCE-GEL-PF-TEETH-WHITENING-4-SYRINGES-/351481236754?hash=item51d5ea0d12

(öppna den lilla öppningen, en spruta ska räcka till 2-3blekningar iaf)

 

Kör dem <30min och vänta några dagar mellan gångerna. Reviews instruktioner osv: http://www.amazon.com/Opalescence-Mint-35%25-Teeth-Whitening/dp/B001D0MECI/ref=sr_1_11?s=beauty&ie=UTF8&qid=1440714285&sr=1-11

 

GLHF!

 

---

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Sminkar du dig på julafton när släkten träffas?

Nej. Ibland använder jag täckstift eller dylikt (är extremt känslig just med huden när det kommer till ordentlig nattsömn - i övrigt klarar jag sova några timmar/natt. Den kombon är trist.)

Vart bor du? Stor stad eller liten håla?

Vasastan

Har du legat med många killar?

0. Har dessutom nåt stadiet där jag typ skulle kunna skoj-skeda en kille över natten som kul grej utan att känna homovibb (sålänge inte killen blir kåt :S )

 

Vad har du för kroppsform?

Alltid "fitness", alltid relativt vältränad men allt för klen/tunn/smal när jag ätit för mycket skräpmat och tränat för lite (just nu tex). Det är på gott och ont. Jag får lite mindre motivation att träna när ingen tycker jag behöver det förutom jag. Magrutor etc kommer jag ha hela livet, det finns en nivå av "förfall" där jag instinktivt reagerar med att känna mig slö och bara måste få explodera på gymmet.

 

Är du ett socialt geni eller en ensamvarg?

Periodvis väldigt duktig socialt, men ingen riktig konsekvens. Ibland lite slö också. Det jobbas bort mer och mer.

 

Det tar fortfarande lite för mycket energi, det vill säga jag har ännu inte det där ledarskaps-sociala i ryggmärgen utan måste fokusera för att nå den nivån.

 

Jobbar du eller glider du bara runt?

Jobbar/jobbat så in åt helvete. Växlar lite tempo och strategi till hösten, får jag igenom planen kommer jag fakturera själv.

 

Har du bra självförtroende eller är det bara en bild du vill måla upp?

Antagligen bra självförtroende med tanke på att jag vet precis hur jag ska förhålla mig till utmaningar samt hela tiden litar på min förmåga att utvecklas. Samtidigt enormt självkritisk och sätter lite överdrivna krav på allt jag gör, men det går nog in under någon annan defekt. Dvs standard: jag blir asförbannad på att jag är dålig på något men har självförtroendet att göra något åt det. Det är dock inte helt nyttigt eftersom man inte hinner blir bra på allt så ilskan är oundviklig.

 

Är du lycklig?

Jotack! Det händer rent av att jag tänker konfunderat på den saken nu för tiden. Jag är antagligen lyckligare än 90% av populationen, speciellt om vi tittar till robusthet alltså hur inom min kontroll det är. (Kvantitativt är jag väl inte direkt i toppform just nu, vilket är grejen jag tänkt på - det spelar ingen som helst roll alls, det har ingen påverkan).

 

Har du någon gång fantiserat om att skjuta på lolzor eller någon annan skribent i tråden med en Ak 4 eller motsvarande?

Jag saknar lolzors helt extrema tilt-damp-ADHD+. Antagligen fick han piller, för jag har försökt rycka i de där trådarna utan minsta lilla framgång. Eller så sålde han fiskkontot till en haj.

 

Har du någon gång varit i slagsmål?

Oja, även om de flesta (efter 15-16 års ålder) aldrig hettade till. Oftast någon som är kär i en brud som man är med. Rätt oklart vad de tror de ska vinna på saken men antagligen inte speciellt genomtänkt.

 

Avdelning antifragile: det blir ju istället ett ypperligt tillfälle att visa tjejen hur kontrollerat och kylig du är till skillnad från hennes miffo-ex. Sköter du den där "fighten" rätt kommer hon aldrig fatta varför hon någonsin rört den där fjanten en gång i tiden.

 

Var du mobbad eller kände dig ofta utanför och annorlunda som barn?

Utanför, innanför, ut och in. Jag var vän med precis alla. När vi gick hem från skolan fick jag gå lite avsides medan någon vän mobbade någon annan vän, avgöra när saker gick över gränsen etc. Avgöra vem man skulle hem och leka med, inte minst.

 

Samtidigt behövde jag vara extremt noga med stegen, låg väldigt på gränsen många år. Lite annorlunda, väldigt populär hos tjejer och hade mycket kompisar men det som gjorde mig populär var i princip någon hårsmån från att göra mig mobbad istället. Jag var mer eller mindre ohotad inom bollsport och friidrott, det hjälpte och det använde jag mig av.

 

Kanske förvånar herrskapet men jag var extremt bright som barn innan jag kukade ur systemet lite - i synnerhet socialt var jag väldigt tidig. Det blir ju en del beta/alfa-mätning speciellt från lågstadiet och framåt och redan från 6-7 års ålder var jag extremt strategisk. De andra gick på impulser, jag kunde typ observera sekunden någon råkade hetsa ur sig något klantigt och plötsligt konstpausa så just det etsade sig fast hos dem som lyssnade på penismätningen. Bara den grejen var det ju få andra som fattade i den åldern: det är inte han jag ska visa penisen för, det är dem som lyssnar.

 

Det finns en viktig level till där jag var fullt medveten om och det är att det inte är det minsta populärt att vara socialt bright, att visa det är bara en annan väg till mobbing.

 

Så typ, man kan tycka det är sorgligt men en kombination av att utnyttja min framgång i sport samt väldigt utstuderat socialt spel när folk ville mäta alfa-penisen och sätta hierarkin i gruppen gjorde att mitt annorlunda betydde "populär" istället för "mobbad". Men jag hade egentligen ingen stabil grund förens kanske 14-15 så innan dess var det dans med svåra steg.

 

 

----

 

Soppkök vore fantastiskt, det är en sån där grej min syster utan problem skulle göra men aldrig jag (om jag inte bara hakar på henne). Jag har liksom på något vis inte "tid" över till sådant - min gärning blir typ att försöka utveckla ett bättre soppkök. Jag skulle inte känna mig så produktiv/hjälpsam om jag slevade ut en skål soppa liksom.

 

Min syster är en sån där människa som kan kliva rätt in i ett rum med 50 personer som står tyst och stirrar ned i golvet och 50 sekunder senare är där inne plötsligt varma konversationer - med säkerhet. Hon kan göra detta konsekvent för att det är en rutin att vara sådan, så det kostar henne ingen energi.

 

Min syster i ett soppkök fungerar därför bättre. Hon känner säkerligen också att det hon gjorde vore väldigt litet - men det gör inget för det kostar henne ingen energi, tvärt om får hon vara sig själv till fullo.

 

Anledningen att man skulle kunna hitta mig på ett soppkök är då att syster skulle kunna vara där och så skulle det kunna bli en kombination - träffa syster och hjälpa lite, lite, lite - vilket skulle väga upp energin. Dvs jag är inte direkt introvert, men absolut inte lika extrovert som min syster heller, så för mig innebär dessa gemenskaper en viss liten hint av "säga rätt saker" osv.

 

Så nu har jag berättat om min episka syster också.

 

Periodisk fasta har jag bytt mot oregelbunden fasta.
Stolt!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...