Jessica Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 såååja, vann en plats i everest miljonturnering med inköp på 5K$!! :D omfg hur många är med? Vad är prizepoolen? När går den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Wow! It can be only one Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 omfg hur många är med? Vad är prizepoolen? När går den? EVERESTS MILJONTURNERING VAD TROR DU PRIZEPOOLEN BLIR PÅ DÅ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 EVERESTS MILJONTURNERING VAD TROR DU PRIZEPOOLEN BLIR PÅ DÅ100 BILIJUMS CASH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 http://aenx.com/stars/Dapine.html Respekt! Eller nått! Frågan är ju hur du hittade den länken......................... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dante Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Dapine film 4 (omaha)http://www.megaupload.com/?d=B5QMYTJ8 Jag är knappast någon omahaexpert men tänkte kommentera några händer som jag tyckte var mindre bra spelade. Floppad stege utan redraw på 9JQ flop: Fi pottar ut och du slår om, han synar. På turn kommer J och fi checkar och du ställer in. Vad kan han ha här som du slår? Hade han haft stegen hade han degat floppen, och han bör väl lägga färgdrag när du slår om? Här hade jag checkat bakom och förmodligen foldat river mot ett bet. Tror han har QJ eller set här sjukt ofta (hans syn med bottenset kan ju diskuteras). 4 eller 5 pers till floppen Q82(?) med två hjärter när du har QQ: Tycker du ska betta ut den här istället för att gå för c/r, nu ger du motståndaren möjligheten att komma bort från mellanset då det är ganska tydligt vad du har. Bettar du däremot ut så tror jag FI slår om med mellanset här för det mesta då det är en ganska dragvänlig bräda (möjlig 9kortsstegdrag och färgdrag). AA på A77x bräda och FI donkar turn: Här hade jag bara synat, känns som ett "Jag har en 7a men är lite skraj". Kåkar han rivern så får du nog betalt på ett 1/2pott till pottbet. Sen tycker jag du är lite för fäst vid höga kort preflop, AQTx är ju ingen höjdarhand direkt. Samtidigt tycker jag du spelar lite för få av de hyftat connectade mellankortshänderna, dock är ju jag ingen större stjärna på PLO så jag kanske är ute och cyklar (Marginellt vinnande på PLO100). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 EVERESTS MILJONTURNERING VAD TROR DU PRIZEPOOLEN BLIR PÅ DÅ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Ja, det var roligt, he he he heeeeee heeee. För helvete Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 EVERESTS MILJONTURNERING VAD TROR DU PRIZEPOOLEN BLIR PÅ DÅ Jo det beror väl lite på deltagarantalet va? Vore illa med en prizepool på $1M om det skulle bli 500 pers med, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jo det beror väl lite på deltagarantalet va? Vore illa med en prizepool på $1M om det skulle bli 500 pers med, eller hur? Är du seriös? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Är du seriös? Lite.. Lycka till Dapine! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jo det beror väl lite på deltagarantalet va? Vore illa med en prizepool på $1M om det skulle bli 500 pers med, eller hur? Är du seriös?Lol.. Det är antagligen en guarantee turnering. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Lol.. Det är antagligen en guarantee turnering. Ja det är det! Why? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Ja det är det! Why? Men lol. Det var inget sry Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 såååja, vann en plats i everest miljonturnering med inköp på 5K$!! :D Klonkade också en sat, 500 krs på svenska spel öhrm Grattis också! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 dragen nu osv osv, lirade med enpolare, vinsten skulle gp till sprit, backade spåklart, til osvosv, hej pontuns mm m.m.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 dragen nu osv osv, lirade med enpolare, vinsten skulle gp till sprit, backade spåklart, til osvosv, hej pontuns mm m.m.... märks knappt att du är dragen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 märks knappt att du är dragen na nåtra liternbara, logom tpounts herj... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 na nåtra liternbara, logom tpounts herj... Ååååh du är min idol! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 sådär dåligt skriver man väl inte hur tankad man är? Medvetet fiffel! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 sådär dåligt skriver man väl inte hur tankad man är? Medvetet fiffel! aja, erknner, sitter här helt nycktetr och skriver fel på fliut skål! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Ååååh du är min idol! na, du ska vi jnte överdriva va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 hm, nykter nu och ber om ursäkt för mitt dåliga beténde (hur fan stavas det? ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 EDIT: Dubbel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 hm, lite konstigt att vara jätte packad och sen nykter på 50 min Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts