HeySupport Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 Varför ska Ongame vara så sjukt jobbiga och ha ett tak på San Remo kvalet ikv? AAAAAAAAAAAAAH Trisst, fick du inget säte Eddie? Jag kan höra med Ongame varför. Citera
Mr Magoo Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 jag har i alla fall fått mitt tvspel från VIP shopen, tog sin tid men fick det till slut. Citera
weddie Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Trisst, fick du inget säte Eddie? Jag kan höra med Ongame varför. Nej men bokade mitt säte till gårdagens kval redan förra söndagen och bubblade så kommer aldrig spela den igen, prencip sak.. Thank u anyway Citera
MilfHunter Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 btw, när kommer den nya vip-shopen? Citera
lalala Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 å när får man prylarna som man beställde i okt? Citera
HeySupport Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 btw, när kommer den nya vip-shopen? Shoppen kommer upp i början av april. Vi har tyvärr inte fastställt ett release datum ännu, men det går vi ut med inom kort. Tack för ert tålamod. Citera
HeySupport Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 å när får man prylarna som man beställde i okt? Hej, Skulle du kunna vara så snäll att skicka vad du har beställt och vad du har för nick så ska jag undersöka detta. Alla produkter utom presentkort och biocheckar har blivit utskickade. Mvh, Hey Citera
lalala Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 aha. har beställt presentkort så det e väll därför då. Citera
DaHe Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Hej, Skulle du kunna vara så snäll att skicka vad du har beställt och vad du har för nick så ska jag undersöka detta. Alla produkter utom presentkort och biocheckar har blivit utskickade. Mvh, Hey När får man biobiljetterna man beställde i oktober då? Citera
HeySupport Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 När får man biobiljetterna man beställde i oktober då? Orsaken till att biobiljetterna och presentkorten inte kan skickas ut är att vi inte har kvar dessa leverantörer i våran nya shop. Men om du skickar ett mail med ditt nick och din beställning till heyshop@heypoker.com kommer du istället få pengar in på ditt poker konto. Vi ber om ursäkt för detta. Mvh, Heypoker.com Citera
jason Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Hej Heysupporten, Vet du när den nya "p5" klienten kommer att tas i bruk? Vore också kul om du kunde ge lite info om vad för förändringar som kommer att ske isamband med övergången. Citera
HeySupport Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Hej Heysupporten, Vet du när den nya "p5" klienten kommer att tas i bruk? Vore också kul om du kunde ge lite info om vad för förändringar som kommer att ske isamband med övergången. Hej Jason. Tyvärr får vi inte släppa ut någon information ännu. I mitten av maj skall den nya klienten vara uppe och vi kommer ge ut mer info innan dess. Mvh, Hey Citera
Snygglenn Postad 29 Mars , 2009 Rapport Postad 29 Mars , 2009 Är det någon inställning för att klienten ska börja spara HH? Jag lyckas inte komma på hur det går till, hjälp tack! Någon som vet? Varför sparar den inte hh? Citera
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Postad 29 Mars , 2009 Någon som vet? Varför sparar den inte hh? Är väl att man ska ha statesti aktverad så hamnar HH i nån databas. Rätt bra kolla jag hade känner jg Citera
LongAgo Postad 29 Mars , 2009 Rapport Postad 29 Mars , 2009 Hej Heypoker! Jag skall försöka fatta mig kort, men hoppas ändå på ett tydligt och utförligt svar. Utöver att ni har har uppenbara kommunikationsproblem inom företaget, tvetydig information utåt och löjligt lång responstid såväl i support som i shop, så har jag inklusive några vänner lite mer specifika problem. Det hela grundar sig i att ni strikt följer OnGame:s regler gällande rakeback och därmed inte delar ut någon sådan - vilket är bra! Vad ni dock gör är att sätta 6x bonusar på gigantiska belopp (som motsvarar en rakeback, i många fall, över 60% för cashgame-spelare och betydligt högre för en SnG-spelare) för att sedan cancellera dessa strax innan de clearats med motiveringen: "Det har uppstått ett fel någonstans när vi satte din bonus, vi är inte tillåtna att dela ut 6x bonusar varför vi ändrar denna till en 8x". Även om ni anser att löjligt bra bonusar/rakeback är ett bra konkurrensverktyg så kan jag förtydliga att det är ett fullkomligt uruselt verktyg i längden och får en direkt negativ effekt när när ni inte håller vad ni lovar, än mindre kompenserar för det. Jag har inte det minsta att göra med er långsiktiga affärsstrategi men nu gäller det mina egna pengar och jag anser att branschen inte behöver fler oseriösa aktörer som upprätthåller pokerns en gång förtjänta skitstämpel. Om ni ändå skall bryta reglerna för att få nya kunder så förvånar det mig att ni är så korkade och skjuter er i foten direkt efter. Givetvis kommer ni aldrig mer att få se mig som kund och förhoppningsvis besparar jag andra spelare allt krångel som ni åsamkat mig. Tack och adjö. Citera
