Chillarn7 Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Ska man fylla i nån kod när man blir medlem om man vill ha nån extra bonus till eller är det bara att bli medlem sen fixa allt på chatten?Vet nån förresten om holdem indicator funkar på klienten? Bli medlem och skriv till live supporten bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanneVM Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Man kan inte få rakeback eller nått annat samtidigt som den bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Ngn som vet vad som händer med pokerhost? Omöjligt hitta ledig plats på nl 50 och nl 100 nuförtiden, få bord och alltid minst 10 st som väntar. Varit så i 4 dagar nu. Det är rakerace på Unibet där de 5 främsta som rakar mest händer under helgen får 10k SEK. Sen är det priser ner till de 30 främsta. Sammanlagt priser för 65k. De hade en liknade för 2 veckor sedan med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Ett förtydligande när det gäller senare inläggen om "lång kö till borden". Det har alltså vid ett flertal tillfällen senaste dagarna inte gått att öppna nya bord. Det har mer eller mindre omöjliggjort spel på vissa nivåer och speltyper under vissa tider. Igår kväll var det så på Texas-borden innan felet rättades genom att dom helt enkelt stängde alla borden utan förvarning och gjorde någon form av omstart. Trist för dom som satt i fina potter med fina kort. Själv har ju nu tragglat mig igenom 6900 händer av de 7000 jag skall fixa före månadsskiftet. Kommer nog inte göra en större reload - är så himla trött på det långsamma spelet pga att många spelare har problem med klienten. 40-50 spelade händer i timmen är "aningen" för segt, tycker jag. Gäller vissa tider och det verkar ganska slumpmässigt när på dygnet det är så här. Förbaskat fin bonus är det i alla fall, och det är möjligt jag ändrar mig under veckan. Hellre segt och bra bonus än snabbt och dålig bonus.. pengarna styr ju trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Hej, någon som vet var man kan se hur många poäng man har kvar på bonusen? Antar att man inte ska kolla på Loyalty points? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Hej, någon som vet var man kan se hur många poäng man har kvar på bonusen?Antar att man inte ska kolla på Loyalty points? My account -> view raked hands Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 My account -> view raked hands Tack för snabbt svar. Men räknas alla händerna in där som rejkas? Inte bara mina egna vill sägas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Tack för snabbt svar. Men räknas alla händerna in där som rejkas? Inte bara mina egna vill sägas. Eftersom det står på samma sida att en raked hand är en hand där spelaren får kort och raken är minst 25 cent så betyder det att det är alla dina raked händer som visas. Annars kan man alltid fråga supporten också, om man nu tagit längre än 40 dagar på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Tack för snabbt svar. Men räknas alla händerna in där som rejkas? Inte bara mina egna vill sägas. Där ser du dealt raked hands och det är dom om räknas för oss som gör den svenska bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Eftersom det står på samma sida att en raked hand är en hand där spelaren får kort och raken är minst 25 cent så betyder det att det är alla dina raked händer som visas. Annars kan man alltid fråga supporten också, om man nu tagit längre än 40 dagar på sig. Japp då e allt klart tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Får man gå för singup och reload på säg 3500 dollar, dvs mindre än 4000? Eftersom jag inte hinner klara signup bonusen innan den 31/8 men inte heller har 4k just nu för signup+ full reload men kan jag sätta in 3500 och gå för 3500 , dvs 35000 raked innan 31/12? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanneVM Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Om man sätter in 600$ och förlorar dem innan man är klar med bonusen, kan man då gå in och sätta in mer pengar och fortsätta med bonusen? Hur är spelet microlimit NL på pokerhost? Mkt grinders och lite fiskar? NL20 Kan väl vara en del som bara fegar för att få bonusen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Om man sätter in 600$ och förlorar dem innan man är klar med bonusen, kan man då gå in och sätta in mer pengar och fortsätta med bonusen? Det ska väl gå bra. Så är det på iaf på alla andra Microgaming klienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Får man gå för singup och reload på säg 3500 dollar, dvs mindre än 4000? Eftersom jag inte hinner klara signup bonusen innan den 31/8 men inte heller har 4k just nu för signup+ full reload men kan jag sätta in 3500 och gå för 3500 , dvs 35000 raked innan 31/12? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Någon som har bra tips för att få ihop händerna snabbt på relativt låga nivåer?: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Någon som har bra tips för att få ihop händerna snabbt på relativt låga nivåer?: ) Spela många bord samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Jegor, ja! Där satt den Tänkte mer, går det mycket fortare på 2/4 limit än 05/1 NL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Jegor, ja! Där satt den Tänkte mer, går det mycket fortare på 2/4 limit än 05/1 NL? Jag provade spela 1/2 limit fullring istället för NL50 fullring. Det gick lite snabbare. Men tycker du inte borde byta "spel" bara för att cleara bonusen snabbare, man har mycket tid på sig! Sedan tror jag att väldigt många potter på NL100 kommer över $5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snej Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 sicken grym service de har..... bästa man nånsin träffat på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Någon som har bra tips för att få ihop händerna snabbt på relativt låga nivåer?: ) Bästa jag hittat är fullring FL 1/2 på lördagkvällar. Löst och snabbt spel där säkert 75% av händerna är rakade. Ger 40-50 raked hands per bord och timme, men det är bara lördagkvällar det är så extremt. Andra kvällar kan det vara betydligt tightare och dessutom färre bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkhigh Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Kay: Sir I am very sorry for the inconvinience bu the players that are affiliate with Kodarn cannot participate on this promotion. you: what do u mean? Kay: You are affiliated with Kodarn, this promotions is NOT for you guys. Kay: Sorry about that. Kay: You can make a reload if you wish, but in this situation the hands have to be qualifying rake hands. Fick det här svaret idag när jag clearade min signup, Någon som vet om det här med reloaden är kvar? Vet inte riktigt vad jag ska göra:P, vem/vad är Kodarn? hepåre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Kay: Sir I am very sorry for the inconvinience bu the players that are affiliate with Kodarn cannot participate on this promotion. hepåre! Verkar som att du har signat up dig genom någon länk eller något så att du är affiliate med Kodarn som Kay säger. Hur gjorde du när du signade dig? Skrev han detta när du skulle börja med bonusen eller nu när du är klar? Surt och dåligt om du har clearat bonusen och inte kan få den nu, de borde ha berättat det för dig när du aktiverade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2007 Kodarn är någon moderator på ett svenskt bonusforum så vitt jag vet. Kanske du hittade bonusen där? Bonusforum.se tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkhigh Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2007 Jo, det är mycket riktigt att jag har gjort min signup genom bonusforum.se. Men det löste sig tillslut efter några mail med thomas och supporten. Så nu är jag uppskriven på en reload vilket borde gå fortare denna gång eftersom jag klättrat i nivå. Skysst sida för övrigt bra support, osv. nu har man ett tag på sig för att dra in bonusen med. //Henke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2007 Skulle gärna vilja ha hjälp av svensk support. Jag skickade in alla bilder och sånt på VISA, körkort och det där pappret, men de verkar inte godkänna det jag fyllde i på pappret We have received the document sent by you but on the document we are not able to see the "merchant" that the transaction(s) we done with, if you can please re-send the information showing all of spaces needed, If you like in the excel document you can try and close the cell some so it will fit and show as you print it out, you can do this by placing the mouse on the cell and dragging it so it will close.The merchant name needs to show "SBGEURO". Så vad ska jag göra? har inte tillgång till skrivare så det blir ett jäkla mek och skriva ut en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts