Gå till innehåll

Dödarn


Monsterpreben

Recommended Posts

efterbliven? Om man läser Cederkrantz krönika så märker man tydligt att han driver med Antonius sida i Poker Magazine. Detta har ingenting med DÖDARN att göra tror jag. Parodin är inte ens lik DÖDARNS dagbok , utan en jävligt skön parodi på Antonius.

 

Sen kan du lugna ner dig Saint , finns större problem i världen än det DÖDARN skrev i sin gb.

 

Han kallade den ju Mördarns dagbok:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 290
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

efterbliven? Om man läser Cederkrantz krönika så märker man tydligt att han driver med Antonius sida i Poker Magazine. Detta har ingenting med DÖDARN att göra tror jag. Parodin är inte ens lik DÖDARNS dagbok , utan en jävligt skön parodi på Antonius.

Du har så klart fel. Oavsett så var det dödarn som tog åt sig. Mitt inlägg här handlar inte om MC:s krönika.

 

Sen kan du lugna ner dig Saint , finns större problem i världen än det DÖDARN skrev i sin gb.

Ska vi ge oss ut du och jag och rädda svältande barn i Afrika? Eller vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efterbliven? Om man läser Cederkrantz krönika så märker man tydligt att han driver med Antonius sida i Poker Magazine. Detta har ingenting med DÖDARN att göra tror jag. Parodin är inte ens lik DÖDARNS dagbok , utan en jävligt skön parodi på Antonius.

 

Sen kan du lugna ner dig Saint , finns större problem i världen än det DÖDARN skrev i sin gb.

 

Pssst.

 

Jag tycker också Saint Björn tar i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efterbliven? Om man läser Cederkrantz krönika så märker man tydligt att han driver med Antonius sida i Poker Magazine. Detta har ingenting med DÖDARN att göra tror jag. Parodin är inte ens lik DÖDARNS dagbok , utan en jävligt skön parodi på Antonius.

 

Sen kan du lugna ner dig Saint , finns större problem i världen än det DÖDARN skrev i sin gb.

 

QUE????

 

Titel: Mördaren

Spelar: 10-20 på prima

Klagar på: Fiskiga norrmän...

 

Att inte se att det är en parodi på dödarens utan tro att det är Antonius är bortom min uppfattning.

 

För övrigt rätt skön parodi. Har inte läst Dödarns DB i PM än, men lite självdistans får man nog ha. Förutom titeln som kanske var lite över gränsen så tyckte jag att resten av parodin var rätt harmlös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efterbliven? Om man läser Cederkrantz krönika så märker man tydligt att han driver med Antonius sida i Poker Magazine. Detta har ingenting med DÖDARN att göra tror jag. Parodin är inte ens lik DÖDARNS dagbok , utan en jävligt skön parodi på Antonius.

Nej.

 

Sen kan du lugna ner dig Saint , finns större problem i världen än det DÖDARN skrev i sin gb.

Jo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cederkrantz har dock skrivit en parodi på Antonius. "Being Martin Cedercrantz". Där han bland annat pratar om alla sina flatscreen-tv:s och hur nöjd han är med sin inköpta banan. :)http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokerkronikor/1.894791/being-martin-cedercrantz

 

Knappt ens roligt och så får killen betalt för det där, sick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry allihopa ;D Hade inte läst den krönikan om "Mördarn". Jag trodde ärligt talat att ni alla pratade om den senaste som är en parodi på Antonius.

 

Saint ; Varför inte? Bättre att göra det än att störa sig på sååå små skitsaker som en dagbok i en tidning där en kille kallar en annan för kuk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pssst.

 

Jag tycker också Saint Björn tar i.

Hade han skrivit att MC är en getknullare hade jag inte brytt mig. Men nu kommer snubben med antydningar om pedofili. Det är liksom en helt annan skala. Det är inte kul. Det är djupt kränkande. Är skillnaden så svår att förstå?

