freddola Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 du krossar inte ens nl50 men tycker att du hör hemma på nl400....haha. skön övertro på sig själv. btw alltid tyckt att du suger, du bevisar det igen, guld värt. Samt tkr alla tighta nl200 grinders sitter o kastar bort pengar..
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 du krossar inte ens nl50 men tycker att du hör hemma på nl400....haha. skön övertro på sig själv. Krossar jag inte NL50? Okej . Varför inte? Jag vet att jag slår NL400. Ge mig en rulle så kan jag bevisa det direkt. Annars får du hänga kvar tills jag har gjort det själv. Men det kan ta ett tag, då jag inte alls har bråttom upp i nivåer. btw alltid tyckt att du suger, du bevisar det igen, guld värt. Jasså? Vad grundar Mr. No-namer det på då? Har jag mött dig eller bör jag veta vem du är ändå? Vart spelar du och vad nickar du där? Kul att du tittade in och GL med liret. Hoppas vi möts på borden någon dag. =)
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Samt tkr alla tighta nl200 grinders sitter o kastar bort pengar.. Det har jag väl ändå inte sagt? Vad jag kommer jag ihåg så sa jag att många av de som folk kallar tighta grinders och som de anser vara svåra att möta inte alls är så svåra att plocka värde från.
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 är inte den handen sjukt standard förutom missclicken pre? Jo faktiskt . Ville ha något att skämta om så högg på din preflopraise hehe. Hur spelar vi ikväll btw? Jobbar för att få loss deg atm men verkar bli tufft.
boman Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Jag ska inte spela på fotboll på ett tag, är lite runbad nu igen. Denna omgång är oviss, ser inget värde i något av oddsen i de matcherna jag tror på. Kanske RMA -1. Lär ju lägga ett bet hursom.
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Jag ska inte spela på fotboll på ett tag, är lite runbad nu igen. Denna omgång är oviss, ser inget värde i något av oddsen i de matcherna jag tror på. Kanske RMA -1. Lär ju lägga ett bet hursom. Sant. Jag hade bara tänkt lägga två eller tre spel faktiskt. Får väl tura in nån trippel eller fyrling.
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Hej alla. CL idag. Gamble rakt igenom som vanligt. Jag har investerat $147 på Bet365 (skulle bli $150 men blev cp med transfer) som kommer att bli min rulle för alla spel i CL under säsongen. Har en $100-bonus som måste omsättas sex gånger innan jag får ut den. Tanken är att jag ska max lägga 1/30 av rullen på varje bet. Pallar inte köra med överseriösa 1/100. Idag har jag helt gått på känsla och inte brytt mig om att kolla upp så mycket info. Boman kommer att skratta åt detta, men jag har sjuka klonkskills i sportsbetting så ikväll är det jag som skrattar åt honom. Men nästa gång ska jag försöka spela seriösare. Observera att Inters match är imorgon. Trodde den var idag, men såg fel när jag bettade. Okej, så här ska ni inte spela ikväll. Trippel #1: Chelsea v Rosenborg -2.0 Schalke 04 v Valencia 2 Shakhtar v Celtic -0.5 $5 satsat, möjlig vinst $55.40 Trippel #2: Porto v Liverpool 2 Marceille v Besiktas X Olympiakos v Lazio 2 $5 satsat, möjlig vinst $83.00 Trippel #3: Porto v Liverpool X Marceille v Besiktas X Fenerbahce v Inter X $5 satsat, möjlig vinst $161.40 Trippel #4: Real Madrid v Werder Bremen 1 Milan v Benfica 1 Chelsea v Rosenborg 1 $10 satsat (råkade dubbelbetta), möjlig vinst $10.46
Gäst Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Så du har medrigg i sportsbetting? Funderar på att börja lite jag med, mest på skoj. Men det är dig man ska rygga alltså?
boman Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 hahahahaha tillåt mig skratta :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: edt. så skrev han att jag skulle skratta, read. 2nd edt. hur tänker du när du betar olika på samma match? visst om om du kör singlar och det kan finnas värde för X och 2, men det där är ju helt uppfuckat
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Så du har medrigg i sportsbetting? Funderar på att börja lite jag med, mest på skoj. Men det är dig man ska rygga alltså? Japp, men inte idag . Ska bli seriösare efter den här omgången. Börja läsa på lite mer. Har verkligen noll koll idag hehe. Slänger ihop lite rader och turar. hur tänker du när du betar olika på samma match? visst om om du kör singlar och det kan finnas värde för X och 2, men det där är ju helt uppfuckat Tanken var att förvirra din jinx, ldo.
