Gå till innehåll

Pokerhost 2000 USD - ALLA RAKADE RÄKNAS


-100K

Recommended Posts

  • Svars 479
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Supporten säger till min att jag spelat 2015 raked hands, men i klienten står det ca 3200, vilket stämmer igentligen?

 

Klienten... sätter en krona på att siffran du fått av supporten är contributed hands, du måste alltid påpeka vad du vill veta av supproten, då dom tror du vill veta cont. Har hänt mig massvis av gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte så mycket erfarenhet av cashgame, brukar mest köra SnG & MTT:s, så jag skulle behöva lite tips.

Vilken är den lägsta nivån som denna är lämplig att köra på, om man spelar NL? Så att raken kommer upp i 25cents i dom flesta potterna, och man får en raked hand.

 

Det som är bra med den här bonusen är att du har hela året på dig, du kan alltså spela NL20. Men minst NL50 är väll att föredra. Jag spelar 10st NL50 fullring bord och drar in ca 150-200 RH/H. Ska ska försöka bli klar med bonusen innan 26 Augusti, då skolan börjar. Det suger att det finns så få fullring bord på prima på dagarna, brukar oftast spela mellan 22:00-04:00 annars finns det inte tillräckligt med fullring bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte så mycket erfarenhet av cashgame, brukar mest köra SnG & MTT:s, så jag skulle behöva lite tips.

Vilken är den lägsta nivån som denna är lämplig att köra på, om man spelar NL? Så att raken kommer upp i 25cents i dom flesta potterna, och man får en raked hand.

 

NL50 är kanon för denna bonus! NL100 är väl optimalt skulle jag gissa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag sätt in 200 dollar för sign-up och 2000 dollar för reload och sen ha på mig till 31aug för de 200 och till 31dec för de 2000? Clearar annan bonus just nu och hinner inte spela så mycket i augusti.

 

Typ så jag gör, fast med lite större sign up, men det ska funka, bara du har 2000$ på ditt konto när du ska köra reloaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tokstolle, vad menar du? nämn ngn grindvänlig grej som ft har och inte prima?

 

1. Pottknappen (på alla gator)

2. Bättre slider

3. Minnesfunktionen som gör att borden kommer upp på samma plats som sist.

4. Att man alltid hamnar kl 6 på bordet.

5. Längre sitout-tid, vilket gör att man hinner gå och ta en cigg utan att bli kickad.

6. Bättre anpassningsbara storlekar för borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickar in frågorna här eftersom jag funderar på att plocka denna bonus:

 

1. Hur många händer per bord på NL50 kan man räkna med är rakade?

2. Ligger antalet händer per timma per 10 bord på runt 60-70 st?

 

1.runt 25rakade händer/h

2.gå in o kika på prima. står ju som info på varje bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allesammans, har varit lite ledig därav min frånvaro här på forumet.

 

Som jag nämnt tidigare så går det utmärkt att köra på bägge samtidigt om man går för maxbeloppet 4k.

 

Vi har 10 bord som max, jag har för mig att det var max när jag valde innan vi migrerade till Prima.

 

För att bli aktuell för bonusen måste man kontakta support för att starta den och även för att casha in. Ni kan ju alltid se hur ni ligger till i kilenten.

 

Vill passa på att tacka alla som hjälpt till att svara på frågor i min frånvaro.

 

Jag försöker hålla koll på forumen men dels ligger jag 8 timmar efter Sverige vilket gör att redan där finns en försening, sen så hinns det inte alltid med att kunna svara direkt.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en fråga till pokerhost killen :) , som jag förstår det tillhör ni prima, microgaming .. vad har dem för regler nu för tiden om konton, haft nått bet365 konto som jag typ inte spelat på på 2-3år, förbjudet det mig att göra ett nytt primakonto hos er ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en fråga till pokerhost killen :) , som jag förstår det tillhör ni prima, microgaming .. vad har dem för regler nu för tiden om konton, haft nått bet365 konto som jag typ inte spelat på på 2-3år, förbjudet det mig att göra ett nytt primakonto hos er ?

 

Man får ha hur många prima konton som helst, men du måste använda samma nickname...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...