Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

Blev en minisession, 200 händer. 2.5k upp ivf. Har nämligen ett annat gift att ta hand om, blev inlurad av en nätpolare i Oblivion. En bannad pf:are faktiskt. Brukar inte spela datorspel annars men detta har fångat mig fullständigt. Tror det senaste spelet jag spelade före detta (bortsett från FM som jag spelar från och till) var Fallout 2 för flera år sen.

Man kan rida i Oblivion, va?

 

Sköna resultat, då lever den här dagboken någon dag till iaf då. Gött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om det här är du får du gärna pma namnen på inblandade och när det ägde rum. Bodde i Eksjö tills jag var sexton.

 

 

(Staahla) minns när studenterna sprang runt och sjöng "för jag har tagit studenten" i en park i eksjö. stans största och farligaste skinhead tröttnade tillslut, stegade fram till en stackare och gav honom tidernas armbåge i ansiktet så snubben åkte upp på akuten

(Staahla) sen sjöng skinheadet till samma melodi "för jag har slagit ut tänder"

(Staahla) det var legendariskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det här är du får du gärna pma namnen på inblandade och när det ägde rum. Bodde i Eksjö tills jag var sexton.

 

 

(Staahla) minns när studenterna sprang runt och sjöng "för jag har tagit studenten" i en park i eksjö. stans största och farligaste skinhead tröttnade tillslut, stegade fram till en stackare och gav honom tidernas armbåge i ansiktet så snubben åkte upp på akuten

(Staahla) sen sjöng skinheadet till samma melodi "för jag har slagit ut tänder"

(Staahla) det var legendariskt

Det var 13-14 år sen detta utspelades. Har ingen aning om vem studenten var och skinheadets namn har jag glömt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol 13-14 ? hur jävla järvgammal är du egentligen staahla, detta gör ju bara mina anklagelser sjukare o sjukare

JAG tog inte studenten då din supertomte.

Han vill bara inte ni ska se när han spelar, han brukar göra lite fulmoves då o då han skäms för :oops:

Jo, det blir ju en del sånt när man spelar väldigt löst och aggressivt med stor framgång.

Tja skinskalleepisoden var ju en historia. Får väl nöja mig med den...

Ja, en armbågshistory. *param tsh* För all del, posta en hh om du är sugen.

 

Mannen som vilar i gräset när småflickorna hoppar hage. Jag tror det ligger en hund begraven i Staahlas skägg då han traskar över storkens bro. Men du är väl pro ändå?

 

Mvh Figge

Såklart.

 

Mvh Jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, nu har jag äntligen klarat Oblivion. Ett härligt antiklimax slutade det dessutom med. Hade sprungit runt hela Oblivionvärlden och letat upp de tuffaste vapnen med alla möjliga magiska krafter och sparat dem till slutstriden. Dock kom det ingen fet slutboss utan bara en massa småttingar som jag bearbetade med mitt vanliga svärd så jag fick aldrig användning för vapnen jag lagt ner min själ i att hitta. :(

 

Aja, nu kanske man kan spela lite poker då. Tänkte spela en session nu men som vanligt är det ont om bord på lördagar så jag avvaktar lite, kanske trillar in lite skottande fyllisar sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns väl något tillägg till Oblivion? Dessutom fungerar väl de spelen så att fienderna blir svårare beroende på ens egen level? Har man spelat så man har en level på en kvantiljon så har minsta fluffiga kanin hit points motsvarande spelets alla samlade mutantorcher på level tre.

 

Har sett en film på youtube där någon klarar Morrowind på level 1 och då är största hemskaste sista monstret en promenad i parken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns väl något tillägg till Oblivion? Dessutom fungerar väl de spelen så att fienderna blir svårare beroende på ens egen level? Har man spelat så man har en level på en kvantiljon så har minsta fluffiga kanin hit points motsvarande spelets alla samlade mutantorcher på level tre.

 

Har sett en film på youtube där någon klarar Morrowind på level 1 och då är största hemskaste sista monstret en promenad i parken.

Jo, jag hörde det. Får plocka hem tilläggen. Märkte att fiendena blev värre, blev vansinnig på de där jävla spindlarna samt de flygande svarta spökena när de kom i svärm. Körde alla guilds utan thieves och slutade som level 20.

 

Spelade en session till slut nu på 362 händer, började kasst men jobbade upp sen och slutade +2k. Tror faktiskt dagboken är plus nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...