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 Haha, alla spel sket sig. Inte så oväntat kanske. Imorgon blir det mer fokus på singel- och dubbelspel. Skönt att Milan tog en säker seger i alla fall. Körde några $21 HU-SNGs idag. Tre stycken för att vara exakt. Vann alla dom. Har sagt att jag inte ska spela några MTTs/SNGs den här månaden, men jag tror att jag ska mixa upp lite med HU-SNGs ibland då jag tycker att det blir tjatigt att bara nöta 6-max CG hela dagarna. Vill även prova på HU-SNGs i allmänhet då det verkar vara bra värde där. Kommer dock hålla mig till låga nivåer till att börja med. Cashgamespelet fortsätter att gå tungt. Tilten i första sessionen under dagen var sjukt onödig och påverkade dagsresultatet. Imorgon flyttar jag förhoppningsvis över till Ongame så att jag kan prova på gamesen där. Har lite dålig motivation när jag grindar på Everest utan någon bonus/rakeback i ryggen. 18/9 Spelade händer: 2042 +/-: -$49 HU-SNGs: +$57 (3/3 $21 vunna) Månadsresultat sedan omstarten 17/9 17/9: 1773 händer -$135 18/9: 2004 händer -$49 Bonus: +$100 HU-SNGs: +$57 Totalt antal händer: 3777 Totalt cashgame: -$184 Totalt m. bonus + andra spel: -$27
boman Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 hade det inte vart läge för omstart iom nätverksbyte?
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Postad 18 September , 2007 hade det inte vart läge för omstart iom nätverksbyte? lol, mm den här dagboken går så dåligt så är nog bättre jag öppnar en ny.
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Wow, det finns lite rättvisa trots allt här i världen. Hade gått och lagt mig, men så hade jag svårt för att somna så skulle gå och sätta mig vid TV:n en stund, men hamnade vid datorn. Då skriver en bekant på IRC att han skulle låta mig skotta NL1K för ett inköp på hans konto. 50% av vinsten skulle jag få behålla. Tackar man ju inte nej till direkt. Det gick väl bra kan man säga. Vann $936 efter 173 händer. Inga speciella händer riktigt. Fick in allt på låg flop med AA vs JJ efter 3-bet pre av mig från big blind. Sen svängde det lite neråt. Floppade triss med J5s efter jag höjt hans SB-limp mot min BB och fick rätt bra betalt, så jag var tillbaka igen. När jag satt på sista varvet som jag bestämt innan så fick jag den här riggade handen. Vågade inte ta synen, men är det inte ganska vekt att folda här? Hade en ganska loose image på bordet antar jag, även ifall han inte suttit så många händer vid bordet. Han hade höjt frekvent preflop och även 3-bettat mig en gång innan. Vad tycker ni? Ska man ta syn här eller? Texas Hold'em $10-$20 NL (real money), hand #P4-50121145-195 Table amgronroos' HE, 18 Sep 2007 11:47 PM ET Seat 2: ioannis546 ($1,732.00 in chips) Seat 3: HERO [ , ] ($1,633.00 in chips) Seat 6: claychips123 ($230.25 in chips) Seat 7: Mr_Satan1 ($570.50 in chips) Seat 8: xxTaLLxx ($955.00 in chips) ANTES/BLINDS HERO posts blind ($5), claychips123 posts blind ($10). PRE-FLOP Mr_Satan1 calls $10, xxTaLLxx bets $45, ioannis546 folds, HERO bets $157, claychips123 folds, Mr_Satan1 folds, xxTaLLxx bets $910 and is all-in, HERO folds. Det blev +$468 till slut då. Ett bra tillskott för min rulle. Lägger till det i mina månadsresultat imorgon. Nu måste jag verkligen få min sömn.
freddola Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Det har jag väl ändå inte sagt? Vad jag kommer jag ihåg så sa jag att många av de som folk kallar tighta grinders och som de anser vara svåra att möta inte alls är så svåra att plocka värde från. I noiq tråden. "Sen att alla tighta grinders kastar bort pengar ändå kvittar eller?" "Att det inte är speciellt svårt att hämta värde mot alla "tajta grinders" då de flesta har riktigt stora brister i sina spel. Även ifall de är "nits" så förlorar de mycket till de som kan spela." Känns ju lite knepigt att du skriver sånna saker o grindar nl50. Borde ju inte ta lång tid för dig att grinda ihop en rulle till nl1k med dina zkillzzzZZZZ.
boman Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 I princip så tackade du nej ju. ( )
kurtkatt Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Jag har fortfarande inte fattat vad tomtarna på NL50 sitter och minraisar CB's med. Kan det vara med vad som helst? Vad är det ett tecken på? I allmänhet så spelar alla sjukt logiskt annars. Men minraisarna förstår jag mig inte på alls. det e allt möjligt, minraise och mindonks in i mig e by far det som tiltar mig mest. eller i dagboken kan vi ju läsa att potdonks med tp/midparhänder tiltar mig rätt bra oxå....
