Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

tyckte du de kändes som du fick någe känsla av hur han spelade lr hade du mestadels flytet med dig? några potter fick du ju med dina rivrade set.

själv tyckte jag du spela lite tightare på flopp mot vad du brukar kanske blir så pga stakesen..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tyckte du de kändes som du fick någe känsla av hur han spelade lr hade du mestadels flytet med dig? några potter fick du ju med dina rivrade set.

själv tyckte jag du spela lite tightare på flopp mot vad du brukar kanske blir så pga stakesen..?

 

Nej, det var inte för stakesen var högre utan för att jag inte ville bli bortspelad från potter som var "mina". Om man antar att han är så långt ifrån synstation man kan komma så känns det dumt att få omslag emot sig på var och varannan flop och tvingas folda en massa händer som har hyffsat showdown value...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag hoppas ju att du vinner mkt och så, men jag är faktiskt lite tveksam om det verkligen är Antonius på kontot. Han har ju inte direkt trebetat ihjäl sig om man så säger...

 

Jag hoppas dock det är Antonius, för det vore ju extra coolt. :)

 

Tror att det är PAs konto, men han kan såklart ha lånat ut det.

Såg honom inte på något FTP-bord vilket stärker misstanken om att han har lånat ut det.

 

EDIT: _rothman_ hade tydligen sett PA på FTP samtidigt, så glöm det sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att det är PAs konto, men han kan såklart ha lånat ut det.

Såg honom inte på något FTP-bord vilket stärker misstanken om att han har lånat ut det.

 

EDIT: _rothman_ hade tydligen sett PA på FTP samtidigt, så glöm det sista.

 

Jag trodde inte heller att det var honom jag lirade emot, men från en hyffsat insatt källa fick jag höra att det var han som körde. Han hade tydligen blivit intervjuad av poker magazine tidigare under dagen och sedan satt sig och lirat lite...

 

Hur som helst ser det ju hyffsat ut i CV:et att vara pluss mot en sådan legend. Synd som tusan att jag inte tog en screenshot :-)

 

Sedan att jag turade ganska bra finns det väl ingen anledning att säga emot. Dock skall sägas att det var en period då jag hade helt abnorma drag som jag missade... Nåja. Nu blir det lite virtua tennis och Coca Cola!

 

EDIT: Det blir endast en kort session tennis pga den förbannade sunday warm up.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan i självaste helvete har du gått firån att nästan gå gul till miljonär lr hur mkt de nu är du har vunnit . christ fuck:shock:

 

agree. sic som fan.

 

Har du haft en jättestejk för att klättra snabbare?

...att skotta sej fram så snabbt låter osannolikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

agree. sic som fan.

 

Har du haft en jättestejk för att klättra snabbare?

...att skotta sej fram så snabbt låter osannolikt.

 

läs dagboken från början så ser du att han inte skottade fram snabbt..själv är jag inte ett dugg förvånad. Han spelar mycket och bra poker, vore ju konstigt om han inte ruscha upp till höga nivåer till slut även om han kanske hinner gula en eller två gånger på vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...