 

Hade vilken ärthjärna som helst kommit med liknande antydningar på pf.nu så hade det blivit tokbann innan de ens hunnit halvvägs i meningen "jag bara skojade". Och en publikation är något tyngre än ett onlineforum. Print är liksom print och för alltid i riksarkivet. Ärekränkning är åtalbart.

 

Saint ; Varför inte? Bättre att göra det än att störa sig på sååå små skitsaker som en dagbok i en tidning där en kille kallar en annan för kuk

Du har missat poängen. Cederkuk skiter jag i, det är bara lågt (speciellt när skribenten försöker låtsas som att han inte bryr sig om MC:s krönika egentligen och sen skriver Cederkuk helt utan humor). Men att ens antyda om pedofili (baserat på MC:s utseende) i en skrift är tecken på något riktigt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vad ska man säga? Tänker inte hålla något försvarstal, för jag känner knappast att jag har någonting att försvara. Cedercrantz skrev en roande parodi på min dagbok, vilket jag tog som en komplimang. Jag svarade med att skriva en kontring som inte är tänkt att vara någonting annat än i underhållningssyfte och med glimten i ögat. Jag har absolut ingenting emot Cedercrantz. Tvärtom så tycker jag att han är en skön man med ett pokersinne som är få förunnat, vilket klart och tydligt framgår i min kontraparodi. Han skojar med mig och jag skojar tillbaka. Att jag använder ordlekar som: "Vilka ceder och bruk har herr Cederkuk" tror jag även att han själv kan garva åt hemma under läslampan. Likaså tror jag nog att han inte bryr sig föga mycket att jag säger att han ser ut som en barntafsare med Bregott i håret. Notera att jag aldrig (!) skrivit att han är en barntafsare. Tråkigt är det givetvis att höra att några få inte förstått att min parodi är rent på skoj och inte innefattar något som helst allvar. Sedan kan det diskuteras om det är etiskt/moraliskt rätt att använda termer som "barntafsare" eller ej, men i så fall är det inte många offentliga personer i dagens Sverige som klarar sig undan utan lik i garderoben. Då är det lika bra att dra igång en nationell häxjakt. Det är ju 400 år sedan sist, så det är väl hög tid förmodar jag.

 

För övrigt har jag aldrig ens nämnt ordet pedofili. Det är det du som gjort, Björn. Och inte heller har jag insinuerat att han skulle vara pedofil. Det är det du som gjort, Björn. Allt jag sagt är att han liknar en barntafsare, vilket jag personligen kan tycka är lite overkill att hänga upp sig på. Jag tror inte att Cerdercrantz gråter några floder över det och för alla er läsare som följer min dagbok så vet ni att jag kan driva med såväl andra som mig själv. Att jag använder termer och ord utanför "regelboken" är knappast någonting nytt. För övrigt är så gott som allt jag skriver med glimten i ögat.

 

Jag instämmer helt i ett tidigare inlägg om att det finns bra mycket värre och vettigare saker att engagera sig i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efterbliven? Om man läser Cederkrantz krönika så märker man tydligt att han driver med Antonius sida i Poker Magazine. Detta har ingenting med DÖDARN att göra tror jag. Parodin är inte ens lik DÖDARNS dagbok , utan en jävligt skön parodi på Antonius.

 

Sen kan du lugna ner dig Saint , finns större problem i världen än det DÖDARN skrev i sin gb.

 

eh jo klart det är dödarns dagbok och inte antonius, sluta löjla dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså jag reagerade rätt hårt på den dagboken dödarn och då är jag rätt liberal när det gäller sådant. finns mycket grejer man kan kalla folk utan att jag bryr mig men att kalla någon barntafsare är helt enkelt inte ok.

 

det är inte roligt och inget att skoja om. du gick över gränsen och det är konstigt att poker magazine inte gick in och redigerade för en gångs skull.

 

du brukar skriva jättebra och din dagbok är enda anledningen till att jag köper PM men det här var dåligt.

 

 

gl i fortsättningen dock och fortsätt skriva för det uppskattas.

