Soni Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Vet inte om du levlar men det är det naturligtvis inte. Inte så jättestor prisskillnad. Menade mest principen, hm minus pro räcker till .5/1 på svs men på dollar sidor räcker det till 3.5/7. 7 gånger bättre alltså. Nope ingen level Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 VArt sparas händerna i fulltiltpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Behöver jag göra något speciellt för att HEM ska känna hur mycket jag cashat i turneringar? Just nu är bara mina inköp inräknade och inga av de vinster jag cashat in, blir ju ganska värdelös statistik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronnyboy Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Vart hittar jag handhistoriken för svenska spel i win7? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Vart hittar jag handhistoriken för svenska spel i win7? Du måste visa dolda mapper och filer. Tror det står i tråden om HHConverter exakt var mappen ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Någon som vet hur bra rake verktyget stämmer överens med hur mycket man rejkar på iPoker nätverket? Stämmer det eller avviker det något? Spelar på expekt om det spelar någon roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Någon som vet hur bra rake verktyget stämmer överens med hur mycket man rejkar på iPoker nätverket? Stämmer det eller avviker det något? Spelar på expekt om det spelar någon roll.. stämmer väl typ aldrig på några nätverk i min vetskap =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 stämmer väl typ aldrig på några nätverk i min vetskap =( Det blir en negativ överraskning när rbn kommer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Det blir en negativ överraskning när rbn kommer va? Har för mig det låg nånstans runt 30% fel för mig på "Betfold" på ipoker för ett år en eller nåt sånt. kommer dock inte ihåg om det var uppåt eller neråt :-/. tror den visade mer än jag hade betalat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Vart sparas händerna i fulltiltpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pq4510 Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Var kan jag finna betydelse (förklaring) vad alla de små förkortningarna betyder när man skall göra layouts för rapporter och HUD's? Kan en del av dem, -men skulle vilja läsa på lite. //Max Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Mitt svs nick börjar på Ö, så jag hittar inte mig själv i databasen. Nån som har nån aning? Vet att det är nåt konstigt tecken (syns inte i huden) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Mitt svs nick börjar på Ö, så jag hittar inte mig själv i databasen. Nån som har nån aning? Vet att det är nåt konstigt tecken (syns inte i huden) leta upp någon som har ett ö mitt i sitt namn och se hur ö stavas, sen kopierar du bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 problemet som jag har är, jag körde de där pgsql kommandon som föreslagits tidigare i tråden för att konvertera alla PP händer till BOS men när jag excporterar de och importerar på min stationära dator så kommer de in där som PP återigen. någon som har en lösning på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Vart sparas händerna i fulltiltpoker? Du måste kryssa i att du vill spara handhistoriken först, men oftast är det sen C:\Program\FullTiltPoker\HandHistory eller nåt ditåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pq4510 Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Segar ner knapparna på pokerklienten (SS) Hej, spelar för första gången med Omaha manager på Svenska Spel idag och OH segar ner (-eller hur man ska beskriva det, minskad känslighet) på pokerklienten. Så jag måste när jag skall trycka på knapparna göra det två gånger för det mesta. Det är inge problem att flika i förvalen. Finns det en lösning på det? Mvh, Max Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Var kan jag finna betydelse (förklaring) vad alla de små förkortningarna betyder när man skall göra layouts för rapporter och HUD's? Kan en del av dem, -men skulle vilja läsa på lite. //Max Finns en manual att ladda ner där det finns en lista med förkortningarna. Den uppdateras dock inte längre men mycket stämmer ändå. Googla "holdem manager manual" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Nm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Köpte Holdem Manager för ett par timmar sen, INGENTING funkar, betalade $89.99 för den. Får bara en 15 dagars trial, som inte heller funkar. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Lugn nu Har du fått licensen? Vill minnas att det tog ett par dagar. Sen är det bara till att följa installationsmanualen slaviskt. Den hittar du under -help-getting started Vi börjar med Postgrees, installerad och klart? Tror dessutom att det är en utförlig installations manual skriven här någonstans. Bara att leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Jag har fått licensen, ja. Men det här med postgress (vilket jag har ingen aning om vad det är) stoppar alltid när det är en sekund kvar av installationen. Läste dessutom i någon "FAQ" att man skulle avinstallera Norton, men hur fan vågar jag göra det, den kostade ju för fan tusen spänn också. PS. Tack annars för att du bryr dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Hmmm Jag har för mig att det tillfälligt går att "inaktivera" Norton? Annars får du göra det manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Man fick inte bara inaktivera Norton, utan det stod att man skall avinstallera det. Det har jag nu gjort, men det hjälpte inte. Annars, så hoppade jag in på Stars och tjänade tillbaka pengarna. Det var en del sura miner när jag gick all in med 62off och tog pengarna från en med Ax. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Lugn dude, jag fixade HEM nyligen, var nära att slå sönder glasbordet här när jag inte fick skiten att fungera. Hittade en instr video på youtube faktiskt. Sök och gör precis vad dom säger, så kommer det fungera:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Jag betalar $25 till den som hjälper mej att installera HEM. Skicka mej ett PM. PS: Jag måste gå ut en stund, men är tillbaka inom ett par timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts