Gå till innehåll

Luap - Incest, Tårar och Pokeresultat - NL400/NL600


Luap

Recommended Posts

  • Svars 642
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lunarstorm-tjej-problem? Har du ngn aning om vem jag är? Hur mitt liv är? Hur jag känner? -Nej. Skippa skitsnacket och håll dig borta ur min dagbok tack.

 

Du vet inte vem jag är, och därmed bör du ej döma mig. Go get laid, fjolla. Det är precis sådana som du som sänker nivån på forumet, och oddsen säger mig att du är en liten blek tönt som får egokickar av att håna folk framför skärmen. Skulle du våga säga det där rakt in i mitt ansikte? Det tvivlar jag väldigt starkt på, och även om du skulle bräka ur dig något får du ångra det. Idiot.

 

 

MED VÄNLIGA FUCKING FYLLEHÄLSNINGAR,

Luap - från annat konto

 

 

..går och super sig full för att våga svara på ett inlägg=)..kall!

 

go and get laid..nej tack..efter 16 på 14 dagar..utslagna framtänder, diverse mindre önskvärda sjukdomar och en bortsupen Superettan-karriär var det dags att växa ifrån fjortisfyllestadiet (irl iallafall)

 

även sugen på att göra en "nebbis" och posta en bild för att visa hur snygg man är..men skippar det den här gången=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första bästa moderator får gärna ta och låsa den här dagboken!

 

Tack för mig tid allesammans, men nu skiter jag faktiskt blankt i den här dagboken. Om det blir en ny dagbok vet jag inte, men just nu har jag verkligen inte så mycket motivation till att skriva. Åker förhoppningsvis till Thailand om 14 dagar, så då skulle det kanske vara passande att dra igång något nytt. Vem vet, vi kanske hörs någon gång!

 

Btw, om jag skulle starta en ny dagbok ser jag gärna att alla killar som uppenbarligen gillar att runka i motvind och bara kläcker ur sig skit utan någon som helst grund håller sig borta. Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Må ni alla, otroligt irriterande, elstängselspissande, IQ-befriade rumpnissar, ta åt er av denna läxa och sluta upp med att sprida er befläckade säd i var och varannan tråd. Lägg upp en bild på er, acneskadade sädspridare, så vi lite mer sofistikerade kan få en bild av er i huvudet och beat you up like never before. Skämmes tamejfan!

 

 

GL m8 :h:

Hoppas att jag någon gång i framtiden kan få se en dagbok med ditt namn på.

Bye!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gute Reise!

 

Du verkar vara en sympatisk och trevlig kille.

 

Har läst din dagbok utan att skriva något. Den är väldigt underhållande! Lycka till i fortsättningen! :-)

 

Tack tack! Tyvärr är det slut med den här dagboken nu, men jag lovar er att det kommer en ny så snart som möjligt. Att fortsätta i den här känns kallt på något sätt, fråga mig inte varför. Dålig karma kanske?

 

Må ni alla, otroligt irriterande, elstängselspissande, IQ-befriade rumpnissar, ta åt er av denna läxa och sluta upp med att sprida er befläckade säd i var och varannan tråd. Lägg upp en bild på er, acneskadade sädspridare, så vi lite mer sofistikerade kan få en bild av er i huvudet och beat you up like never before. Skämmes tamejfan!

 

 

GL m8 :h:

Hoppas att jag någon gång i framtiden kan få se en dagbok med ditt namn på.

Bye!

 

Tack mate. Det kommer garanterat en någon gång. Om det tar en timme eller ett par veckor vet jag inte - men den kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag beslutsångest tack vare er :shock:

 

Ska jag fortsätta skriva? Vart ska jag fortsätta skriva? Hur ska jag fortsätta skriva? Frågorna är många, svaren är få.

 

Jag gör det enkelt för mig. Nu sätter jag mig och tar en pokersession. Slutar jag upp ser jag det naivt nog som ett tecken och fortsätter skriva. Slutar jag ned stängs den här dagboken tyvärr ned i ren och skär tilt. Om det kommer en ny eller inte får framtiden utvisa. Dock gillar jag att skriva om mitt liv samt mina demoner, så jag anser oddsen ganska bra för en ny dagbok.

 

Hör av mig om ett par timmar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag beslutsångest tack vare er :shock:

 

Ska jag fortsätta skriva? Vart ska jag fortsätta skriva? Hur ska jag fortsätta skriva? Frågorna är många, svaren är få.

 

Jag gör det enkelt för mig. Nu sätter jag mig och tar en pokersession. Slutar jag upp ser jag det naivt nog som ett tecken och fortsätter skriva. Slutar jag ned stängs den här dagboken tyvärr ned i ren och skär tilt. Om det kommer en ny eller inte får framtiden utvisa. Dock gillar jag att skriva om mitt liv samt mina demoner, så jag anser oddsen ganska bra för en ny dagbok.

