popquee Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 han den där Ante har jag aldrig gillat. Du vet, de är ingen person, de är en tvångsbet:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bafucin Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Förstår inte hur folk kan säga att man hatar Dan Glimne och sen tycker om äckel Ken Lennaárd. Vidrigare människa får man leta länge efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Kom över en 15 minuters intervju med Jamie Gold efter att han hade klonkat hem main event. Jag pinade mig igenom halva intervjun, sen orkade jag inte mer. Han pratade konstant om hur grym han var, hur han ägde alla bord och hur han hade åstadkommit den största bedriften i pokerns historia. Bla bla bla...äckliga människa! Tuff fish 4 pres! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Förstår inte hur folk kan säga att man hatar Dan Glimne och sen tycker om äckel Ken Lennaárd. Vidrigare människa får man leta länge efter. Så du säger att din mest hatade person är jag? Jag gillar Ken Lennaárd för att han är dryg och skön, han är ingen annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Kanske för att han fuskar, ljuger, är dryg och suger? ..och var har du bevisen för fusket..? Eller är det som att jag sägar att du har rånat mig på en mille. Helt taget ur luften:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Ken Lenaard > Mattusow>>>>>>>>>>> Dan Glimne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Mike Mattusaw (stavning?) är bara förjävla tråkig. Det är okej att han drar sina skämt ibland, men att han alltid ska sitta å hålla låda gör mig så irriterad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Hon lite grekiska tjejen i Pokermiljonen blev jag ganska irriterad på, men det blir ju lite som att nominera Carola Häggkvist till mest irriterande hockeyspelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Nico94 på prima edit: fisken Nico94 på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlehboy Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Ush jag hatar han Paul Waskicka när han sitter där på hsp och foldar varje hand med sina fula glasögon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Ush jag hatar han Paul Waskicka när han sitter där på hsp och foldar varje hand med sina fula glasögon Jaa, vilken kärring!! Spela tight!?!?! Dödssynden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Jag tycker Paul spelade helt rätt i programmet, han kom in och lirade tajt och det måste vara ganska mkt +EV på HSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezekiel Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Är faktiskt lite förvånad över att ingen nämnt Paul Magriel Jag kommer fortfarande ihåg hur irriterande han var i WPT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Jag har en ny efter sett programmen från WSOP 2007... Hevad Khan, Vilken idiot. Man blir förbannad bara man tittar på han. Beter sig som ett svin, och luktar säkert skit också. EDIT: Han sitter och spelar $5 & $10-MTT´s just nu. Om han gulat ner till de nivåerna hoppas jag han gular resten... Snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Jag har en ny efter nyligen sett programmen från WSOP 2007... Hevad Khan, Vilken idiot. Man blir förbannad bara man tittar på han. Beter sig som ett svin, och luktar säkert skit också. EDIT: Han sitter och spelar $5 & $10-MTT´s just nu. Om han gulat ner till de nivåerna hoppas jag han gular resten... Snälla... QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Ahhhh!! Sharkscope säger följande. Games/Av.Profit/Stake/Av. ROI/ RaiNKhAN 19,974 -$2 $124 1% Total Profit -$34,639 Ingen myser mer än jag. FÖRLORA MER DITT AS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Ahhhh!! Sharkscope säger följande. Games/Av.Profit/Stake/Av. ROI/ RaiNKhAN 19,974 -$2 $124 1% Total Profit -$34,639 Ingen myser mer än jag. FÖRLORA MER DITT AS!! Detta resultat hade han iofs innan wsop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Inte så konstigt heller när idiotfan satt å snacka som fan mitt under en hand där det handlade om stora summor. Tror tom att han tjatade på ivey mitt under handen också, vafan lixom? Slå till fan skapet. Korrekt. Han tyckte typ något i stil med att Ivey inte skulle fundera så mycket utan bara gambla eftersom ifall han förlorade skulle han vinna tillbaka det på golfbanan ändå. Sick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Ahhhh!! Sharkscope säger följande. Games/Av.Profit/Stake/Av. ROI/ RaiNKhAN 19,974 -$2 $124 1% Total Profit -$34,639 Ingen myser mer än jag. FÖRLORA MER DITT AS!! Surt för dig då att han fått så många VPPs av det där att han går plus på det haha. Och du kan ju kolla hans MTT-statistik på OPR;-). Rainkhan är Gud. Ohh ahh ahh ahhh ohh aah! BUUULLLDOOOOOZEEEER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Pokerspelaren jag stör mig mest på: Vetgirig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Alla "kändisar" som får testa spela poker i tex pokermiljonen och har lite tur där och sen ska bli pokerproffs.. Men värst är nog Thomas Brolin fast pokerprofil är väl fel titel på honom, mest avdankade kändisen genom tiderna som fortfarade biter sig kvar borde passa bättre. själv tycker jag det är någonting med Dilba som gör att man bara vill ta livet av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Phil Gordon stör jag mig på. Han är avundsjuk o pikar de andra spelarna med töntiga kommentarer. Negreanu dissade honom ganska fett i sin blogg när Gordon hade kritiserat Lindgrens spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 själv tycker jag det är någonting med Dilba som gör att man bara vill ta livet av sig det tycker alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts