Gå till innehåll

Pokerhost 2000 USD - ALLA RAKADE RÄKNAS


-100K

Recommended Posts

  • Svars 479
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du måste då sätta in $2000 USD enl denna länk

 

http://www.pokerhost.com/initialdeposit.html +

http://www.pokerhost.com/initialReloadTerms.html

 

5. In order to count as a raked hand towards the bonus, player must contribute to the pot. (dvs du måste vara med potten och kan ej folda om jag fattat rätt)

 

4. Qualifying raked hands must be completed at minimum $0.25/$0.50 Pot Limit/No Limit or $1.00/$2.00 Fixed Limit tables in order to be counted towards the requirement. Deposit Point Hands* are hands played on real money tables only and where PokerHost receives a commission. If the real money pot does not reach the minimum requirement for rake ($5) then it will not qualify as part of the minimum hands played before the bonus will be issued.

 

Innebär det att det måste vara minst $5 i potten eller vad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla pokervänner,

 

WSOP går mot sitt slut så nu får man vänta ett år till på nästa chans, åkte själv i slutet på dag 2 med par i knektar mot A 5, SURT VÄLDIGT SURT. Men eftersom det går bra för oss svenskar ändå så tänkte jag ge alla Er en möjlighet till att utnyttja vår insättningsbonus på 2000 dollar med ett speciellt tillägg. Om du som svensk sätter in upp till 2000 dollar, ( du kan sätta in mindre också) så kan du spela på vilken nivå du vill och när du har spelat 10 gånger insättningen i rejkade händer så matchar vi din bonus. I dag gäller samma sak fast du måste spela på minst 50 cent 1 dollar bord.

 

Men som svensk så kan du alltså från och med idag och fram till 31 augusti spela på vilken nivå du själv vill och ALLA rejkade händer räknas. Du kan lätt hålla reda på antalet rejkade händer i pokerklienten. OBS detta erbjudande gäller bara svenskar med start den 13 juli 2007 och finns inte på vår hemsida, allt du behöver göra är att kontakta vår support innan den 31 augusti så ser dom till att du läggs in i denna promotion, sen kan har du till slutet av året på dig att nå önskade antal rejkade händer. Har du spelat hos oss innan så spelar det ingen roll detta är ytterligare en möjlighet att tjäna upp till 2000 dollar.

 

Om ni har några frågor så skicka gärna ett email till mig så skall jag svara direkt.

 

mvh

 

Magnus Karlsson

General Manager

PokerHost.com

 

 

Hälsningar pop1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla pokervänner,

 

WSOP går mot sitt slut så nu får man vänta ett år till på nästa chans, åkte själv i slutet på dag 2 med par i knektar mot A 5, SURT VÄLDIGT SURT. Men eftersom det går bra för oss svenskar ändå så tänkte jag ge alla Er en möjlighet till att utnyttja vår insättningsbonus på 2000 dollar med ett speciellt tillägg. Om du som svensk sätter in upp till 2000 dollar, ( du kan sätta in mindre också) så kan du spela på vilken nivå du vill och när du har spelat 10 gånger insättningen i rejkade händer så matchar vi din bonus. I dag gäller samma sak fast du måste spela på minst 50 cent 1 dollar bord.

 

Men som svensk så kan du alltså från och med idag och fram till 31 augusti spela på vilken nivå du själv vill och ALLA rejkade händer räknas. Du kan lätt hålla reda på antalet rejkade händer i pokerklienten. OBS detta erbjudande gäller bara svenskar med start den 13 juli 2007 och finns inte på vår hemsida, allt du behöver göra är att kontakta vår support innan den 31 augusti så ser dom till att du läggs in i denna promotion, sen kan har du till slutet av året på dig att nå önskade antal rejkade händer. Har du spelat hos oss innan så spelar det ingen roll detta är ytterligare en möjlighet att tjäna upp till 2000 dollar.

 

Om ni har några frågor så skicka gärna ett email till mig så skall jag svara direkt.

 

mvh

 

Magnus Karlsson

General Manager

PokerHost.com

 

 

Hälsningar pop1

 

Exakt det där mailet jag ref till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ren svenska innebär detta att man inte behöver vara med i potten mao utan du får del av bonusen ändå.... och det är inget larvigt att det måste vara x antal $ alt spelare med för att detta ska gälla. Korrekt?!

 

Snabbt svar måste jag säga ovan..

