Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Som flitig läsare av denna tråd gick jag in och sökte upp HataB2B igår kväll för att kika lite hur han spelar. Första handen jag får se var faktiskt precis den han beskriver här - jag konstaterade snabbt att "Han spelar verkligen på riggen och är tvärtokig".. suveränt.

Dumdansken som blev bluffad skrev förresten snabbt ett "wow" i chatten - han blev nog imponerad..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat, var finns hatet nånstans?

 

Det känns mer som en mellanstadiepojke som retar stackars B2B-flickan och drar henne i flätorna för att han är hemligt förälskad. Helst av allt skulle han vilja komma in på hennes topplista, även om han är osäker på vad detta egentligen innebär i praktiken.

 

Missförstå mig rätt, dagboken är lovvärd, men all medrigg har gjort den för soft.

 

Själv hatar jag B2B så mycket att jag svurit på att aldrig mer spela där, men funderar just nu på om det räknas som löftesbrott om jag enbart loggar in för att chipdumpa bort mina sista €104 jag har sittande på ett konto så att jag får kontot låst och slipper ens fundera på att spela. Egentligen borde jag ha tagit ut pengarna för länge sedan, men jag vill inte ens gå in i cashiern.

 

I all välmening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns mer som en mellanstadiepojke som retar stackars B2B-flickan och drar henne i flätorna för att han är hemligt förälskad.

 

Kanske har du rätt ELLER så är jag masochist och vill bli våldtagen och förnedrad dag ut och dag in. En fullfjädrad psykoanalytiker kan säkerligen fastställa varför jag gett mig in i detta självmordsuppdrag, men vad spelar det för roll?

 

Missförstå mig rätt, dagboken är lovvärd, men all medrigg har gjort den för soft.

 

Så du tror att det har lättat på hatet? Om någon våldför sig på dig konstant i en månad i varje djävla hål du har så försvinner allt hat om du får gratis cornflakes i en vecka?

 

Om jag gnäller över varenda sjuka hand som sitehelvetet levererar så kommer dagboken översvämmas med 300 inlägg per dag, men hur meningsfullt är det? Jag är gnällig nog som det är. Igår drog tex en riggPolack in runner runner straight flush rätt i ansiktet på mig, och jag var på vippen att börja lipa, men jag bet mig i läppen och fortsatte kämpa.

 

Själv hatar jag B2B så mycket att jag svurit på att aldrig mer spela där

 

Been there, done that. Men jag har bestämt mig för att inte vika ner mig.Medan du knäböjer inför monstret och erkänner dig underlägsen och besegrad så tar jag striden. Kosta vad det kosta vill.

 

Jag kan bara uppmana dig att stå upp för dig själv och ta kampen!!!

Välkommen in i matchen och tack för kritiken... /Din vän HataB2B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske har du rätt ELLER så är jag masochist och vill bli våldtagen och förnedrad dag ut och dag in.

 

Nu känner ju inte jag till dina preferenser, men för din egen skull hoppas jag att jag isåfall hade rätt om det är de två alternativen som finns att välja på.

 

 

gratis cornflakes i en vecka?

 

Luxury.

 

jag var på vippen att börja lipa, men jag bet mig i läppen och fortsatte kämpa.

 

Olycklig kärlek är ofta svår att hantera.

 

 

Been there, done that. Men jag har bestämt mig för att inte vika ner mig.Medan du knäböjer inför monstret och erkänner dig underlägsen och besegrad så tar jag striden. Kosta vad det kosta vill.

 

Jag kan bara uppmana dig att stå upp för dig själv och ta kampen!!!

Välkommen in i matchen och tack för kritiken... /Din vän HataB2B

 

Ibland får man inse att det är dags att erkänna sig besegrad och gå vidare i livet. Inget mer B2B. För mig alltså.

 

Att du fortsätter kämpa ser jag som en självklarhet. Drömmen om flickan med flätorna lever ju fortfarande. Lycka till!