HeySupport Postad 30 Mars , 2009 Rapport Postad 30 Mars , 2009 Hej. Tråkigt att du har fått denna uppfattning om oss. Detta är ingenting som vi känner till, så jag ber dig vänligt att ge oss lite mer info. När hände detta? Vad har du för nickname? Har du pratat med en person från supporten eller en affiliate? Vad hette personen du pratade med? Angående bonusarna har vi aldrig erbjudit spelare 6x bonusar. Om vi har gjort det, som du själv skrev, har det helt enkelt skett ett misstag som vi rättade till. Du säger även att vi inte håller vad vi lovat. Är 6x bonusar något som vi har lovat dig? Vi arbetade med 8x bonusar under en period, men har slutat med det förutom våra signup-bonusar som finns tillgängliga på hemsidan. För övrigt kommer vi under april månad att introducera vårat lojalitetsprogram, här kan spelaren uppnå en valueback på max 40%. Mvh, Heypoker.com Hej Heypoker! Jag skall försöka fatta mig kort, men hoppas ändå på ett tydligt och utförligt svar. Utöver att ni har har uppenbara kommunikationsproblem inom företaget, tvetydig information utåt och löjligt lång responstid såväl i support som i shop, så har jag inklusive några vänner lite mer specifika problem. Det hela grundar sig i att ni strikt följer OnGame:s regler gällande rakeback och därmed inte delar ut någon sådan - vilket är bra! Vad ni dock gör är att sätta 6x bonusar på gigantiska belopp (som motsvarar en rakeback, i många fall, över 60% för cashgame-spelare och betydligt högre för en SnG-spelare) för att sedan cancellera dessa strax innan de clearats med motiveringen: "Det har uppstått ett fel någonstans när vi satte din bonus, vi är inte tillåtna att dela ut 6x bonusar varför vi ändrar denna till en 8x". Även om ni anser att löjligt bra bonusar/rakeback är ett bra konkurrensverktyg så kan jag förtydliga att det är ett fullkomligt uruselt verktyg i längden och får en direkt negativ effekt när när ni inte håller vad ni lovar, än mindre kompenserar för det. Jag har inte det minsta att göra med er långsiktiga affärsstrategi men nu gäller det mina egna pengar och jag anser att branschen inte behöver fler oseriösa aktörer som upprätthåller pokerns en gång förtjänta skitstämpel. Om ni ändå skall bryta reglerna för att få nya kunder så förvånar det mig att ni är så korkade och skjuter er i foten direkt efter. Givetvis kommer ni aldrig mer att få se mig som kund och förhoppningsvis besparar jag andra spelare allt krångel som ni åsamkat mig. Tack och adjö. Citera
LongAgo Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Hej. Tråkigt att du har fått denna uppfattning om oss. Detta är ingenting som vi känner till, så jag ber dig vänligt att ge oss lite mer info. [/Quote] Då jag är medveten om er bristfälliga interna kommunikation så förvånar det mig inte det minsta att du inte känner till något om detta. Meningen är inte att jag skall gräva rätt på vem som har lovat vad hos er, det är DU som skall göra det när du innehar rollen som representant. När hände detta? Hänvisar till ovanstående rader. Förövrigt är det helt ointressant när det hände, poängen är att det HAR hänt och jag vill motverka att det händer. Vad har du för nickname? Skall jag skriva lösenordet här också? Har du pratat med en person från supporten eller en affiliate? Antagligen tar du mig för att vara en riktig praktidiot eller så är du betydligt dummare än jag trodde, det här börjar bli löjligt nu. Om du skall ställa motfrågor så kan du väl i alla fall försöka föra en dialog relaterad till ämnet som jag försöker diskutera? Jag tycker mig redan ha varit tydlig gällande att jag INTE kommer bli kund igen och jag INTE förväntar mig någon ersättning. Jag försöker inte heller hitta någon syndabock hos er. Det jag vill är att ni går till botten med problemet och förklara varför det har uppstått. Det är ER uppgift att hitta när det har hänt, vem som har gjort det och varför det har hänt. Prata förhelvete med dina kollegor. Angående bonusarna har vi aldrig erbjudit spelare 6x bonusar. Om vi har gjort det, som du själv skrev, har det helt enkelt skett ett misstag som vi rättade till. Du säger även att vi inte håller vad vi lovat. Är 6x bonusar något som vi har lovat dig? Haha. Nej, 6x bonusar är ingenting jag har blivit lovad, det är något som jag