 

Det gäller bara 10 x insättningen så är det 200$=2000raked hands når man bara 1990 raked hands så gäller det inte antar jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ren svenska innebär detta att man inte behöver vara med i potten mao utan du får del av bonusen ändå.... och det är inget larvigt att det måste vara x antal $ alt spelare med för att detta ska gälla. Korrekt?!

 

Snabbt svar måste jag säga ovan..

 

Det gäller bara 10 x insättningen så är det 200$=2000raked hands når man bara 1990 raked hands så gäller det inte antar jag...

 

Jag hade inget insättningskrav heller, dock pratade jag med chef (svensk sådan) om detta. Jag vet att dom har ändrat reglerna igen, men pratar man snällt med dom är det säkert inte omöjligt att få dom gamla kraven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har en pågånde bonus redan kan man då signa upp på denna innan man är klar med den gamla? Självklart så räknas inga raked händer på denna bonus innan den gamla är klar, utan man hoppar över på denna när man clearat den gamla? Vet nämligen inte om jag hinner cleara den bonusen som jag håller på med innan den 31a augusti eftersom jag är på semester nu. Annars får jag väl gneta på som sjutton i augusti och försöka göra klar den nuvarande innan denna bonusen går ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall forsoka klargora detta erbjudande,

 

Oavsett om du har spelat hos oss innan sa kan du nu ta del av detta svenska erbjudande som innebar att dom regler som idag star pa var sida inte galler, utan det ar enbart rejkade hander som visas i pokerklienten som raknas vilket okar oavsett vilken niva du valjer att spela pa. Haller du pa med en bonus idag sa maste du dock slutfora den pa dom gamla villkoren innan vi sa att saga borjar pa nytt igen. Inget av detta finns pa var hemsida utan detta ar speciellt for oss svenskar, ni kan nar som helst se hur mycket ni har kvar till bonusen betalas ut genom att kika i klienten. Bonusen galler for insattningar mellan 20 dollar och 2000 dollar, exempel: satter du in 700 dollar sa behover du rejka 7000 hander for att fa 700 dollar i bonus, 1000 dollar innebar 10000 hander o.s.v.

 

Insattning maste ske innan den 31 augusti 2007 och antalet rejkade hander maste spelas in fore 31 dec 2007, ar man snabb hinner man med bade ID och reload.

 

fragor besvaras antingen har eller via min jobbmail magnus@pokerhost.com

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att ni kan köra ett samarbete med PF.

 

Det hade varit nice!

 

Har en fråga till dig magnus som säkert är av allmän intresse om du läser här igen. Hur går det med spellicensen i EU? Kommer ihåg att du nämnde att det va på G i våras, har varit lite rabalder i sverige nu om skatte. Jag hade mer än gärna sett en licens som gör det skattefritt även för eu spelare, gärna nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte heller så att man måste möta nån annan som loggat in från Pokerhost för att det ska räknas som rakade händer. Menar om jag möter nån från ett annat primskin så räknas inte det som rakade händer hos er?

 

Alla räknas, oavsett vem du möter och var du möter han/hon såvida potter når över 5$ dvs 0,25$ i rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall forsoka klargora detta erbjudande,

 

Oavsett om du har spelat hos oss innan sa kan du nu ta del av detta svenska erbjudande som innebar att dom regler som idag star pa var sida inte galler, utan det ar enbart rejkade hander som visas i pokerklienten som raknas vilket okar oavsett vilken niva du valjer att spela pa. Haller du pa med en bonus idag sa maste du dock slutfora den pa dom gamla villkoren innan vi sa att saga borjar pa nytt igen. Inget av detta finns pa var hemsida utan detta ar speciellt for oss svenskar, ni kan nar som helst se hur mycket ni har kvar till bonusen betalas ut genom att kika i klienten. Bonusen galler for insattningar mellan 20 dollar och 2000 dollar, exempel: satter du in 700 dollar sa behover du rejka 7000 hander for att fa 700 dollar i bonus, 1000 dollar innebar 10000 hander o.s.v.

 

Insattning maste ske innan den 31 augusti 2007 och antalet rejkade hander maste spelas in fore 31 dec 2007, ar man snabb hinner man med bade ID och reload.

 

fragor besvaras antingen har eller via min jobbmail magnus@pokerhost.com

 

mvh

 

magnus

 

 

Så både ID och RL gäller föross svenskar nu med dessa villkor.. Dvs 4000 på en månad för mig:) jag älskar er.. Kan ni inte fixa en bra typ RCC bonus.. typ 1000 per månad med 30% rakeback.. eller dyl.. Eller typ som vissa erbjuder 30% rakeback samt alltid gällande bonus. så skall jag aldrig byta site

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...