Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag antog att man måste logga in, men får kolla upp det. Fan, dags att besmitta hårddisken med SS-klienten igen, men det kan det väl vara värt.

 

Det är lite som att vara kompis med någon som har HIV: man vet att det inte ska vara någon fara så länge man inte utbyter kroppsvätskor, men man känner sig aldrig riktigt, riktigt säker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blev jag sugen på att veta en sak... Hata hur mkt poäng har du dragit ihop på stars? Där går det ju som rätt fort jag lirade ihop en xbox elite på 2 månader på microstakes och du lirar ju lite lätt högre... Har du köpt nåt roligt i shopen som en tv lr nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GG, va hade du i denna hand? Blev en lite väl fiskig trebet på turn. :) Var meningen att höja mer.

 

 

 

25.00/50.00 Omaha (PL) - Sunday, May 04, 2008 2:21:05 PM

Julia 1 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: JanneBanan (31778.23)

Plats 2: BRingholm (7275.00)

Plats 3: RyskTurapa (12691.01)

Plats 4: kungen 10 (16431.94)

Plats 5: Moccen (2611.05)

kungen 10 lägg LM 25.00

Moccen lägg SM 50.00

** Giv **

JanneBanan [N/A, N/A, N/A, N/A]

BRingholm [Er, 9h, Ek, 7s]

RyskTurapa [N/A, N/A, N/A, N/A]

kungen 10 [N/A, N/A, N/A, N/A]

Moccen [N/A, N/A, N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

JanneBanan Lägg

BRingholm Höj till 175.00

RyskTurapa Syna 175.00

kungen 10 Syna 175.00

Moccen Syna 175.00

*** Flop(Board): *** : [Es, 3h, 3s]

*** Bet Runda 2 ***

kungen 10 Passa

Moccen Passa

BRingholm Passa

RyskTurapa Satsa 700.00

kungen 10 Lägg

Moccen Lägg

BRingholm Syna 700.00

*** Turn(Board): *** : [Es, 3h, 3s, 2s]

*** Bet Runda 3 ***

BRingholm Satsa 1050.00

RyskTurapa Höj till 2200.00

BRingholm Höj till 4000.00

RyskTurapa Lägg

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 6485.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blev jag sugen på att veta en sak... Hata hur mkt poäng har du dragit ihop på stars? Där går det ju som rätt fort jag lirade ihop en xbox elite på 2 månader på microstakes och du lirar ju lite lätt högre... Har du köpt nåt roligt i shopen som en tv lr nåt?

 

En styck XBOX.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha varför får du inte köpa in? Limit?

 

Blir de CC idag? isf ska jag jävleremej ha en story!

 

Jag vet ärligt talat inte hur systemet fungerar. Jag har satt med så många 9or som möjligt, men antar att det beror på att jag hoppat in och ut på en massa 25 50 och 50 100-bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen hand som jag synar trebet med

 

Obv.

 

Jag vet ärligt talat inte hur systemet fungerar. Jag har satt med så många 9or som möjligt, men antar att det beror på att jag hoppat in och ut på en massa 25 50 och 50 100-bord

 

Kan det itne va så att dina inställningar gäller först när ny vecka börjar eller nåt. Måste ju vara massa HS-spelare som sitter vid tomma bord titt som tätt.

 

Maila dom och fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obv.

 

 

 

Kan det it va så att dina inställningar gäller först när ny vecka börjar eller nåt. Måste ju vara massa HS-spelare som sitter vid tomma bord titt som tätt.

 

Maila dom och fråga?

 

SvS har både penga- och tidsgränser över dygn, vecka och månad. Ska inte spela någon roll att du hoppar ut och in från bord. Knäppa är att om du lämnar ett bord och vill köpa in senare så är det ibland samma summa som gäller, dock inte alltid, skumt är det. Dessutom så har de en insättningsgräns för 100K, hur länge den gäller har jag dock ingen aning om.

 

Tror även att maxsumman (spelgräns per dag) på något sätt är kopplat till pengarna på kontot, jag fick inte in mer än 50% av min rulle som maxgräns för ett tag sedan. SvS har en del skumma regler och buggar, bara leva med dom.

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...