Gå till innehåll

Pokerhost 2000 USD - ALLA RAKADE RÄKNAS


-100K

Recommended Posts

hej magnus

 

du är alltid trevlig och ger bra service, tomas var bra också, men resten av ditt supportteam och affiliateteam ger verkligen usel service, lång väntetid och ständigt lika svävande och frånskjutande svar... det är synd och nu pallar jag inte denna opersonliga och i princip totala avsaknad av god service.

 

tack för mig. // quxii

 

gulat? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 479
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hej magnus

 

du är alltid trevlig och ger bra service, tomas var bra också, men resten av ditt supportteam och affiliateteam ger verkligen usel service, lång väntetid och ständigt lika svävande och frånskjutande svar... det är synd och nu pallar jag inte denna opersonliga och i princip totala avsaknad av god service.

 

tack för mig. // quxii

 

Mark e skitbra .. Har dock inte stött emot en enda som är otrevlig.

 

Visst är vissa dåligt informerade, men då rättar ju en supervisor de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Gruvan

 

Tråkigt att höra, skulle vara väldigt givande och få mer detaljerad kritik så jag kan förhindra framtida problem. Vad gäller Neteller så gäller 2500 dollar per uttag, men du kan begära mer än ett uttag, så vill du ha ut mer så begär det i portioner om 2500 dollar. Vi skyller inte på någon annan utan säger bara hur vår deal med NT ser ut och det är 2500 dollar per uttag men det finns ingen begränsning på hur många uttag du kan göra. Dock så ser jag hellre att vi skickar större belopp än 10k via bankwire.

 

mvh

 

magnus

 

jag har inte sagt att ngn är otrevlig, men dem är bara jävligt kassa på sitt arbete.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...