Gå till innehåll

HSP, säsong fyra, inget piratsnack!


Suron

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

en del riktigt dåliga spel.

 

snyggt av hellmuth at tlimpa med 32s sen bli stackad av en högremfärg. hahahaha.

 

sen matusow, höjer AQ på floppen AJ3r bettar turn 8 15 i ca 40 och sen när han klonkat Q på rivern säger att han inte gillade sin hand på turn längre.

varför höja floppen då då?

 

 

baxter gör en ju en väldigt märklig raise med AT på A36r-brädan med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en del riktigt dåliga spel.

 

snyggt av hellmuth at tlimpa med 32s sen bli stackad av en högremfärg. hahahaha.

 

sen matusow, höjer AQ på floppen AJ3r bettar turn 8 15 i ca 40 och sen när han klonkat Q på rivern säger att han inte gillade sin hand på turn längre.

varför höja floppen då då?

 

 

baxter gör en ju en väldigt märklig raise med AT på A36r-brädan med.

 

 

han sa att han var "done" med handen när hans turnbet blev synad... Antagligen gillade han handen på floppen? Finns väl ingen anledning att inte göra det med tanke på vem han var uppe mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snyggt av hellmuth at tlimpa med 32s sen bli stackad av en högremfärg. hahahaha.

 

sen matusow, höjer AQ på floppen AJ3r bettar turn 8 15 i ca 40 och sen när han klonkat Q på rivern säger att han inte gillade sin hand på turn längre.

varför höja floppen då då?

 

 

baxter gör en ju en väldigt märklig raise med AT på A36r-brädan med.

1) Det var en straddle.

 

2) På TURN gillade han inte sin hand när han blev synad. På floppen lär han ju ha varit rätt nöjd med att pricka top pair.

 

3) Höjningen stoppar eventuella 72-or från att bluffa vidare på turn om han bara synar på floppen.

 

Tre fel av tre möjliga. Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Det var en straddle.

 

2) På TURN gillade han inte sin hand när han blev synad. På floppen lär han ju ha varit rätt nöjd med att pricka top pair.

 

3) Höjningen stoppar eventuella 72-or från att bluffa vidare på turn om han bara synar på floppen.

 

Tre fel av tre möjliga. Grattis!

 

3an är ett fantastiskt argument, grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker baxter spelar bra. de andra vetefan.

Mja, den tanken tänkte jag också någon gång under avsnittet. Sen gjorde han en jättemiss när han inte värdebettade sitt tvåpar (AJ) mot Matusow på river, då var jag inte lika imponerad längre.

 

(Jag kollar oftast dom här programmen med bara ett öga, så jag kanske missar lite händer här och där också.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mja, den tanken tänkte jag också någon gång under avsnittet. Sen gjorde han en jättemiss när han inte värdebettade sitt tvåpar (AJ) mot Matusow på river, då var jag inte lika imponerad längre.

 

(Jag kollar oftast dom här programmen med bara ett öga, så jag kanske missar lite händer här och där också.)

 

precis, tycket samma sak tills den handen ochsen handen med AT 36Ar-floppen var märklig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är trött på hellmuth och han som ska vara den bästa liraren i världen gör det största misstagen man kan göra man kan inte hosta annat än fisk..

Misstaget är såklart att han håller på och har taskig attityd och retar de rika bussiness männen för deras dåliga spel.

Vill han inte att de ska sitta kvar eller?

 

ps jag undrar också vad Solaris klocka kostar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ps jag undrar också vad Solaris klocka kostar

 

Jag med, måste ha missat introduktionen av Miami-Antonio eller vad de kallar honom..

Någon som vet vad han pysslar med?

Gissar på typ nattklubbsägare eller dylikt, han känns inte som att han har brainsen.

Sen den där Brandon, han bevisade väl sin intelligens förra avsnittet när Hellmuth frågar vad Brandon satte Phil på för hand och puckot svarar typ;

 

"Like.. aahhh... A middle pair.. and aaaahhh I WAS GONNA BEAT YOUR ASS"

 

Vunnit på lotto bara eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...