Gå till innehåll

Online-SM 2007


Recommended Posts

  • Svars 363
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker kanske man kunde minska gapet mellan 1an och 2an till något normalt i år, är inte avundsjuk på deras magkramp i HU om så stora pengar.

 

Va ju sock avstånd mellan första och andra förra året, en minskning av det fapet vore super duper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får vi veta vilka sajter som kommit med anbud och vilka i övrigt som visat intresse av att arrangera online-SM?

 

Jag ska höra med sajterna i fråga om dom vill bli namngivna efter att upphandlingen är klar.

 

Vad jag kan nämna redan nu är att många varit skeptiska på grund av det övervärde som NordicBet bjöd på förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Upphandlingen är nu klar. 3 konkreta anbud, samt ett antal intresseanmälningar kom in, och vi har valt att gå vidare med en kandidat.

 

Vi hoppas kunna offentliggöra allt slutgiltigt i nästa vecka.

 

Det har nu gått nära två veckor sedan du skrev det ovanstående. Hur har det gått och vem får online-SM 2007?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska höra med sajterna i fråga om dom vill bli namngivna efter att upphandlingen är klar.

 

Vad jag kan nämna redan nu är att många varit skeptiska på grund av det övervärde som NordicBet bjöd på förra året.

 

Men det var ju NordicBets eget fel, de kanske inte behövde ta i så mycket när de gick ut med en helt galen summa som prispott.

 

Jag tror att det kommer bli en del spelare med denna gång om inköp ligger runt 200$ - 300$.

 

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...