CarlDenStore Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Jag tänkte bli medlem på http://www.cardrunners.com och undrar bara hur pass bra medel det verkligen finns där. Jag är ingen hejare på engelska men några videos etc skulle vara intressant att ta del av. Är det "Gold-medlem" man ska signa upp för eller ?
CarlDenStore Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Oki, var bara nyfiken. Hehe ingen fara Ibland får man ta det jag skriver med en nypa salt för jag har lätt för att överdriva saker men jag gillar inte okryddade meningar. Haha Jag är iallafall otroligt nöjd med stället jag var på och det låg t.ex. två stora uteklubbar alldeles bredvid varann med gratis inträde, oförskämt billiga och goda drinkar. Ett ställe hette Bounty's och det var flera våningar stort där det bara kryllade av folk, biljardbord, bra musik. Bästa ställe jag iallafall varit på, utan tvekan Sen är det klart att det blir så speciellt om man ska börja jämföra med White Room, Café Opera osv, svårt att jämföra. Jag tycker det är sån skön stämning när man står och shottar och dansar med femton olika nationaliteter där man i vissa fall inte ens kan den andras språk (i många fall, hahaha) men där alla bara skriker av lycka och försöker njuta av sina semestrar. Det var bra gemenskap
CarlDenStore Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Heja Boris, heja Boris :D:D http://www.svd.se/sportspel/poker/nyheter/artikel_631259.svd
eyedol Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Hehe ingen fara Ibland får man ta det jag skriver med en nypa salt för jag har lätt för att överdriva saker No shit. Jag tycker det är sån skön stämning när man står och shottar och dansar med femton olika nationaliteter där man i vissa fall inte ens kan den andras språk (i många fall, hahaha) men där alla bara skriker av lycka och försöker njuta av sina semestrar. Det var bra gemenskap Signaturmaterial.
CarlDenStore Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 No shit. Signaturmaterial. Haha skrattar
tarmac Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Heja Boris, heja Boris :D:D http://www.svd.se/sportspel/poker/nyheter/artikel_631259.svd tilt att han är deras ansikte utåt .. Vill dom skrämma folk eller? Huu .. ser ju ut som en plastdocka i ansiktet.
PsychicIor Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Nej, vi har varit utomlands omkring 40 gånger, och nej, då räknar jag inte med någon husvagnssemester till gotland. Ska jag behöva räkna upp alla länder jag varit i ? Hepp, hepp....Gotlandsemester skall inte underskattas, jag blir jämnt tråkad att jag inte kommer från sverige utan gotland....Så det skall minsann då oxå räknas in som en utlandsresa . Så jag skall till utlandet o fira jul om en vecka..... Lycka till på borden
CarlDenStore Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Hepp, hepp....Gotlandsemester skall inte underskattas, jag blir jämnt tråkad att jag inte kommer från sverige utan gotland....Så det skall minsann då oxå räknas in som en utlandsresa . Så jag skall till utlandet o fira jul om en vecka.....Lycka till på borden Håller med om att Gotland inte ska underskattas...På sommaren är det ett av de bästa ställena på jorden att befinna sig på tror jag Ha en trevlig jul och lycka till du med!
Supertequila Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Heja Boris, heja Boris :D:D http://www.svd.se/sportspel/poker/nyheter/artikel_631259.svd Märks ju tydligt vilken marknad de vill expandera inom.
tarmac Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Märks ju tydligt vilken marknad de vill expandera inom. Ugly and famous? lol
killerwolf Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Nej, vi har varit utomlands omkring 40 gånger, och nej, då räknar jag inte med någon husvagnssemester till gotland. Ska jag behöva räkna upp alla länder jag varit i ? nejdå, behövs icket.. sanslöst mycket bara.
jensax Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 nejdå, behövs icket.. sanslöst mycket bara. I snitt 2,5 gånger per år är väl inte sanslöst mycket. Känns ju rätt standard.
grandyz Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 I snitt 2,5 gånger per år är väl inte sanslöst mycket. Känns ju rätt standard. Om man e rik ja Inte varit utomlands på typ 5 år.. GIEF THAILAND!!1
_mowmow Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Hej, vad tyckte du om Bali jämfört med t.ex Thailand? Hade också tänkt åka dit. Vad bodde du på för hotell och hur mycket kostade det? Lycka till med pokern =)
Ralph247 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 I snitt 2,5 gånger per år är väl inte sanslöst mycket. Känns ju rätt standard. ???
killerwolf Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 I snitt 2,5 gånger per år är väl inte sanslöst mycket. Känns ju rätt standard. hur räknar du, han har varit utomlands med sina päron 40 gånger som "barn"... inte sammantaget alla år han har levt...och 2,5 som för övrigt är en sjukt låg siffra i carls sammanhang,.. är verkligen inte standard. Vilken planet kommer du ifrån? edit: 'vanliga' familjer har semester 1 gång per år och detta under sommarmånaderna, och inte är det direkt varje år de har skramlat ihop pengar för o ta alla kidsen med sig någonstans.. så standard skulle jag tro ligger strax under 1 gång/år.
