KungKroon Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Riggat att ni också ska lira Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Riggat att ni också ska lira Mr Ordförande kallas dead money i ett sånt här sammanhang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Den 8:e jui skall detta vara klart Always leave yourself outs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaTTla Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 lägg turren på party o så en jävla långsam struktur så det blir lite pokerspelande av det o inte average på 10 bb o ett lotteri av hela soppan. MER BIGBLINDS TILL FOLKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Mycket bra förslag vetgirig !! du har min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 lägg turren på party o så en jävla långsam struktur så det blir lite pokerspelande av det o inte average på 10 bb o ett lotteri av hela soppan. MER BIGBLINDS TILL FOLKET! Jag vet inte om du spelade senaste online-SM, men det var 10k i startstack och väldigt långa blindsperioder för att vara online. Så spela det kunde man Upplägget med startstack osv lär bli det samma även i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Riggat att ni också ska lira Eftersom vi inte arrangerade utan sanktionerade, och inte har någon påverkan på själva tekniken osv hos klienten som har turneringen, så kunde även vi pokersugna styrelsemedlemmar spela i online-SM. Hur det blir med den saken i årets SM vet jag inte just nu, men jag tror inte det är några hinder för att vi kan spela även i detta SM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 vad hamnar buyin på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 vad hamnar buyin på? Inte klart ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mmiioo Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Ungefärligt datum på när turneringen äger rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Det har nu gått nära två veckor sedan du skrev det ovanstående. Hur har det gått och vem får online-SM 2007? Fortfarande inget svar på min fråga ovan. När får vi veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Jag tycker också inköpet borde ligga runt 1000$ hellst under 1000 deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Themas Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 500$+30$ är ett bra inköp tycker jag o sen satteliter ifrån 5$ och uppåt eller varför inte några kvalmtt´s? som redan har påpekats tidigare dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Oktober-november. Exakt datum ej spikat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Fortfarande inget svar på min fråga ovan. När får vi veta? Senast 8:e som jag tidigare har skrivit i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Snart är det dags Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 5 minuter kvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Hög buy-in plz!!!!! Till alla som tycker detta är orättvist (nl 10 spelarna som skulle slakta high-stakes om de hade rulle): För mig är det helt omöjligt att se det orättvisa om det finns MASSOR med satelliter under en LÄNGRE tid och för ALLA plånböcker. Det höjer prestigen i att deltaga. Det ger sajten bra reklam, eftersom satelliterna ständigt är aktuella. Alltså den otroligt grymma spelaren med liten rulle kommer också få chansen att slå proffsen ( han kommer ju dominera i satellit-spelet och tar en plats). Jämför med NB förra året. I början av året får man online-sm. Satelliterna blev ointressanta pga av det låga inköpet. Man gjorde dessutom missen att garantera för hög prispool (bra för oss:-D ). Dålig bizniz för NB är jag helt övertygad om. Titta på Ladbrokes Pokermillion och deras cruise. Hög buy-in, massor med satelliter och ständigt aktuellt. Men sajten som kommer få online-sm kommer såklart att göra bort sig. Vi får se hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Hög buy-in plz!!!!! Till alla som tycker detta är orättvist (nl 10 spelarna som skulle slakta high-stakes om de hade rulle): För mig är det helt omöjligt att se det orättvisa om det finns MASSOR med satelliter under en LÄNGRE tid och för ALLA plånböcker. Det höjer prestigen i att deltaga. Det ger sajten bra reklam, eftersom satelliterna ständigt är aktuella. Alltså den otroligt grymma spelaren med liten rulle kommer också få chansen att slå proffsen ( han kommer ju dominera i satellit-spelet och tar en plats). Jämför med NB förra året. I början av året får man online-sm. Satelliterna blev ointressanta pga av det låga inköpet. Man gjorde dessutom missen att garantera för hög prispool (bra för oss:-D ). Dålig bizniz för NB är jag helt övertygad om. Titta på Ladbrokes Pokermillion och deras cruise. Hög buy-in, massor med satelliter och ständigt aktuellt. Men sajten som kommer få online-sm kommer såklart att göra bort sig. Vi får se hur. *sniff sniff* Luktar depression rakt igenom!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 ...Alltså den otroligt grymma spelaren med liten rulle... Nu kan ju inte jag detta. Men varför skulle en otroligt grymm spelare ha en liten rulle? Är det lite som den där asduktiga golfspelaren med 36 i hcp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Låt oss få reda på vilken site som får Online-SM 2007. Hoppas det kommer upp inom ett par minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Nu kan ju inte jag detta. Men varför skulle en otroligt grymm spelare ha en liten rulle? Är det lite som den där asduktiga golfspelaren med 36 i hcp? Ironi är svårt att se ibland?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 *sniff sniff*Luktar depression rakt igenom!? Depression? För att jag vill ha hög buy-in och tycker att NB gjorde dåliga affärer förra året? Kanske är du själv deprimerad över dina resultat i Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts