Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjuka swings det är. Jag satt och railade av och till medan jag jobbade under i stort sett hela sessionen och hade aldrig någon aning om hur det egentligen gick. Det verkade som om alla satt med monsterstackar och man hade ingen aning om vem som var inne med vad. Trodde dock att du hade plussat när du satt med enorma stackar mot slutet. Trist att höra att du backade. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom funderar jag gå ner i nivå en smula. Inte så mkt för att jag inte tror att jag kan slå 25/50 utan mer för att jag blev rejält skrämd när RSA berättade för mig att han var inne i en $ 500k downswing på 25/50 och 50/100. Med tanke på att jag ser honom som en stabil spelare så låter det ju minst sagt skrämmande...

 

Jag minns en diskussion med Cassano för några månader sedan när han lakoniskt konstaterade att "på 25/50 kan man ju tappa 100k på en dag om man är running bad" för att varna en kompis att spela 25/50 med vad han ansåg vara alltför otillräcklig rulle. Hursomhelst är det iaf aldrig fel att byxa lite pengar och ha dem offline. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag minns en diskussion med Cassano för några månader sedan när han lakoniskt konstaterade att "på 25/50 kan man ju tappa 100k på en dag om man är running bad" för att varna en kompis att spela 25/50 med vad han ansåg vara alltför otillräcklig rulle. Hursomhelst är det iaf aldrig fel att byxa lite pengar och ha dem offline. :)

 

mm.... har gaspat allt för många gånger åt polarn som har spelat 25/50 plo nu i ett par år... han swingar väl plus minus upp till 50k$ på en session med lite mer action än vanligt typ och då anses han som en av de "stabilare" regsen ... det är ju såna magsårssummor om du frågar mig pga antalet inköp.

 

Tycker mig det är var och varannan natt man får en länk och något muttrande i stil med "19k potten, 21 outs, för många för att få träffa..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit ute på en riktig vårpromenad, vilket för normala människor säkert är en vandring fylld av livsglädje. Själv fylls jag med ett märkligt, svårdefinierat svårmod uppblandat med patetisk nostalgi (att min nya Ipod tvunget måste slumpa fram samlingens mest vemodiga låtar förbättrar inte saken).

 

Mitt intellekt säger mig att jag är borde skämmas som går runt i en kvasi-depression som en självskärande fjortonårig, men samtidigt vet jag med mig med att jag trivs med att vara lite "down and out". Pga pokerframgångar blir det hela dessvärre mer fejkat än det brukar vara. Pinsamt var namnet...

 

På tal om poker så går det sämre för var dag! Det är den vanliga spiralen av onödiga coinflips och halvtiltade moves där jag i princip vet att vad fi har och jag istället för att utnyttja den kunskapen, bjuder honom på en coinflip jag "vet" att jag inte kommer vinna...

 

För att få situationen någorlunda under kontroll så har jag tagit ut lite över en halv miljon SEK till mitt sparkonto. De första slantarna har redan trillat in och för att fira det hela satsade jag 3000 på 5,4,3 - 1,0 till Sverige mot kommunistdiktaturen Vitryssland! Heja, heja!

 

På tal om något helt annat så var mitt skoköp i Monaco ett riktigt misslyckande: pga bristande ventilation i materialet så stinker de redan efter en månad fotsvett! Funderar på att be till gud om ett mirakel och stoppa in dem i tvättmaskinen, men med tanke på min badstreak kommer de säkert ut i storlek 39...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1200:- spänn för ett par spjut va längesen man hittade :cry:

 

Funktionella skor som andas pratar jag om, inte designermumbojumbo som ser snygga ut men är helt värdelösa ur användarsynpunkt. Då räcker 1200 riksdaler rätt långt!

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...