kort och gott förväntade mig och dessutom fick till att börja med!! (Förtydligande till heypokers representant: Ovanstående mening är ironiskt skriven) För övrigt så har jag redan berättat precis vad ni gjort så du behöver inte berätta det igen. Ni har erbjudit 6x bonusar, sagt att det är ett misstag och rättat till det precis innan bonusen är clearad och detta utan ersättning. Vi arbetade med 8x bonusar under en period, men har slutat med det förutom våra signup-bonusar som finns tillgängliga på hemsidan. För övrigt kommer vi under april månad att introducera vårat lojalitetsprogram, här kan spelaren uppnå en valueback på max 40%. Jag skiter blankt i vad ni kallar er rakeback - bonusar, valueback, jade jade jade. Det är väl fint att ni försöker hålla er inom ramarna officiellt, tyvärr vet jag att det ändå bara är skitsnack. Stå för det ni har gjort och förklara varför det har hänt. Ni befinner er redan på botten så ni har inte direkt något att förlora. Citera
HeySupport Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Kan du inte förse oss med den information vi behöver för att undersöka detta fall kan vi tyvärr inte hjälpa dig så mycket mer. Jag har talat med våran supportavdelning och våra affiliates utan resultat. Det bästa man kan göra när man har frågor och funderingar är att direkt vända sig till support@heypoker.com för att lösa alla frågetecken. Vi har även live support via MSN vilket kan underlätta. Citera
LongAgo Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Kan du inte förse oss med den information vi behöver för att undersöka detta fall kan vi tyvärr inte hjälpa dig så mycket mer. Ni har inte hjälpt mig överhuvudtaget än och om du tror att jag kommer förse dig med den informationen du bad om på ett offentligt forum så bör du nog tänka om. Jag förväntar mig dessutom ingen hjälp i mitt specifika fall, jag har gjort klart flera gånger redan att jag vill ha en diskussion med er gällande ämnet i fråga, men det verkar omöjligt att få. Jag har talat med våran supportavdelning och våra affiliates utan resultat. Det bästa man kan göra när man har frågor och funderingar är att direkt vända sig till support@heypoker.com för att lösa alla frågetecken. Vi har även live support via MSN vilket kan underlätta. Givetvis försöker jag först att få hjälp på ett offentligt forum. FYI så hjälpte ni mig inte när jag försökte kontakta er genom de vanliga vägarna. Annars bör ni väl ha ett tillräckligt välutvecklat backoffice för att kunna spåra era bonusar? Någon typ av historik bör finnas för monetära transaktioner? Antagligen är det så många 6x bonusar som taggats och sen "rättats till" så ni inte har någon koll övht. Ni har kanske också någon historik gällande tidigare supportärenden? Jag kanske skall förtydliga en gång till att jag inte förväntar mig hjälp i mitt specifika fall. Det jag vill gå till botten med är varför ni gör såhär. Varför kan ni ens sätta 6x bonusar om det är mot reglerna? Varför rättar ni till det på kundens bekostnad när det är ni som gjort misstaget? Varför kompenserar ni inte kunden när ni gör generalfel flera gånger i rad? Citera
Bluwajt Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Kan säga att jag hört från minst en person som råkat ut för samma sak LongAgo. Känns väldigt oseriöst imo och hade tänkt öppna konto hos er men väljer nog nån annan aktör ist. Citera
Akumila Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Ni har inte hjälpt mig överhuvudtaget än och om du tror att jag kommer förse dig med den informationen du bad om på ett offentligt forum så bör du nog tänka om. Du kan skicka PM. När kommer den nya shoppen upp? Citera
HeySupport Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Hej Akumila. Shoppen kommer vi att öppna inom 2 veckor senast skulle jag säga. Vi ber om ursäkt för förseningen! Mvh, Hey Citera
el_kryddo Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Tänkte flytta en liten summa till en annan sida. Gjorde ett uttag igår på $1000 och fick in 6476.90 SEK på mitt Moneybookers idag. Värre valutafist har jag nog aldrig varit med om. Dollarn ligger en bra bit över 8 kr och Moneybookers tar 1,75% för att omvandla till kr. Hur kan ni ta er rätten att bara sno ca 1500 kr? Citera
HeySupport Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Hej Kryddan! Självklart tar vi inte denna absurda avgift när det gäller uttag. Enligt Ongame´s cashback policy har resterande pengar blivit skickade till ditt Visa kort. Vi ber om ursäkt för att du inte blev upplyst om detta innan. Inte lätt för dig som spelare att veta. Tveka inte att kontakta oss igen om det är något som inte stämmer! Mvh, Hey Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.