HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 köpa männiksor. du förtjänar ju gulen. ???????????????????????????????????????????????????????????????????? EDIT: Sjukt påhopp det där, och jag fattar allvarligt talat inte var du får det ifrån. Känns rent spontant som om du kommer med sådana påhopp så får du förklara var i min dagbok jag ger uttryck för något sådant... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ojmaha Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 ???????????????????????????????????????????????????????????????????? EDIT: Sjukt påhopp det där, och jag fattar allvarligt talat inte var du får det ifrån. Känns rent spontant som om du kommer med sådana påhopp så får du förklara var i min dagbok jag ger uttryck för något sådant... bride.ru postorderfruar typ? ditt generella snack om ryskor. ursäkta mig om det ej stämmer, då tar jag bort det. men din ton ang det hela har varit lite sådan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Dags för avsnitt två! Hon gör sig ju bra i Blades Of Glory http://youtube.com/watch?v=ml1gi33om2A Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 bride.ru postorderfruar typ? ditt generella snack om ryskor. ursäkta mig om det ej stämmer, då tar jag bort det. men din ton ang det hela har varit lite sådan. Köpa? Ställa upp och ta hand om en kvinna finansiellt i utbyte mot sex, finns det något finare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 FRESO skrev detta: Men man kan ju köpa sig glädje för pengarna. Rysk glädje. Jag svarar: Sharm el sheijk-ryskan bodde på betydligt finare hotell än stackars hata gjorde Hur kan du tolka det på annat sätt än att hon framstår som mer välbemedlad än jag själv? (det kan väl tilläggas att båda de ryskorna som jag och min resekamrat hängde med fick fler än ett erbjudande att följa med diverse män till Italien/Saint Tropez/USA. Ändå valde de att hänga med två fattiga svenskar) bride.ru postorderfruar typ? ditt generella snack om ryskor. ursäkta mig om det ej stämmer, då tar jag bort det. men din ton ang det hela har varit lite sådan. Jag har svårt att se någon direkt skillnad mellan Bride.ru och typ spraydate eller match.com.., men ska man diskutera "giftemålsprostitution" så bör man nog fundera på om Elin Nordegren hade förälskat sig i Tiger Woods om han hade jobbat på McDonalds... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Varför känner jag mig såhär: Down and out på en fredag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Varför känner jag mig såhär: Down and out på en fredag? Dålig dygnsrytm??? På tal om söndagsmorrnar, kan jag pigga upp med världens bästa cover? : Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Dålig dygnsrytm??? På tal om söndagsmorrnar, kan jag pigga upp med världens bästa cover? : Faith No More har väl gjort ett par dugliga grejer, men jag ogillar av princip covers som svänger mindre än originalet. Har känt avsmak för gruppen sen sångaren i en intervju skröt om hur hela bandet gett en groupie en gyllene dush efter en konsert. Storyn funkade inte ens som ett skämt, om det nu var det. En annan rätt osympatisk grej är att de vrålmobbade gitarristen (han med glajjerna), öppet i media och allt, tills han slutade. Strax efter det dog bandet helt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 ÄR DET DEN DÄR BRUDEN SOM DU MAILAR MED!? Eller vadå? Hon är ju en av dom sötaste tjejerna på den där bilden iaf. Blir ju småkär bara av att se på henne. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Dålig dygnsrytm??? Katastrofal dygnsrytm... Hade egentligen tänkt vända tillbaka idag, men somnade vid 10-tiden och sabbade hela grejjen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 ÄR DET DEN DÄR BRUDEN SOM DU MAILAR MED!? Eller vadå? Hon är ju en av dom sötaste tjejerna på den där bilden iaf. Blir ju småkär bara av att se på henne. Nej, tjejen jag mailar lite med hittade jag i sharm el sheijk. Den supersöta tjejen på bilden finns på Bride.ru och har en unge på ett år. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 <FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN Gör århundradets felspel i 75 €-turneringen. Skjut mig ngn! Varför, varför varför ger jag frikort? Varför, varför, varför träffar han 3 outarn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Faith No More har väl gjort ett par dugliga grejer, men jag ogillar av princip covers som svänger mindre än originalet. Har känt avsmak för gruppen sen sångaren i en intervju skröt om hur hela bandet gett en groupie en gyllene dush efter en konsert. Storyn funkade inte ens som ett skämt, om det nu var det. En annan rätt osympatisk grej är att de vrålmobbade gitarristen (han med glajjerna), öppet i media och allt, tills han slutade. Strax efter det dog bandet helt. Men för fan!!! Måste du sabba allt! ( försöker förtränga allt Björn säger och koncentrera mig på musiken istället!!! ). Hehe, medan jag skriver detta hör jag den näst bästa covern som gjorts: Björn!! Ge fan i Counting Crows nu!! Edit: Det kan finnas covers som kör skiten ur originalen, man måste bara ha ett öppet sinne som erkänner det ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Pratar vi bra musik MÅSTE denna framhållas: http://www.youtube.com/watch?v=5mAop0p0EnE Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Har känt avsmak för gruppen sen sångaren i en intervju skröt om hur hela bandet gett en groupie en gyllene dush efter en konsert. Storyn funkade inte ens som ett skämt, om det nu var det. Osmakligt är bara förnamnet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Ingen i min bekantskapskrets känner igen denna grupp men jag älskar den. Får jag dela med mig? Laddade hem best off skivan efter att ha hört denna låt: Underbart!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Tja ! Undrar vart du finns i v-mo? Årsmodell? Jag är en 76:a från Kärda, men flyttade från v-mo för ett gäng år sedan. GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Tja ! Undrar vart du finns i v-mo? Årsmodell? Jag är en 76:a från Kärda, men flyttade från v-mo för ett gäng år sedan. GL Hehe, vet en som säljer motorcykeldelar som kallas Kärda. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Vaffan, så här ska en redig ryska se ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Vaffan, så här ska en redig ryska se ut. Agree ...lite mer hår bara så ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Sorry om jag fick nån att tappa smaken för FNM. Har en vag känsla att jag fick folk att tappa smaken för jultallrikar också i nån ot-tråd igår...var en smula onykter och har inte vågat kolla efter idag (snart så kanske). Det är väl sån jag är antar jag. Ajm pållidjajs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Vaffan, så här ska en redig ryska se ut. Japp. Sovjetunionen var kända för att välja ut de mest smäckra kvinnokropparna till idrottsgrenar som kulstötning och diskus! Sedan får man ju inte glömma testosteronets positiva inverkan på kvinnligheten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Hehe, vet en som säljer motorcykeldelar som kallas Kärda. Ok ...Kärda är en ort utanför v-mo ! Du kanske tänker på Kärdas bildemontering? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Sorry om jag fick nån att tappa smaken för FNM. Har en vag känsla att jag fick folk att tappa smaken för jultallrikar också i nån ot-tråd igår...var en smula onykter och har inte vågat kolla efter idag (snart så kanske). Det är väl sån jag är antar jag. Ajm pållidjajs. Inga problem, dom flesta kan nog skilja på person och resultat . I alla fall jag, älskar fortfarande den låten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Ok ...Kärda är en ort utanför v-mo ! Du kanske tänker på Kärdas bildemontering? Jag bor i Vaggeryd och min fru är från forsheda( 73:a) så jag har full koll på kärda . Tror killen bor i Skillingaryd förövrigt. Sry för OT Hata . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts