Gå till innehåll

Online-SM 2007


Recommended Posts

  • Svars 363
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jobbigt när det blir prima. Då blir det alltid stängda konton för att dom har dom konstigaste "flera konton" policy av alla nätverk.

Jag har aldrig fått ett konto stängt på Prima, bara om de begärt personuppgifter. Och då har det varit små rakebacksajter som Battlefield och 123Poker med skumma regler, och inte Prima som begärt det. Det är bara att hålla sig till samma spelaralias så ska det gå bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig fått ett konto stängt på Prima, bara om de begärt personuppgifter. Och då har det varit små rakebacksajter som Battlefield och 123Poker med skumma regler, och inte Prima som begärt det. Det är bara att hålla sig till samma spelaralias så ska det gå bra.

Visst går det oftast bra. Men alla är ju nybörjar på poker någon gång. Och då kanske man registrerade sig på en prima sida och nu kommer man inte ihåg det. Eller så har man inte läst det 300sidor långa avtalet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föredrar en Prima-site.

 

Hoppas, hoppas!

 

Om det blir Prima (vilket jag hela tiden har trott) så tror jag det i så fall blir Unibet pga den starka associationen till Sverige.

 

...fast inte Unibet då. Den gröna färgen mår man fan illa av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima är ju en perfekt turneringsklient. Den kanske inte är den snyggaste men den mest effektiva i alla fall t.ex. Ipokers turneringar är de äckligaste jag vet för de vanliga turneringarna är som turbos. En sak som jag dock saknar med prima är att man inte kan förminska borden som t.ex. stars. För primas minvy är hopplös för man får ju inte äns all fakta.

 

Vi vill veta vilken site som tar hem årets Online-SM nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne men kom igen nu det är ju år 2007 nu, prima e ju fan från stenåldern plus att det inte går att hitta en fulare klient. Ongame eller Ipoker röstar jag för!

 

iPoker är inte en bra klient. Primas klient är perfekt för turneringar. Sedan läste jag att det är 80% säkerhet att SM spelas på Prima :mrgreen:

 

Tyvärr lär det bli Unibet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...