 

Hör av mig om ett par timmar!

 

hahah klockrent:-D jag röstar dock givetvis på fortsatt skrivning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sessionen är nu över. Jag krigade hårt, men tog en del hårda förluster. Det första jag gjorde var att gräva ett hål på $800, och det såg länge mörkt ut. Jag krigade därefter upp mig till $115 upp, och livet verkade faktiskt bli bättre och bättre. Att ligga $115 upp kändes inte helt fel, men den goodfeelen bestod i ungefär 2 minuter innan jag var stuck för $1000.

 

Paniken spred sig. Skulle dagboken dö? Fanns det en väg ut? "JA! JA! DO IT!", skrek den slitne gamblern inom mig. "Men är det en bra idé? Tänk om vi åker på ännu mer skjut i rumpan?", svarade den fega kapitalisten inom mig av mig. "Fuck it. Let´s gamboool!". Det var det, och alla NL600-bord uppe öppnades. Hur skulle historien egentligen sluta? Skulle vår hjälte lyckas med en riktig hjälteutdragning för att lyckas rädda den fagra dagboken ur låsningsknappens våld?

 

Kampen fortsatte i motvind. JJ fick se sig sjärtpippad av en oträffad AK som checkraisebluffade den redan commitade hjälten. Med fast beslutsamhet fortsatte dock kampen - trots allt var den fagra dagboken värd att dö för. De onda demonerna på NL600 var dock en tuff kamp, och hjälten fick gång på gång se sig själv stjärtpippad. Skulle vändningen någon gång komma? Skulle riggen vända och tiltens demoner sluta närma sig?

 

När stjärten värkte som värst kom dock ljuset tillbaka, och efter två snabba uppdubblingar var vår hjälte tillbaka, i alla fall nästan. Kampen fortsatte med förnyad energi, och det dröjde inte längre innan de nu tragiskt dåligt fienderna fick vika undan för vårt ånglok till hjälte. Pott efter pott rejkades in, och när dammet hade lagt sig och såren omplåstrade räknades antalet erövrade dollar till $1122

 

Dagboken var räddad!

 

 

 

Mål för september samt en liten update för min senaste tids resultat kommer senare under kvällen. Lycka till med spelet allesammans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luap luap de e sjukt trevlgt med en dagbok som ar upp mkt av livet oxå de är hetl up till di om du ska ha fagbok elr inte nu e man ltie på lådan så kanske itne bar at skriva men d e ju min stil måste alltis skriva lite då hehe iaf bestäm vad du tycker som är vikgti med dagboken om du vill att folk ska ge kommenterar på de rikgit bra sakerna du rkivit om t ex de länkar till 2+2 er de som du krev om inna varje sesion ska du vara ladda etc vill du ha respons på allt de su skive rska ja gärna börka med de nä ja e nykter hehe gl hoppas sthilmuteliv tar v hand om dig får a och skriva nått sriösare imorrn gl gör de du känenr för ed dabgkoen de alltid best önsakr dig lycka til med fortsat granjd ithai

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luap luap de e sjukt trevlgt med en dagbok som ar upp mkt av livet oxå de är hetl up till di om du ska ha fagbok elr inte nu e man ltie på lådan så kanske itne bar at skriva men d e ju min stil måste alltis skriva lite då hehe iaf bestäm vad du tycker som är vikgti med dagboken om du vill att folk ska ge kommenterar på de rikgit bra sakerna du rkivit om t ex de länkar till 2+2 er de som du krev om inna varje sesion ska du vara ladda etc vill du ha respons på allt de su skive rska ja gärna börka med de nä ja e nykter hehe gl hoppas sthilmuteliv tar v hand om dig får a och skriva nått sriösare imorrn gl gör de du känenr för ed dabgkoen de alltid best önsakr dig lycka til med fortsat granjd ithai

 

 

Tack tack kompis! Se till att nyktra till nu :hjärter:

 

I övrigt hittade jag just jättedippen. Dagens plus och en hel del lyckades gå upp i rök på en sisodär 700 händer. Jag är inte direkt för att posta badbeathänder och whine i dagboken, men jag har faktiskt tre schysst två-outare att bjuda på idag. För att slippa ett långt bad-beat-whine-inlägg lade jag dem i badbeat tråden. Fick stänga ned klienten efter torsken när både jag och FI var över 200bb djupa. Den jäveln hade dessutom etik nog att slowrolla synen :evil: Direktadress: http://pokerforum.nu/forum/resultat/7758-allt-om-bad-beat-och-liknande-75.html#post766522

 

Totalt sett ligger jag runt $1600 ned nu för dagen, så det blir kaffebreak för att sedan försöka att laga så mycket som möjligt nere på NL200. Tråkigt men sant. Återkommer senare med målsättningar samt augustiresultat.

 

Take care fuckers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...