Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äntligen ett jävla lucky streak i mitt bedrövliga liv…

 

Från 4.19 till 1441 på 4 dagar. Herren ger och herren tar. Nu gäller det bara att hålla sig borta från BJ och andra djävulsspel. Otroligt skönt att lira på en site med fungerande RNG och bra rake back.

 

Dock finns det lite smolk i glädjebägaren: var tog den gamla goda tiden när dollarn stod i 8 kronor vägen och varför i helvete vaknar jag klockan 05:30 varje dag? Beror det måhända på att jag inte rör på kroppen eller att jag blir så uppstressad av att lira 4 bord?

 

För stressad blir jag: att hålla ordning på fyra bord på lowlimit är som att hålla reda på 20 kissenödiga barnungar. Förresten har jag det betydligt värre än dagisfröknarna: De slipper åtminstone få ett black jack bord uppkört i ansiktet var femte minut (Programmeringsnördarna som pokersiterna anlitar måste ju vara totala retards – ingen miniview för omahaspelarna och BJ-bord som ploppar upp var i helvete jag än klickar i lobbyn).

 

Utöver allt annat elände så ser rake racet mörkt ut. Bara rakat 630 $ på två dagar. Ledaren har 3866 så det är ytterst tveksamt om ens dygnet runt-grind på 4 bord räcker. Fan i helvete att jag inte kände till detta race tidigare. 3800 på 16 dagar hade ju varit lätt.

 

I ett idiotiskt och desperat, men djärvt försök att öka på raken så satte jag mig och shortstackade TNL 200. 4 minimi-inköp senare insåg jag att 1: potterna sällan rakas eftersom alla är aptighta. 2: Lucky streaken omfattar inte texas.

 

Kanske borde jag köra 10 bord fixed limit i 3 dagar? Jag lär ju iofs inte plussa isf. Bäst vore kanske att hyra in en polack som kör 10 bord low limit medan jag sover?

 

Under tiden jag grindar försöker jag lära mig sjunga som den här killen:

http://www.youtube.com/watch?v=MTHZ2Ua2hSM

Den rösten går inte av för hackor...

 

Tyvärr sjunger jag fortfarande lika illa som en gris skriker, men innan året är slut så hoppas jag sjunga i vart fall som en häst gnäggar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade 930 dollar upp. Tack gode gud i himmelen. Jag hade mer än gärna fortsatt min monstergrind (2700 händer idag), men efter att ha väckts två gånger av att huvudet slog i tangentbordet så ger jag upp...

 

Hoppas verkligen att jag INTE vaknar 05:30 igen. I så fall går jag raka vägen till psykakuten och lägger in mig för observation.

 

Här är förresten en bild på min blivande ryska hustru:

http://bride.ru/ph/phcgi/ladies/629/629244PPP3.jpg

http://bride.ru/ph/phcgi/ladies/629/629244P5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade 930 dollar upp. Tack gode gud i himmelen. Jag hade mer än gärna fortsatt min monstergrind (2700 händer idag), men efter att ha väckts två gånger av att huvudet slog i tangentbordet så ger jag upp...

 

Hoppas verkligen att jag INTE vaknar 05:30 igen. I så fall går jag raka vägen till psykakuten och lägger in mig för observation.

 

Här är förresten två bilder på min blivande ryska hustru:

629244P3.jpg

629244P5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trots att hon är ryska.

 

Tack vare att hon är ryska, min vän, tack vare. Glöm fördomen om ryska kulstöteskor - jag lovar dig att om man tar en tur i Ryssland/Ukraina så blir man alldeles tokig av alla vacka flickor som finns där. Löjligt vackra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack vare att hon är ryska, min vän, tack vare. Glöm fördomen om ryska kulstöteskor - jag lovar dig att om man tar en tur i Ryssland/Ukraina så blir man alldeles tokig av alla vacka flickor som finns där. Löjligt vackra.

 

Word, även Estland är på väg åt det hållet.

Tallinn är helt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack vare att hon är ryska, min vän, tack vare. Glöm fördomen om ryska kulstöteskor - jag lovar dig att om man tar en tur i Ryssland/Ukraina så blir man alldeles tokig av alla vacka flickor som finns där. Löjligt vackra.

 

Det är sant. Det beror på den ryska dieten som är optimerad för framavling av perfekta kroppar. Istället för den svenska fetmadieten bestående av McDonalds, Pizza och energibomben pasta så tvingas dessa flickor, redan från barnsben, att äta tjock råg-gröt och mörkt Sovjetiskt bröd som är lika energifattigt som ett löv och lika svårtuggat som en hästsadel i garvat läder.

 

På tal om den accelererande svenska fetman så berättade en polares farsa (från USA) att när han kom till Sverige på 70-talet så hade han aldrig tidigare i sitt liv sett såna kvantiteter kroppslig perfektion. Nu ca 30 år senare så säger han att Svenskarna ser ut som de amerikaner han lämnade bakom sig 30 år tidigare...

 

Det barkar alltså rakt åt helvete med de Svenska kvinnorna. Generellt sett iaf. Därav den nu så populära importen av Thailändska kvinnor. Svenskorna tror nämligen fortfarande att de kan spela svårfångade trots 15 kg för mycket på kroppen. Det hade säkert funkat om det inte vore för globaliseringen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pratar om ryskorna och ukrainarna och sådant, alltså. Jag menar inte om dom är lättfotade utan mer hur ytliga dom är. :P För oss som inte har utseendet som det starkaste vapent i artilleriet kan ju det vara en viktig punkt. :P

 

Nyckeln till det ryska kvinnohjärtat stavas P.E.N.G.A.R.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...