Franco_Baresi Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Som tidigare nämnts i MrDawwes dagbok så postade Jojje Mrdawwes NL5000$-graf på 2+2 och hävdade att det hans egen. Jojje blev påkommen och det hela blev ganska pinsamt men framförallt kanske mycket roligt. 2+2-länk Hur tänkte Jojje när han postade? Var verkligen tanken att verka cool? Låtsas vara något han inte är? Hur kände han efteråt? Skam? Grät han? Är en comeback möjlig? Pokermagazine skriver dessutom några rader om denna dråpliga incident [Rickroll-länk borttagen] --- * Rickroll, kul. Som pris får du en infraction hemskickad. /Klyka Citera
-LuckyFred- Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Du som fjantar dig i länken eller? Citera
Steppwolf Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Jag hittar inte artikeln. Har försökt många gånger nu. Citera
beachhouse Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Franco_Baresi: min gissning är att du var mobbad som liten och att du fortfarande mår riktigt dåligt. Citera
back Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Franco_Baresi: min gissning är att du var mobbad som liten och att du fortfarande mår riktigt dåligt. Jojje2k's nya användare? Citera
jojje2k Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Jag ville bara vara lika cool som Franco_Baresi Nej men jag tyckte det bara var kul att se Nebbis arg. Jävligt kul att några trodde jag var seriös också Citera
Jennez Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Jävligt kul att några trodde jag var seriös också Finns det något som tyder på att du inte var det? Citera
Nebbis Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Lol du är ju bara för patetisk...jag skrev ju först EFTER att du blev påkommen, och du påstår att orsaken till att du gjorde det här var för att det är kul att göra mig arg? Är du helt slut eller? Citera
fowran Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Finns det något som tyder på att du inte var det? . Btw vad blev Baresi avstängd för? Citera
LuckyStar5.1 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 FELKLICK - RADERA om du vill... Citera
jojje2k Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Instämmer på att Franco borde bli unbannad. Citera
frooxe Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tack Baresi för denna underbara tråd, som grädde på moset länkar du till Rick roll hoppas att du återkommer i ny skepnad snart, fan vad du är rolig! Citera
Jennez Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Finns det något som tyder på att du inte var det?. Btw vad blev Baresi avstängd för? Ingen aning, men gissningsvis pga länken. Ich bin nicht moderator. Citera
Juggler Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Franco hade en lång och trogen tjänst av varningar för personangrepp och lite andra saker, rickroll-länken var bara en liten del. Citera
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 . Btw vad blev Baresi avstängd för? var nog nån fascistmoderator som tyckte illa om stackarn! Citera
Kollikock Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Jag gissar p g a en annan tråd som försvann illa kvickt. Citera
-PK- Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Så sjukt larvigt att stänga av Baresi. Han är ju en av de få anledningarna till att man fortfarande läser på detta forum:-( Citera
jackbalsam Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Någon som orkar länka till när jojje blir påkommen i den gigantiska tråden? Citera
jojje2k Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Jag visade en graf när mrdawwe plussar typ 200k, sen säger jag några timmar senare att det inte var min graf. Värre var det inte. Citera
jaroiten Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Någon som orkar länka till när jojje blir påkommen i den gigantiska tråden? Det är länkat i denna tråds första post. Citera
Kollikock Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Vad är rick roll? Googla det så får du svaret --- * Franco har just infractats för att ha rickrollat, inte världens bästa läge att göra likadant... Nu MÅSTE jag infracta dig. Länken borttagen. /Klyka Citera
Supertequila Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Enligt en undersökning som jag gjorde här på PF med anledning av att jag fick en varning pga Rickroll-länk så tyckte majoriteten av de som röstade att det var berättigat med varning alternativt ban. Jag delar inte den åsikten, men tycker att moderatorerna gör rätt i att följa en konsekvent linje, oberoende av om Franco är rolig eller inte, vilket jag själv tycker han är. Citera
Recommended Posts