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 I noiq tråden."Sen att alla tighta grinders kastar bort pengar ändå kvittar eller?" "Att det inte är speciellt svårt att hämta värde mot alla "tajta grinders" då de flesta har riktigt stora brister i sina spel. Även ifall de är "nits" så förlorar de mycket till de som kan spela." Känns ju lite knepigt att du skriver sånna saker o grindar nl50. Borde ju inte ta lång tid för dig att grinda ihop en rulle till nl1k med dina zkillzzzZZZZ. Jag kanske har andra problem? Skitsamma. Jag tror på mitt spel. Det är sjukt mycket FLYT inblandat i poker och det kan smälla till för vilken lowlimitgrinder som helst så är han uppe på NL1K efter någon månad bara. Jag tvivlar i alla fall inte på mitt spel och vet att jag en dag kommer att sitta och slå NL1K och kanske högre. Hur lång tid det tar dock, det vet ingen. Sen verkar det vara sjukt mycket missförstånd i den NoiQ-tråden. Jag tycker att vi lägger ner nu istället. Det mesta av tjaffset bygger faktiskt kring missförstånd. I princip så tackade du nej ju. ( ) Bara för att jag klev efter jag vunnit ihop till månadens hyra? det e allt möjligt, minraise och mindonks in i mig e by far det som tiltar mig mest. eller i dagboken kan vi ju läsa att potdonks med tp/midparhänder tiltar mig rätt bra oxå.... Jo, oftast är det ju just såna händer de har. Men samtidigt om man har readen så vet man inte om dom släpper eller inte. Plus att de ofta gör så med nötterna med. Det man får göra för att anpassa sig är nog bara att ge upp såna händer och invänta ordentliga träffar, sen inte vika sig. Nu ska jag ta min första session på Ongame . Kanske lite dålig tidpunkt för att se hur motståndet är. Men ska inte spela så länge nu. Satsar på en fet session ikväll då det brukar vara bättre värde på de flesta nätverk.
Censur Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Välkommen till Ongame! Hoppas riggen är med dig.
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Välkommen till Ongame! Hoppas riggen är med dig. Tack! Vad kör du för nivå själv? Det började bra iaf. +$82 första sessionen. Men kände mig ofokuserad, så gav mig efter en halvtimmas spel bara. Måste ordna med lite grejer här hemma nu. Motståndet verkar helt klart lovande av vad jag har sett hittills. Såg en hel del skumma spel under den tiden jag satt på borden. Mer nötning ikväll for sure.
Censur Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Tack! Vad kör du för nivå själv? Det började bra iaf. +$82 första sessionen. Men kände mig ofokuserad, så gav mig efter en halvtimmas spel bara. Måste ordna med lite grejer här hemma nu. Motståndet verkar helt klart lovande av vad jag har sett hittills. Såg en hel del skumma spel under den tiden jag satt på borden. Mer nötning ikväll for sure. Just nu inväntar jag pengar för att kunna starta om på ny kula och kommer då börja från lägsta NL10. Har tidigare mest spelat NL25 och NL50 och antagligen kommer jag mest vara där och plöja framöver också. Håller mig på låga nivåer.. Trivs mycket bra på Ongame faktiskt.
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Har en hel del chansningar med idag med. Speciellt tripplarna. Tror som synes annars på att Roma tar en enkel seger hemma och att Steaua Bukarest slår Slavia Prag borta. Singel #1: Roma v Dinamo Kiev, -1 @ 2.05 - satsat: $5, möjlig vinst: $5.25 Singel #2: Slavia Prag v Steua Bukarest, 2 @ 3.25 - satsat: $5, möjlig vinst: $11.25 Trippel #1: Barcelona v Lyon, 1 Roma v Dinamo Kiev, 1 Sporting Lissabon v Manchester United, 2 Odds: 4.00 - satsat: $5, möjlig vinst: $15 Trippel #2: Fenerbahce v Inter, X PSV v CSKA Moskva, X Arsenal v Sevilla, X Odds: 33.32 - satsat: $5, möjlig vinst: $161.60 Edit: Slänger in två liveodds. Singel #3: Slavia Prag v Steaua Bukarest, X @ 2.40 (just nu 1-1) - satsat: $5, möjlig vinst: $7 Singel #4: Fenerbahce v Inter, X @ 3.30 (just nu 1-0) - satsat $5, möjlig vinst: $11 Efter gårdagens spel ligger CL-rullen på $122. $25/$600 omsatt för $100-bonusen. Dags att rygga ikväll Conspiracy!!
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Just nu inväntar jag pengar för att kunna starta om på ny kula och kommer då börja från lägsta NL10. Har tidigare mest spelat NL25 och NL50 och antagligen kommer jag mest vara där och plöja framöver också. Håller mig på låga nivåer.. Trivs mycket bra på Ongame faktiskt. Okej . Förut gillade jag inte klienten alls, men tyckte den var rätt skön att grinda på nu. Synd bara att den är så krävande så att det blir hackigt om man kör många bord.
Gäst Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Dags att rygga ikväll Conspiracy!! Haha, ja Bukarest isf. Passar bra eftersom min flickvän kommer från Rumänien
sorkenkk Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Haha, ja Bukarest isf. Passar bra eftersom min flickvän kommer från Rumänien Hehe, nice =)
Recommended Posts