Gå till innehåll

Online-SM 2007


Recommended Posts

  • Svars 363
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lägg turren på party o så en jävla långsam struktur så det blir lite pokerspelande av det o inte average på 10 bb o ett lotteri av hela soppan. MER BIGBLINDS TILL FOLKET!

 

Jag vet inte om du spelade senaste online-SM, men det var 10k i startstack och väldigt långa blindsperioder för att vara online. Så spela det kunde man :)

 

Upplägget med startstack osv lär bli det samma även i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riggat att ni också ska lira :D

 

Eftersom vi inte arrangerade utan sanktionerade, och inte har någon påverkan på själva tekniken osv hos klienten som har turneringen, så kunde även vi pokersugna styrelsemedlemmar spela i online-SM.

Hur det blir med den saken i årets SM vet jag inte just nu, men jag tror inte det är några hinder för att vi kan spela även i detta SM :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hög buy-in plz!!!!!

 

Till alla som tycker detta är orättvist (nl 10 spelarna som skulle slakta high-stakes om de hade rulle): För mig är det helt omöjligt att se det orättvisa om det finns MASSOR med satelliter under en LÄNGRE tid och för ALLA plånböcker. Det höjer prestigen i att deltaga. Det ger sajten bra reklam, eftersom satelliterna ständigt är aktuella. Alltså den otroligt grymma spelaren med liten rulle kommer också få chansen att slå proffsen ( han kommer ju dominera i satellit-spelet och tar en plats).

 

Jämför med NB förra året. I början av året får man online-sm. Satelliterna blev ointressanta pga av det låga inköpet. Man gjorde dessutom missen att garantera för hög prispool (bra för oss:-D ). Dålig bizniz för NB är jag helt övertygad om. Titta på Ladbrokes Pokermillion och deras cruise. Hög buy-in, massor med satelliter och ständigt aktuellt.

 

Men sajten som kommer få online-sm kommer såklart att göra bort sig. Vi får se hur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hög buy-in plz!!!!!

 

Till alla som tycker detta är orättvist (nl 10 spelarna som skulle slakta high-stakes om de hade rulle): För mig är det helt omöjligt att se det orättvisa om det finns MASSOR med satelliter under en LÄNGRE tid och för ALLA plånböcker. Det höjer prestigen i att deltaga. Det ger sajten bra reklam, eftersom satelliterna ständigt är aktuella. Alltså den otroligt grymma spelaren med liten rulle kommer också få chansen att slå proffsen ( han kommer ju dominera i satellit-spelet och tar en plats).

 

Jämför med NB förra året. I början av året får man online-sm. Satelliterna blev ointressanta pga av det låga inköpet. Man gjorde dessutom missen att garantera för hög prispool (bra för oss:-D ). Dålig bizniz för NB är jag helt övertygad om. Titta på Ladbrokes Pokermillion och deras cruise. Hög buy-in, massor med satelliter och ständigt aktuellt.

 

Men sajten som kommer få online-sm kommer såklart att göra bort sig. Vi får se hur.

 

*sniff sniff*

Luktar depression rakt igenom!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...