 

 

edit: alltså jag förstår ju och det tror jag de flesta gör att du bara skojar men det är inget att skoja om.

finns ju i princip inget värre att bli kallad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eh jo klart det är dödarns dagbok och inte antonius, sluta löjla dig.

 

gå och klipp dig , som sagt jag missade Cederkrantz krönika om "Mördarns dagbok" där man märker att han driver med Dödarn. Jag trodde alla menade den senaste krönikan där man märker att han driver med Antonius och inte Dödarn.

Hare fint mannen , må väl . Puss på dig !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj oj, för nån med hjärnan i behåll är ditt inlägg rena gottepåsen.

 

Ja, vad ska man säga? Tänker inte hålla något försvarstal, för jag känner knappast att jag har någonting att försvara. Cedercrantz skrev en roande parodi på min dagbok, vilket jag tog som en komplimang. Jag svarade med att skriva en kontring som inte är tänkt att vara någonting annat än i underhållningssyfte och med glimten i ögat. Jag har absolut ingenting emot Cedercrantz. Tvärtom så tycker jag att han är en skön man med ett pokersinne som är få förunnat, vilket klart och tydligt framgår i min kontraparodi. Han skojar med mig och jag skojar tillbaka. Att jag använder ordlekar som: "Vilka ceder och bruk har herr Cederkuk" tror jag även att han själv kan garva åt hemma under läslampan.

Du menar att alla är lika funtade som du? Om du inte tror det...du blir publicerad i en tidskrift, vad fan tror du????

Om MC bekräftar att han tog detta som humor så lägger jag ner direkt. Och zippar på en wirre och beklagar att big brother har dödat mänskligheten.

 

Att du gillar MC:s parodi är en saftig efterkonstruktion. Menar du att ditt peddosvar var av kärlek?

 

För övrigt har jag aldrig ens nämnt ordet pedofili. Det är det du som gjort, Björn. Och inte heller har jag insinuerat att han skulle vara pedofil. Det är det du som gjort, Björn. Allt jag sagt är att han liknar en barntafsare, vilket jag personligen kan tycka är lite overkill att hänga upp sig på. Jag tror inte att Cerdercrantz gråter några floder över det och för alla er läsare som följer min dagbok så vet ni att jag kan driva med såväl andra som mig själv. Att jag använder termer och ord utanför "regelboken" är knappast någonting nytt. För övrigt är så gott som allt jag skriver med glimten i ögat.

Den där glimten du talar om letade jag givetvis i röven efter innan jag postade mitt inlägg. Vad fan tror du?

 

Du bör som sagt bli åtalad. Att publicera text i en tidskrift är inte som att tjafsa med polarn i sandlådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt, det enda raka du kan göra är att erkänna att just pedofilskämtet var overline....du hade kunnat kört med getknullare istället.

Tror du Cederkrantz hellre vill bli kallad för någon som har sex med djur än någon som har sex med barn? Det handlar inte om Cederkrantz, det handlar om dig. Det handlar om dina värderingar, det är ju därför du blir så upprörd.

 

Jag tycker också MC har lite drag av en enstöring av nåt slag, skulle mycket väl kunna vara en pedofil eller kanske snarare en seriemördare. Sue me.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du Cederkrantz hellre vill bli kallad för någon som har sex med djur än någon som har sex med barn? Det handlar inte om Cederkrantz, det handlar om dig. Det handlar om dina värderingar, det är ju därför du blir så upprörd.

 

Jag tycker också MC har lite drag av en enstöring av nåt slag, skulle mycket väl kunna vara en pedofil eller kanske snarare en seriemördare. Sue me.

 

de flesta människor delar nog de värderingarna serru.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gå och klipp dig , som sagt jag missade Cederkrantz krönika om "Mördarns dagbok" där man märker att han driver med Dödarn. Jag trodde alla menade den senaste krönikan där man märker att han driver med Antonius och inte Dödarn.

Hare fint mannen , må väl . Puss på dig !

 

suck vilka loosers detta foruemt är fyllt av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...