Agent Cooper Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Helt otroligt. Inte ens en ursäkt att dom ändrat sig. Bara ett "du kommer inte få ut nåt ytterligare värde av dina Player Points". Funderar på en polisanmälan. Moderbolaget håller till i Sverige vilket kanske underlättar. Citera
el_kryddo Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Så det finns folk som stannat på heypoker? Blir stum av häpnad, vad tycker ni pekade på att det är ett seriöst företag? Citera
jkkman Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Så det finns folk som stannat på heypoker? Blir stum av häpnad, vad tycker ni pekade på att det är ett seriöst företag? den fina dealen man fick!? Citera
kraclob Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Är lite lost tänkte bara kolla om mina privata cliffnotes stämmer. *Heypoker annonserar shop *Hey erbjuder sig att växla in VIPpoäng i väntan på shoppen *Shoppen dröjer ca ett år *Hey Poker tar bort alla tidigare VIPpoäng när väll shoppen lanseras och behöver alltså inte betala ut något för alla VIPpoäng inspelade innan shoppen. Stämmer det? Citera
Fudge Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Om folk har mail där Heypoker skriver att de ska få användning för sina poäng så borde det gå att sätta press ganska snabbt på sidan? Hade problem med att en sida krånglade med utbetalning av RB, skrev ett vänligt mail där jag berättade att jag har konversationer sparade med en anställd på företaget som lovat mig en deal, och gärna skickar de mailen vidare till Ongame. Tog inte 24timmar innan en person som är lite högre uppsat kontaktade mig och löste allt. Tråkigt dom krånglar, men hur många % i rb skulle de här nya nivåerna ge? Känns som en vanlig RB deal alltid är att föredra. Citera
Agent Cooper Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Så det finns folk som stannat på heypoker? Blir stum av häpnad, vad tycker ni pekade på att det är ett seriöst företag? Nej jag slutade spela där när dom slutade med rullande 8*bonusar. Mina inspelade player points som jag skulle få växla in till cash har dom just gjort värdelösa. Citera
fsista Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Alltså, det är nästan läskigt när jag ser hur överraskade folk är. Det tog mig 30 sekunders efterforskning för att veta att moderbolaget var i så dåligt ekonomiskt skick att jag aldrig någonsin skulle sätta in pengar där. Lite efterforskningar kan nog vara bra när det rör sig om så mycket pengar. Citera
Memol_ Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Det ser bra ut http://allabolag.se/5565109583 Citera
Skwatte Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Är lite lost tänkte bara kolla om mina privata cliffnotes stämmer.*Heypoker annonserar shop *Hey erbjuder sig att växla in VIPpoäng i väntan på shoppen *Shoppen dröjer ca ett år *Hey Poker tar bort alla tidigare VIPpoäng när väll shoppen lanseras och behöver alltså inte betala ut något för alla VIPpoäng inspelade innan shoppen. Stämmer det? Ja. Citera
Agent Cooper Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Får man fortfarande växla in sina VIP-poäng mot pengar? I så fall är jag intresserad. Beror såklart på växelkursen man får. Hej Självklart får du göra det! Detta erbjudande gäller så länge shoppen inte är öppen Skicka iväg en förfrågan till heyshop@heypoker.com så förser de dig med all information du behöver. Mvh, Heypoker.com Kan det här svaret tolkas på fler än ett sätt? När jag då ville växla in poängen gick det plötsligt inte pga "tekniskt strul". Citera
slowboy Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Kan det här svaret tolkas på fler än ett sätt? När jag då ville växla in poängen gick det plötsligt inte pga "tekniskt strul". Fick exakt samma svar =/ fett tråkigt Citera
IngeRik Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 lol BOKSLUT & NYCKELTAL koncern 2007-12 Vinstmarginal -2 222,72 % Citera
Christoball Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 definitivt inge spel på heypoker... Citera
Slasktratt Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Ja, var de inte redo för konken innan så är de väl definitivt det nu? WP! Citera
perK69 Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Ännu ett pinsamt, smått kriminellt beteende från en pokersajt! Och sen har representanten från HP mage att hålla på och göra reklam i denna tråd istället för att förklara sig. FY FAN! Bara att lämna sajten direkt, skriva illa om den på varje forum på nätet och hoppas att det svider för dem. Citera
Vrakman Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 En stilla undran är ju var sajtrepresentanten håller hus? Det är ju inte så att de inte känner till missnöjet... Nå vad har ni att säga? Om det är så som jag hört, så hoppas jag faktiskt att nån ser till att stämma er, för så här kan man ju givetvis inte bete sig. Men eftersom jag inte har fått en "officiell" förklaring från Hey/360 utan endast av supporten så får jag väl dröja några dagar innan släggan tas fram. Citera
animalplanet Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Att så många fortsatte att spela på heypoker. Lär ni er inte? Citera
Got-no-talent Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Svar på min fråga varför jag blev nekad loyalty-programet: Hej igen Du har redan en deal med din affiliate och du kan inte ha en deal direkt via oss samtidigt tyvärr. Tack för din förståelse ------------------------- dö era jävla horungar, pls Citera
zlop Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Vad är det för skillnad på Player Points och Poker Player Points på Heypoker? Hur mycket motsvarar dessa två olika i betald rake när det gälller CG? Citera
papiPope Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Svar på min fråga varför jag blev nekad loyalty-programet: Hej igen Du har redan en deal med din affiliate och du kan inte ha en deal direkt via oss samtidigt tyvärr. Tack för din förståelse ------------------------- dö era jävla horungar, pls Du kommer inte tjäna nåt i pengar genom att gå över till det där loyalty-programmet. För kan inte få cashback samtidigt. Om du nu inte har värdelös deal. Citera
KikkomaN Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Bara jag som inte kan logga in på mitt konto nu? Står bara att lösenordet är felaktigt men jag skriver in rätt lösenord. Citera
Fudge Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Bara jag som inte kan logga in på mitt konto nu? Står bara att lösenordet är felaktigt men jag skriver in rätt lösenord. Det är ju en vanlig tisdag så hela Ongame strular. Tror även HeyPoker lr ongame kommer ligga nere mellan 23-03 imorgon, tyckte jag läste det på ngn skylt förut. Heja Ongame! Citera
KikkomaN Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Nu är jag lite lost. Är ongame nere nu därför jag inte kan logga in? eller kommer ongame att tas ner kl 23? Det är ju en vanlig tisdag så hela Ongame strular. Tror även HeyPoker lr ongame kommer ligga nere mellan 23-03 imorgon, tyckte jag läste det på ngn skylt förut. Heja Ongame! Citera
Fudge Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Nu är jag lite lost. Är ongame nere nu därför jag inte kan logga in? eller kommer ongame att tas ner kl 23? Ongame nere nu, och kommer nog ligga nere även imorgon på kvällen. Kan ju hoppas på att det kommer funka en stund emellan.. Citera
KikkomaN Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 OK, skitnätverk:(. Kan det förklara varför jag summan på mitt konto när jag loggar in på heypoker.com misstämmer? Är säker på att jag hade mer på kontot när jag loggade ut igår. Tacksam för all hjälp. Ongame nere nu, och kommer nog ligga nere även imorgon på kvällen. Kan ju hoppas på att det kommer funka en stund emellan.. Citera
Recommended Posts