Juggler Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Har Hellmuth oftast ett blåöga? Det var som fan... Jaha, ska man titta på videon och läsa texten också? Citera
Supertequila Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 snacket på 2+2 är att det är en reklamkampanj fr UB med catchphrasen Beat Phil. Citera
Eblinho Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Skön kommentar av Kaplan när producenten väljer att filma de storbystade servitriserna. "And the girls are talking about the implied odds in the last hand" Citera
mgps Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Hellmuth betedde sig ju riktigt dåligt nör han blev ägd i 72 vs JT-handen av silent mike. så sjukt låg kille. lite för mycket 72 med känns det som, det var kul ett par gånger. rätt trist spel hittills i säsongen. Citera
PokerFreddie Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Hellmuth betedde sig ju riktigt dåligt nör han blev ägd i 72 vs JT-handen av silent mike. så sjukt låg kille. Men inte lika låg som glocalnet? Citera
mgps Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 en del riktigt dåliga spel. snyggt av hellmuth at tlimpa med 32s sen bli stackad av en högremfärg. hahahaha. sen matusow, höjer AQ på floppen AJ3r bettar turn 8 15 i ca 40 och sen när han klonkat Q på rivern säger att han inte gillade sin hand på turn längre. varför höja floppen då då? baxter gör en ju en väldigt märklig raise med AT på A36r-brädan med. Citera
tahici Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 en del riktigt dåliga spel. snyggt av hellmuth at tlimpa med 32s sen bli stackad av en högremfärg. hahahaha. Hellmuth har väl iofs övermörkat den handen för 1200 så han checkar ju pre om jag inte såg helt galet Citera
TheAnalyst Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Förstår jag det rätt i att den nya killens förklaring till att hellmuth är blöt i håret är att han sett en bild på sig själv och då varit tvungen att dra en handtralla å sen ta en dusch? Citera
icecoldwind Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 en del riktigt dåliga spel. snyggt av hellmuth at tlimpa med 32s sen bli stackad av en högremfärg. hahahaha. sen matusow, höjer AQ på floppen AJ3r bettar turn 8 15 i ca 40 och sen när han klonkat Q på rivern säger att han inte gillade sin hand på turn längre. varför höja floppen då då? baxter gör en ju en väldigt märklig raise med AT på A36r-brädan med. han sa att han var "done" med handen när hans turnbet blev synad... Antagligen gillade han handen på floppen? Finns väl ingen anledning att inte göra det med tanke på vem han var uppe mot. Citera
Agent Cooper Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 snyggt av hellmuth at tlimpa med 32s sen bli stackad av en högremfärg. hahahaha. sen matusow, höjer AQ på floppen AJ3r bettar turn 8 15 i ca 40 och sen när han klonkat Q på rivern säger att han inte gillade sin hand på turn längre. varför höja floppen då då? baxter gör en ju en väldigt märklig raise med AT på A36r-brädan med. 1) Det var en straddle. 2) På TURN gillade han inte sin hand när han blev synad. På floppen lär han ju ha varit rätt nöjd med att pricka top pair. 3) Höjningen stoppar eventuella 72-or från att bluffa vidare på turn om han bara synar på floppen. Tre fel av tre möjliga. Grattis! Citera
jojje2k Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 3) Höjningen stoppar eventuella 72-or från att bluffa vidare på turn om han bara synar på floppen. Tre fel av tre möjliga. Grattis! HAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAHHHHHHAHAHAHAHHAAAHAHAHHAHAAHHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAA Citera
ebisumaru Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 1) Det var en straddle. 2) På TURN gillade han inte sin hand när han blev synad. På floppen lär han ju ha varit rätt nöjd med att pricka top pair. 3) Höjningen stoppar eventuella 72-or från att bluffa vidare på turn om han bara synar på floppen. Tre fel av tre möjliga. Grattis! 3an är ett fantastiskt argument, grattis! Citera
Jerico Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 3) Höjningen stoppar eventuella 72-or från att bluffa vidare på turn om han bara synar på floppen. nötproffs eller? Citera
Gummo Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 .....äcklet Brian Brandon Jag tycker Brandon är grymt skön. Fattar inte vad du har emot honom. Helt klart hoppas jag att vi får se mer av honom i HSP! Citera
Jerico Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Jag tycker Brandon är grymt skön. Fattar inte vad du har emot honom. Helt klart hoppas jag att vi får se mer av honom i HSP! levling? Citera
heltok Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 tycker baxter spelar bra. de andra vetefan. Citera
FiSherman63 Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 tycker baxter spelar bra. de andra vetefan. Mja, den tanken tänkte jag också någon gång under avsnittet. Sen gjorde han en jättemiss när han inte värdebettade sitt tvåpar (AJ) mot Matusow på river, då var jag inte lika imponerad längre. (Jag kollar oftast dom här programmen med bara ett öga, så jag kanske missar lite händer här och där också.) Citera
Sylwester Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Lite småsjukt hur de sitter och refererar till Baxter som "the live one" när han sitter precis bredvid. Lite skämtsamt kanske, but still. Don't tap the glass? Citera
ToManyOuts Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Baxter är en person som gillar att syna och spelar sin hand mer än vad de andra proffsen gör. Man kan väl dela in spelare efter hur långt de tänker. 1. Vad har jag 2. Vad har han 3. Vad tror han jag har 4.Vad tror han att jag tror han har etc etc Bara vad jag tror. Citera
mgps Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Mja, den tanken tänkte jag också någon gång under avsnittet. Sen gjorde han en jättemiss när han inte värdebettade sitt tvåpar (AJ) mot Matusow på river, då var jag inte lika imponerad längre. (Jag kollar oftast dom här programmen med bara ett öga, så jag kanske missar lite händer här och där också.) precis, tycket samma sak tills den handen ochsen handen med AT 36Ar-floppen var märklig. Citera
carlehboy Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 jag är trött på hellmuth och han som ska vara den bästa liraren i världen gör det största misstagen man kan göra man kan inte hosta annat än fisk.. Misstaget är såklart att han håller på och har taskig attityd och retar de rika bussiness männen för deras dåliga spel. Vill han inte att de ska sitta kvar eller? ps jag undrar också vad Solaris klocka kostar Citera
mgps Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 3an är ett fantastiskt argument, grattis! 2an är ju inet så långt efter. varför betta om man inte tror man får syn av sämre händer på en hyfast ofarlig bräda? Citera
Agent Cooper Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 2an är ju inet så långt efter. Nr 2) var inget argument, det var ett konstaterande av faktum. Citera
Partyjack Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 ps jag undrar också vad Solaris klocka kostar Jag med, måste ha missat introduktionen av Miami-Antonio eller vad de kallar honom.. Någon som vet vad han pysslar med? Gissar på typ nattklubbsägare eller dylikt, han känns inte som att han har brainsen. Sen den där Brandon, han bevisade väl sin intelligens förra avsnittet när Hellmuth frågar vad Brandon satte Phil på för hand och puckot svarar typ; "Like.. aahhh... A middle pair.. and aaaahhh I WAS GONNA BEAT YOUR ASS" Vunnit på lotto bara eller? Citera
DocLame Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Man kan väl dela in spelare efter hur långt de tänker.1. Vad har jag 2. Vad har han 3. Vad tror han jag har 4.Vad tror han att jag tror han har etc etc Bara vad jag tror. Det kan man. I alla fall gör Sklansky precis det. Citera
Recommended Posts