-100K Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Hur länge skulle det vara nere den här ggn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Nu dog det igen, blir så jävla less. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Ja... Men verkar bara vara Hold em cash game som är nere. Turneringen jag lirar flyter på som det ska men CG borden dog... Det kommer nog upp snart igen får vi hoppas EDIT: Nu funkar det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Vad fan hände? Alla mina 6 bord dog. Jag hade en stor pott på gång på det ena. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Alla bord bara försvann:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Fan bryr sig. Låt dom brinna i helvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 VAD FAN HÄNDE NU? Jag var mitt uppe i en AK-hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 För fjärde gången denna helg försvann alla Texasbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 men för helvete prima,fixa era jävla buggar....hade just bettat med nöthand.. nån som vet hur potterna delas upp efter dessa errors? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 men för helvete prima,fixa era jävla buggar....hade just bettat med nöthand..nån som vet hur potterna delas upp efter dessa errors? Det börjar bli jävligt irriterande. Pengar tillbaka kan du glömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 igen.. Har någon mailat support o fått nåt vettigt svar nån gång vid dessa avbrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 vafan det som händer?????????????????? någon som vet orsakerna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannekev Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Fan bryr sig. Låt dom brinna i helvetet Inte du , men vi som spelar där;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Vågar man spela mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tartuffe Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Tillbaks nu och pengarna man lagt i potter som spelades är väck. HATA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 snackade med live supporten hon sa We apologize for the inconvenience! We are aware of the situation and our technical staff is currently working on resolving the issue. Lol ok dåså ,,hmmmmm komigen alla kör på med live supporten så kanskke vi får igång bättre programmerare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Vem här nickar Purrrre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Hur länge ska prima vara nere nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Jadu, jag tippar på 2h till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Får hoppas det går fort.. sjukt störande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Fy fan vad trött jag är på Prima nu! Helt jävla otroligt hur jävla mycket problem de har. Bojkott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Känns som att det finns risk för ett nytt SM-fiasko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan99 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Fy fan vad trött jag är på Prima nu! Helt jävla otroligt hur jävla mycket problem de har. Bojkott? Finns det nåt bra med Prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Finns det nåt bra med Prima? Större bananer än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Palla detta igen. Frågan är hur mycket sånt här man kan ta innan det är dags att byta nätverk..? Tror inte jag står ut med Prima länge till om det fortsätter såhär. Edit: Snackade med supporten och han tippade på det skulle vara nere några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts