TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jag vidhåller mitt tidigare förslag om att ge dig ett halvår på att bli semi-ok på badminton (under sagda halvår skulle jag själv hänge mig till viktminskning á minst 10-15 kg). Klarar du sen av att plocka, säg, 4 poäng i ett set eller 6 poäng under en match mot mig så vinner du. Behöver du motivation så kommer den här; det klarar du aaaldrig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jag vidhåller mitt tidigare förslag om att ge dig ett halvår på att bli semi-ok på badminton (under sagda halvår skulle jag själv hänge mig till viktminskning á minst 10-15 kg). Klarar du sen av att plocka, säg, 4 poäng i ett set eller 6 poäng under en match mot mig så vinner du. Behöver du motivation så kommer den här; det klarar du aaaldrig Men om jag redan nu tror att jag plockar 6 poäng under en match mot en 10-15 kg lättare version av dig, vore det inte ganska elakt av mig att dessutom träna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Dessutom har jag enligt uppgift en välformad stjärt[/i] Det var exakt vad den här tjejen* lurade i mig förra gången jag var desperat: * Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Men om jag redan nu tror att jag plockar 6 poäng under en match mot en 10-15 kg lättare version av dig, vore det inte ganska elakt av mig att dessutom träna?Är det något som är elakt så är det väl att börja med smacktalk redan innan du har plockat upp handsken från golvet? Put up or shut up Allvarligt talat så tror jag att du har en större chans, att med tämligen små medel, få en bra feel för badminton än vad jag har att droppa i vikt. Så jag borde göra det kloka och bara lägga ner utmaningen innan den kommit till stånd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Är det något som är elakt så är det väl att börja med smacktalk redan innan du har plockat upp handsken från golvet? Put up or shut up Allvarligt talat så tror jag att du har en större chans, att med tämligen små medel, få en bra feel för badminton än vad jag har att droppa i vikt. Så jag borde göra det kloka och bara lägga ner utmaningen innan den kommit till stånd Hörde jag 1000 svenska riksdaler till vinnaren, matchstart sista veckan i Maj? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Oj, oj, oj! Kan vara det roligaste jag har läst det här året: http://www.kristianstadsbladet.se/article/20090217/HASSLEHOLM/408054094/1338/ Rubriken säger inte allt, men: Frusen man ville värma sig – lade sig i ugnen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Hörde jag 1000 svenska riksdaler till vinnaren, matchstart sista veckan i Maj? Har en hornhinnetransplantation inbokad i maj, I shit you not, så tidigast möjliga datum vi kan gå loss på varandra får bli framåt juli-augusti. Har du en jäkla tur så fuckar Dr Shams upp operationen och därmed min hand till öga-koordination Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 På tal om jul så såg polaren en snubbe han inte kände igen stå och öva servar i en timme. Hata? Skickade nytt nr i pm btw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 På tal om jul så såg polaren en snubbe han inte kände igen stå och öva servar i en timme. Hata? Låter rimligt... Min serve är mitt vapen no 1 at the moment. Ganska förändrad sedan i julas dock Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Oj, oj, oj! Kan vara det roligaste jag har läst det här året:http://www.kristianstadsbladet.se/article/20090217/HASSLEHOLM/408054094/1338/ Rubriken säger inte allt, men: Frusen man ville värma sig – lade sig i ugnen +1 Det är sjukt vilka idioter det finns. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Plötsligt väcktes ett slumrande intresse för motorsport inom mig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Stavhopperskor är hetare. Believe me, I have seen this. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 http://pokerforum.nu/forum/761947-post579.html Alison Stokke! Stavhopperskor är hetare. Believe me, I have seen this. Du är bara 1000 poster försenad... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 http://pokerforum.nu/forum/761947-post579.html Du är bara 1000 poster försenad... Uppfattat, nästa gång du är på jakt efter eyecandy så ska jag inte lägga mig i. Right? Right. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jag måste motvilligt erkänna att detta måste vara det bästa i bildväg som jojje och hans 2k alias har presterat på detta forum. Som sagt, motvilligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Uppfattat, nästa gång du är på jakt efter eyecandy så ska jag inte lägga mig i. Right? Right. Äh, fina bilder är alltid välkomna i min dagbok! Även repriser... Dock ska jag säga att jag föredrar förarens söta ansikte framför stavhopperskan. Föraren tycks dessutom tillhöra den sällsynta kategorin som gör sig bättre osminkad än photoshoppad! Se själv: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Hihi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 You r too easy to please sir. Jag menar, visst fin tjej, en på tusen potential, men den photoshoppade (även om du postade den just för att visa att hon avr hetare annars) bilden gör ju att man aldrig någonsin kan bli upphetsad av henne. Men ska inte döma dig, förälskade mig nyligen i Ronni Ancona efter det att hon gästspelade i den brittiska underhållningshowen "QI", ganska en på tusen där med om än (med min subjektiva pekpinne i högsta hugg) något hetare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 den photoshoppade (även om du postade den just för att visa att hon avr hetare annars) bilden gör ju att man aldrig någonsin kan bli upphetsad av henne. Ja, den bilden är verkligen katastrof. Jag trodde ju att jag hade hittat idealtjejen, men blev som vanligt besviken... Antar att jag får vara nöjd med att den här tjejen inte har sålt sig ännu: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Eller den här: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 edit.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Greywolf: Lär dig använda google. Det finns säkert hur mkt bilder som helst där tror jag. Samt att då får man ju se de blider man vill också och slipper hoppas på att ngn annan lägger upp bilder här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 är det ingen som har fler bilder på stavhopperskan.. jag har svårt att föreställa mig en mer perfekt kvinna sport tjejer är verkligen något extra. det är svårt att slå tennisteojer men om det är några som kan tävla med dom så är det tjejer som surfar. OJ Oj vilka kroppar ..ska se om jag kan använda google Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Greywolf: Lär dig använda google. Det finns säkert hur mkt bilder som helst där tror jag. Samt att då får man ju se de blider man vill också och slipper hoppas på att ngn annan lägger upp bilder här. Otroligt! tack det är fantastiskt vilken guldgruva detta hade jag ingen aning om ...det finns hur många bilder som helst där ute Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts