Appel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Jag har typ inga problem med huvudvärk, det är ju bara att ta lite tabletter, men det jävla illamåendet känns ju som att man ska falla ner död vilken sekund som helst... Nån som testat nåt medel mot det när de varit bakis? På denna fråga måste jag tyvärr svara ja. Det funkade iof jättebra, men var väl inte direkt lagligt här i Sverige.... Jag är övertygad om att bästa botemedlet är att inte dricka så mkt och så länge. Samt se till att äta innan man går och lägger sig!! Men vem orkar vara måttlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Häng i dig en Berocca innan du går och lägger dig, så mår du som en prins dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Huvudvärk eller illamående lider jag aldrig av heller dagen efter, jag är bara otroligt trött. Det är inte ovanligt att jag dagen efter vaknar 12, dricker vatten, somnar 12.15, vaknar 16, äter, somnar 17, vaknar 22, sätter på en film och somnar 00 och vaknar nästa dag. Senast jag tog mig en ordentlig bläcka var jag vaken 3.5h dagen efter. Då mår man inte bra alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Ska man dricka ska man dricka tills man spyr och vet att man kommer må som ett rövhål imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Häng i dig en Berocca innan du går och lägger dig, så mår du som en prins dagen efter. Vad är Berocca för ngt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Vad är Berocca för ngt?? http://www.apoteket.se/rd?d=3172&a=6420&tab=products&PerformSearch=true&search_category_recursive=true&sort_attribute_1=product_name&sort_direction_1=ascending&simpleSearch=yes&search_online=true&ProfileGroupName=default&Filter=false&search_query_keyword=berocca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Så först apoteket-röda näsan, för att sen gå över gatan till apoteket örnen (eller vad nu mitt apotek heter. Tror att gröt när man kommer hem skulle hjälpa rätt bra också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Hemskt mycket snack om krök, staahla lite fler hh's och anekdoter från ditt flärdfulla liv, tack . PUZZZZAR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Huvudvärk eller illamående lider jag aldrig av heller dagen efter, jag är bara otroligt trött. Det är inte ovanligt att jag dagen efter vaknar 12, dricker vatten, somnar 12.15, vaknar 16, äter, somnar 17, vaknar 22, sätter på en film och somnar 00 och vaknar nästa dag. Senast jag tog mig en ordentlig bläcka var jag vaken 3.5h dagen efter. Då mår man inte bra alltså. exakt likadant här.. kan man kalla det bakfylla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Hemskt mycket snack om krök, staahla lite fler hh's och anekdoter från ditt flärdfulla liv, tack . PUZZZZAR Självklart, tog mig i kragen i dag och spelade, hör och häpna, 1055 händer. Etttusenfemtiofem händer. Var nere i hålet ett tag, därför det blev så många, men slutade strax över 2k upp. exakt likadant här.. kan man kalla det bakfylla? Klart man kan, det beror ju på kvällen före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 jamen, trötta är vi ju alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Har en DVD-film från Alkoholverket (eller nåt) här, får kika på den och träna upp mina skillz kanske. Kan återkomma med tipz här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 I dag blev det inte något spel för att, eh, ja för att... Hmm, ja jag vet inte riktigt. Skärpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 312 händer spelade idag, lite över tusingen upp. Edit: Beat. Hade någon annan fisk markerad i PT, 548 händer och strax över 500 upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 Juni , 2007 Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Spelade du i hela 26 minuter!? EDIT: 46 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Spelade du i hela 26 minuter!? EDIT: 46 då. Va? Nej, 1.5h minst, spelar bara 4 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 29 Juni , 2007 Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 fu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Bah, 743 händer och -6.5. Dagboksriggen verkar vara över nu så det är nog lika bra att lägga ner den så att jag inte åker på dagboksmotriggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 please, dont! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Se nu till att spela tillräckligt i juli för att utjämna variansen. Och fortsätt uppdatera här. Du kan skylla debaclet på min lilla jinxning inlägget ovanför. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrTrallE Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 du måste bara börja skriva igen tycker du är så jäkla duktig staahla men hur många bord brukar du köra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 fler hh:s pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Oh, you guys... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 du måste bara börja skriva igen tycker du är så jäkla duktig staahla men hur många bord brukar du köra?? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts