Gå till innehåll

Allt om Holdem Manager


hajen

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Segar ner knapparna på pokerklienten (SS)

 

Hej, spelar för första gången med Omaha manager på Svenska Spel idag och OH segar ner (-eller hur man ska beskriva det, minskad känslighet) på pokerklienten. Så jag måste när jag skall trycka på knapparna göra det två gånger för det mesta. Det är inge problem att flika i förvalen.

 

Finns det en lösning på det?

 

Mvh, Max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kan jag finna betydelse (förklaring) vad alla de små förkortningarna betyder när man skall göra layouts för rapporter och HUD's?

 

Kan en del av dem, -men skulle vilja läsa på lite.

 

 

 

//Max

 

Finns en manual att ladda ner där det finns en lista med förkortningarna. Den uppdateras dock inte längre men mycket stämmer ändå.

 

Googla "holdem manager manual"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugn nu :)

Har du fått licensen? Vill minnas att det tog ett par dagar.

Sen är det bara till att följa installationsmanualen slaviskt. Den hittar du under -help-getting started

 

Vi börjar med Postgrees, installerad och klart?

 

Tror dessutom att det är en utförlig installations manual skriven här någonstans.

Bara att leta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått licensen, ja. Men det här med postgress (vilket jag har ingen aning om vad det är) stoppar alltid när det är en sekund kvar av installationen. Läste dessutom i någon "FAQ" att man skulle avinstallera Norton, men hur fan vågar jag göra det, den kostade ju för fan tusen spänn också.:shock:

PS. Tack annars för att du bryr dej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...