JohnH Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Thailand - Svennebananer Bali - Australienbananer Bali - En bargata - sen är de dykning o djungeltrecking som man annars kan göra. Thailand - En jävla massa ös på många håll. Dock så är de flesta intreserade av o blåsa dig. Det är sol o värme på båda plejsen. Det är bar o åk.
don_sebbe Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 hur räknar du, han har varit utomlands med sina päron 40 gånger som "barn"... inte sammantaget alla år han har levt...och 2,5 som för övrigt är en sjukt låg siffra i carls sammanhang,.. är verkligen inte standard. Vilken planet kommer du ifrån? edit: 'vanliga' familjer har semester 1 gång per år och detta under sommarmånaderna, och inte är det direkt varje år de har skramlat ihop pengar för o ta alla kidsen med sig någonstans.. så standard skulle jag tro ligger strax under 1 gång/år. Vart vill du komma?
Rooney Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Vart vill du komma? Att 2,5 ggr per år (som inte ens var faktumet) inte är standard för Svenska familjer att åka utomlands. Det kan väl vem som helst tänka ut. (både vart han vill komma och att medelsvensson inte åker utomlads 2.5 ggr per år)
jensax Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 hur räknar du, han har varit utomlands med sina päron 40 gånger som "barn"... inte sammantaget alla år han har levt...och 2,5 som för övrigt är en sjukt låg siffra i carls sammanhang,.. är verkligen inte standard. Vilken planet kommer du ifrån? edit: 'vanliga' familjer har semester 1 gång per år och detta under sommarmånaderna, och inte är det direkt varje år de har skramlat ihop pengar för o ta alla kidsen med sig någonstans.. så standard skulle jag tro ligger strax under 1 gång/år. Ja, som 16 åring är man väl fortfarande klassad som barn i sverige? 40/16=2,5. Jag kommer från jorden, bott på ställen med olika ekonomiska förutsättningar och reagerade bara på att du sa att det va sanslöst högt, vilket jag fortfarande jag inte tycker det är, även om snittet skulle legat på 1 gång/år. "Rätt standard" för mig är ett uttryck för att det inte är något ovanligt.
K_MaN Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Thailand - SvennebananerBali - Australienbananer Bali - En bargata - sen är de dykning o djungeltrecking som man annars kan göra. Thailand - En jävla massa ös på många håll. Dock så är de flesta intreserade av o blowa dig. Det är sol o värme på båda plejsen. Det är bar o åk. FYI
cassano Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 No shit. Signaturmaterial. Hahahahahaha. Jävlar.
dmor21 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Alltså.. är det bara jag som tycker dom sista sidorna i den här dagboken är helt sinnessjuka? Haha Folk är fan helt störda..GO CDS! Njut av Cashen,värmen,brudarna och att du blivit begåvad med en hjärna som plockar sönder motståndet på de flesta pokerbord. //
killerwolf Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 ursch så less jag blir folk som bara klarar av att läsa en respons bak..... orka ens trolla utan att vara något så när på den röda tråden...tilt edit: tack rooney för att du kliver in-- edit2: lol@16åringar=barn.. kom du inte på något bättre att skylla på än att baklängesräkna fram 2,5 och sedan försöka backa upp det? orkar inte ens dra upp motargument till varför jag inte tycker att upp till 16 års ålder är barn eller stötta mig bakom beteendévetares/psykologs alster. Det enda som talar för dig är FN's motherfucking barnkonvention.. men den är mer för att tillämpas på krigsituationer är något annat. Sedan kan vi ju tänka lite rationellt också och ta bort lite år, eftersom carl mer eller mindre formulerade sig så att vi måste anta att han kommer ihåg resorna i stora drag..... vilket blir svårt för kids under 5 år.
affe2000 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 ursch så less jag blir folk som bara klarar av att läsa en respons bak..... orka ens trolla utan att vara något så när på den röda tråden...tilt edit: tack rooney för att du kliver in-- edit2: lol@16åringar=barn.. kom du inte på något bättre att skylla på än att baklängesräkna fram 2,5 och sedan försöka backa upp det? orkar inte ens dra upp motargument till varför jag inte tycker att upp till 16 års ålder är barn eller stötta mig bakom beteendévetares/psykologs alster. Det enda som talar för dig är FN's motherfucking barnkonvention.. men den är mer för att tillämpas på krigsituationer är något annat. Sedan kan vi ju tänka lite rationellt också och ta bort lite år, eftersom carl mer eller mindre formulerade sig så att vi måste anta att han kommer ihåg resorna i stora drag..... vilket blir svårt för kids under 5 år. Fast det enda rimliga är väl att antingen utgå från vad CDS själv menar när han skriver barn eller helt enkelt inte orka bry sig om att leta fel överallt. Då slipper vi ju både att efterhandsräkna och dra in barnkonventioner i det hela. Edit: Dessutom kan ju alla kramas lite nu när det snart är jul.
Recommended Posts