 

/ Er tillgivne tomte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min erfarenhet av B2b-nätverket var extrem svår att förstå. En analys om varför detta hände skulle uppskattas av dig. Jag bestämde mig för att dra därifrån i ren panik. B2B-monstret kommer kanske aldrig förstås 100%, men du är nog längst fram av alla när det gäller forskningen.

 

Men hur mycket jag än hoppas och håller tummarna för dig, så vet jag innerst inne att du kommer falla offer för B2B-monstret till slut. Det är bara en fråga om när. Det som jag funderar mest på är om det är moraliskt rätt att använda din research sen när du försvunnit. Jag gillar inte att använda produkter som blivit testade på råttor och jag får lite samma känsla över det här.

 

Hur som helst, min historia om B2B:

 

Såklart har jag gått igenom all den där standardriggen. Vinner vad jag än gör i början, men börjar man ta ut pengar eller få bra självförtroende (genom att spela bättre och testa högre nivåer) så slår det tillbaka.

 

Det konstiga var när jag lirade ett VIP-race. Den som spelade mest under en månad vann en PSP. Jag var bestämd att vinna och efter 5 dagar hade jag så stor ledning att resten av motståndet gav upp. Jag vann tävlingen på bara 5 dagars spel. Dock så var dessa dagar de värsta i mitt liv. Jag förlorade typ allt och spelade inte mer resten av månaden - förutom sista dagen.

 

Jag känner igen mig i ditt första inlägg. Jag ville ge igen. Döda det där jävla riggmonstret en gång för alla. Jag satte mig ner på ett 1/2 fullring bord och efter ungefär 30 händer spöar jag QQ med mina KK. Båda hade fyrtal och en stor bad beat jackpot delades ut. Jag fick strax över 4000 euro.

 

Varför hände detta? Min teori är följande:

 

Jag spelade MASSOR under 5 dagar och lät monstret ta tag i mig ordentligt. Jag visade att jag inte bryr mig ett jävla dugg att min lossrate överstiger det omöjliga. Sedan slutar jag helt och hållet i ett par veckor för att sedan smyga tillbaka och sno åt mig en jackpot. Monstret hade helt enkelt glömt bort mig. Jag hade förlorat såpass mycket att han/hon kalkylerade att jag absolut aldrig skulle komma tillbaka.

 

Han glömde min riggstatus på "maximum loss ratio = none" och det straffade sig när jag gick tillbaka innan B2B hann modifiera mina motståndare. Han som jag delade jackpotten med (han fick över 7000 euro) hade enligt min databas också förlorat mer än världens sämsta spelare skulle kunna göra. Vi var båda satta på "garanterad förlust" vilket kraschade hela monstrets system och gav oss 11k euro att splitta mellan oss.

 

Tror du min teori kan stämma?

 

MVH

 

joeki - B2B-hatare och hobbyforskare inom B2B-riggeriet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tror du min teori kan stämma?

 

MVH

 

joeki - B2B-hatare och hobbyforskare inom B2B-riggeriet.

 

Mycket bra och infomativt inlägg. Dessutom från någon med bra mycket större fälterfarenhet än jag själv har. Triggad bad beat jackpot, VIP-race etc etc.

 

Pusselbitarna börjar långsamt falla på plats!

Jag lovar att ta mig i kragen och snarast skriva ihop en sammanfattning av de slutledningar man kan dra av all den information jag har samlat på mig. Jag MÅSTE dock försöka sova lite innan dess pga sjukligt tidig uppstigning i morse.

 

(Kan hälsa Appel att den dubbelsidiga hjärtinfarkten uteblev, men däremot har jag under hela dagen har jag haft en minst sagt brinnande törst, som tyckts omöjlig att stilla. Två Loka citron, en stor festis samt 1 liter bordsvatten nedkämpat. Trots detta är jag fortfarande törstig och munnen torr som kalahariöknen. Diabetes, njursvikt eller blodbrist? - Vad är problemet???)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov du HataB2B. Kräver inget svar på mitt inlägg. Är nöjd med tanken att det kanske gav dig information nog att komma ett steg längre på vägen till B2B-monstrets tänk.

