Gå till innehåll

10 Miljartde handen


Andreaz198

Recommended Posts

Man skulle ju tro att han skämtar om det inte var för att han prompt också lägger sig...

 

 

...gör det ju bara sorgligare. Han kan ju trösta sig med att han bara hade fått tvåpar.

 

han skämtade om det eftersom han sa det innan han fick sina kort..... Tror jag iaf.. Är inte helt säker.. Eller så fick dom korten direkt? Han sa det iaf långt innan bettningen började.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 125
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

han skämtade om det eftersom han sa det innan han fick sina kort..... Tror jag iaf.. Är inte helt säker.. Eller så fick dom korten direkt? Han sa det iaf långt innan bettningen började.

 

kvittar om han hade AK eller 28o, han foldade = han är världens i särklass mest idiotiska människa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han skämtade om det eftersom han sa det innan han fick sina kort..... Tror jag iaf.. Är inte helt säker.. Eller så fick dom korten direkt? Han sa det iaf långt innan bettningen började.

Det står ju *** HOLE CARDS *** högst upp, så jag antar att handen pausas efter att de fått sina kort.

 

Jag är väldigt nyfiken på hur han resonerar. Är han rädd om sina $2.95 på bordet eller tror han att förlorarna inte får något? Nåja, han lär ju bli sönderrejlad om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står ju *** HOLE CARDS *** högst upp, så jag antar att handen pausas efter att de fått sina kort.

 

Jag är väldigt nyfiken på hur han resonerar. Är han rädd om sina $2.95 på bordet eller tror han att förlorarna inte får något? Nåja, han lär ju bli sönderrejlad om det.

 

Jag tror han tror att förloraren inte får något.. Spelar liksom ingen roll.. 3$ för o vinna 100k...... hmm tough decision

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror han tror att förloraren inte får något.. Spelar liksom ingen roll.. 3$ för o vinna 100k...... hmm tough decision

Han blir ju uppenbarligen väldigt nervös över pengarna och tänker väl inte klart.

 

Enda rimliga förklaringen är att han febrar av pengasvindel och tror att han missar chansen till $10,000 om han spelar och förlorar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han blir ju uppenbarligen väldigt nervös över pengarna och tänker väl inte klart.

 

Enda rimliga förklaringen är att han febrar av pengasvindel och tror att han missar chansen till $10,000 om han spelar och förlorar.

 

Ja det var så jag menade. Fast så skrev jag inte... Haha, va yr man kan vara då. Och då hade jag också foldat, alla dagar i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ja jag har aldrig sagt att det är något fel på dig eller alla andra som tycker så.

 

Det är klart det finns andra saker att bli upprörda på. Men det är lite sick att vinsten ska gå till dessa tomtar när man firar den 10 000 000 000 handen (rätt antal nollor?) Att 33% folda preflop visar ju hur mycket som fanns i deras skallar.. lol

 

Vad har ditt trissexempel har med detta att göra fattar jag faktiskt inte. För det första är det poker vi spelar och inte något lotteri. Och för det andra så skulle jag gärna se att varje trisslott var en nitlott.

 

Trissexemplet var för att visa att det här var ett lotteri. Highstakeslirarna får ju tillbaka mer under kalaset genom mer FPP och VPP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vaka in hand nummer tio miljarder, men somnade på golvet tillsammans med hunden, som väckte mig nyss, dock inte pga hand nummer tio miljarder utanför att han ville ut och lyfta på benet... Vem blev den lycklige vinnaren?
Någon NL$1 grinder. Konstigt att du har missat det. Juggler79s fyrverkerier hörs ju ända hit. ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...