Gå till innehåll

vad dricker vi när vi lirar?


davelin

Recommended Posts

Heh, word. Jävla sommar liksom, varmt som fan och så sitter man inne och spelar och dricker mineralvatten. Flickvännen (real not imaginary) funderar om man har problem då man springer till toan och tillbaka för att hinna mellan händerna...

 

 

LOL vad jag känner igen mig i det där =). Idrottar en del & sveper liter efter liter vatten framför datorn. På en av de senaste rekordräderna till toan höll jag på att slakta katten. Då vi möttes i korsningen mellan hallen & trappen. En sådan flax som katten hade då den tog sig ned för trappen levande på 0.3 sek huvudstupa har nog världen inte skådat förr!

 

Det mest frustrereande me toa-springandet är ju trots allt att man aldrig hinner tillbaks i tid. Sitter oftast "out" på varenda bord när kommer tillbaks om man ska tömma blåsan helt. Har länge funderat på en ny affärside för pokergrinders som inte har tid med toabesök. Kanske en sorts dräneringssystem som leder från skrivbordet till rabatten utanför fönstret. Hmm kan nog generera stora $$ på pokermarknaden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

pilsner är väl det enda vettiga...

 

Grymt bra för att mixa upp spelet lite, först är man tight aggresive sen blir man loose aggressive efter ett par pilsner, därefter kommer parioden då man bara är loose som fan och sist men inte minst så tiltar man sönder...

 

låter som ett skämt men det är det inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom kolsyra urholkar benstommen försöker jag undvika mängder av det, dessutom har sötningsmedel en skum effekt på sockerreceptorerna och...äh, vatten och kaffe. Men Pagovarianten nedan är grymt god, trots att juice i gemen är en sockerfälla. Och jag dricker med munnen för att minimera spill.

 

Pago är väl jättegott? Iallafall morot-apelsin-citron combon. Men man kan inte dricka den när man spelar, då händerna blir kladdiga och det blir tufft att hinna med att tvätta av dom.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inleder alltid med en kopp te, sedan går jag över till juice (tropicana). Dricker aldrig alkohol när man grindar ensam, men har man en grindpolare så brukar det bli en hel del bärs.

 

Edit: nu på sommaren blir det även en hel del vatten iom värmen. Brukar dock dras från att grinda på dagarna då jag föredrar att vara utomhus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaffe, svart.

 

Till alla som har problem med att hinna på toaletten: spela turneringar, då är det 5 min paus varje timme. (OBS spela bara en turnering i taget)

 

 

 

Edit: Här skrev jag fel förut. Nu har jag tagit bort det. Vill ni veta vad jag skrev finns det citat nedanför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...