 

Ett tillägg från mitt förra inlägg förresten...

 

Min slutsats var alltså såhär om det inte riktigt gick fram:

 

Maxriggen kan bara en enda person ha åt gången - i alla fall per bord. När du känner att du inte kan vinna ens en pott (möjligt undantag när du har AA på big blind och alla foldar preflop) så har du sannolikt maxriggen på dig. Spela på ett tag även fast du vet att det är garanterad förlust. Förlora såpass mycket att systemet tror att du aldrig kommer tillbaka. Låt monstret ge riggen till någon annan. Sedan när du kommer tillbaka igen, leta upp personen med mest otur och försök få en HU-pott med honom. Systemet kraschar och jackpotten blir din.

 

Såklart är det extremt svårt att försätta sig i just den situationen så den hypotesen kan bli svår att bevisa... Men men, alltid något att tänka på i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov du HataB2B. Kräver inget svar på mitt inlägg. Är nöjd med tanken att det kanske gav dig information nog att komma ett steg längre på vägen till B2B-monstrets tänk.

 

Ett tillägg från mitt förra inlägg förresten...

 

Min slutsats var alltså såhär om det inte riktigt gick fram:

 

Maxriggen kan bara en enda person ha åt gången - i alla fall per bord. När du känner att du inte kan vinna ens en pott (möjligt undantag när du har AA på big blind och alla foldar preflop) så har du sannolikt maxriggen på dig. Spela på ett tag även fast du vet att det är garanterad förlust. Förlora såpass mycket att systemet tror att du aldrig kommer tillbaka. Låt monstret ge riggen till någon annan. Sedan när du kommer tillbaka igen, leta upp personen med mest otur och försök få en HU-pott med honom. Systemet kraschar och jackpotten blir din.

 

Såklart är det extremt svårt att försätta sig i just den situationen så den hypotesen kan bli svår att bevisa... Men men, alltid något att tänka på i alla fall.

 

Äntligen vet jag hur jag ska bli stenrik på onlinepoker! :D

Man måste bara förlora en del först :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brinnande törst, som tyckts omöjlig att stilla. Två Loka citron, en stor festis samt 1 liter bordsvatten nedkämpat. Trots detta är jag fortfarande törstig och munnen torr som kalahariöknen. Diabetes, njursvikt eller blodbrist? - Vad är problemet???)

 

Kanske du har blivit vampyr efter att ha brottats med en utsugare som monstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trådskaparen har inte skrivit på ett tag, kanske B2B har hittat honom IRL och vill tysta den vi kallar den upplyste =)

 

Tänk om det vore så illa! Men frukta icke. Jag har bara varit på dagsutflykt under dagen och under kvällen varit tvungen att ta en rejäl tupplur för att återupprätta min rubbade dygnsrytm... Jag är mao yr i bollen och nyvaken i detta nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbar dagbok :D....Bland det bästa jag läst på länge....

 

Från en av de som är vid din sida o strider i det tysta.... Led dock precis av ett nederlag i striden i 6k då mina QQ blev våldförda av JJ....

 

Tough beat... Sannolikheten för att fienden hade Finsk eller Israelisk IP-adress är löjligt hög.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äcklig hortur du har, lirar ju inte bra om man säger så

 

Om du har hittat någon jättelucka i mitt spel som du verkligen tycker jag ska täppa till så lägg upp handen och berätta vad jag borde gjort annorlunda!!!

 

Hur som helst så har jag inte utgett mig för att vara någon stjärnspelare. :roll:

 

Är ditt nick ji-_-ge87 förresten ??

 

MVH Hata.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...