Gå till innehåll

vad dricker vi när vi lirar?


davelin

Recommended Posts

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du ska dricka många liter innan det blir farligt.
Nånstans mellan 7-10 liter om dan börjar bli skadligt, kan iofs börja tidigare än så. Vad som händer är att det följer med en del mineraler och vitaminer ur kroppen som normalt stannat kvar samt att salterna blir mindre. Man får alltså i så fall hitta ett sätt att ersätta det man förlorar.

 

Själv dricker jag utenslutande öl när jag grindar, dock har jag blivit sambo och riskerar väl att misstolkas som alkis så lär väl bli vatten och sprite zero i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mineralvatten/kranvatten på vardagarna.

Öl och Laphroaig fredag-lördag.

 

Ett tips till er som har mindre urinblåsor än marsvin är att använda en såkallad "reseblåsa" som framför allt amerikanska truckers använder.

Det är en behållare som du fäster på smalbenet och sen går det en slang upp till skrevet med en trattliknande anordning som du fäster runt "spellevinken".

Blir du nödig är det bara att släppa loss. Sen när du får tid så kan du tömma behållaren.

 

Själv har man töjt ut blåsan så den är stor som en ICA-påse, så jag klarar mig länge nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men seriöst, hur jobbigt kan det vara att gå på toaletten? De flesta sajter har en funktion där man kan stå över några händer för att sen fortsätta lira, undrar vad fan det hette nu igen.

 

1. Sit out.

2. Pissa.

3. Ut på balkongen, frisk luft och blodcirkulation.

4. Fyll på kaffekoppen.

5. Sit in.

6. Profit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coca Cola Zero. :D

 

jag har 3st flak sådana. har börjat vänja mig vid dem till den grad att diet coke smakar torrt och surt.

 

snackade med en söt tjej i kassan till ett cafe på stan. enligt henne ska cola zero vara mer manligt. hur fan då? är ju sliskigt mycket sötare än diet coke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaffe. Kring årsskiftet blir det en hel del glögg, emellanåt spetsad glögg och så lite pepparkakor till. Vissa helger och under semestern så blir det en del groggar. Helt ärligt så tror jag lite alkohol förbättrar spelet. Man kan ta en bad beat lättare då och man fokuserar bättre. Vissa gånger ger alkohol dock lite mer chatlusta och mindre reultattänkande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men seriöst, hur jobbigt kan det vara att gå på toaletten? De flesta sajter har en funktion där man kan stå över några händer för att sen fortsätta lira, undrar vad fan det hette nu igen.

 

1. Sit out.

2. Pissa.

3. Ut på balkongen, frisk luft och blodcirkulation.

4. Fyll på kaffekoppen.

5. Sit in.

6. Profit.

 

ja eller så har vissa sidor så att man misster sin plats efter typ 2 minuter, och tar också en jävla lång tid att vänta in blindsen på alla bord om man spelar en 8 st..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har 3st flak sådana. har börjat vänja mig vid dem till den grad att diet coke smakar torrt och surt.

 

snackade med en söt tjej i kassan till ett cafe på stan. enligt henne ska cola zero vara mer manligt. hur fan då? är ju sliskigt mycket sötare än diet coke.

 

coolt namn och cool burk :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...