Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

Jag har typ inga problem med huvudvärk, det är ju bara att ta lite tabletter, men det jävla illamåendet känns ju som att man ska falla ner död vilken sekund som helst... Nån som testat nåt medel mot det när de varit bakis?

 

På denna fråga måste jag tyvärr svara ja. Det funkade iof jättebra, men var väl inte direkt lagligt här i Sverige....

Jag är övertygad om att bästa botemedlet är att inte dricka så mkt och så länge. Samt se till att äta innan man går och lägger sig!!

Men vem orkar vara måttlig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Huvudvärk eller illamående lider jag aldrig av heller dagen efter, jag är bara otroligt trött. Det är inte ovanligt att jag dagen efter vaknar 12, dricker vatten, somnar 12.15, vaknar 16, äter, somnar 17, vaknar 22, sätter på en film och somnar 00 och vaknar nästa dag. Senast jag tog mig en ordentlig bläcka var jag vaken 3.5h dagen efter. Då mår man inte bra alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huvudvärk eller illamående lider jag aldrig av heller dagen efter, jag är bara otroligt trött. Det är inte ovanligt att jag dagen efter vaknar 12, dricker vatten, somnar 12.15, vaknar 16, äter, somnar 17, vaknar 22, sätter på en film och somnar 00 och vaknar nästa dag. Senast jag tog mig en ordentlig bläcka var jag vaken 3.5h dagen efter. Då mår man inte bra alltså.

 

exakt likadant här.. kan man kalla det bakfylla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemskt mycket snack om krök, staahla lite fler hh's och anekdoter från ditt flärdfulla liv, tack . PUZZZZAR

Självklart, tog mig i kragen i dag och spelade, hör och häpna, 1055 händer. Etttusenfemtiofem händer. Var nere i hålet ett tag, därför det blev så många, men slutade strax över 2k upp.

 

exakt likadant här.. kan man kalla det bakfylla?

Klart man kan, det beror ju på kvällen före.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...