Peder Månsson Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Upphandlingen är nu klar. 3 konkreta anbud, samt ett antal intresseanmälningar kom in, och vi har valt att gå vidare med en kandidat. Vi hoppas kunna offentliggöra allt slutgiltigt i nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Det blir väl som förra året va, att även tjejer får vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Trevligt! Blir det bara hälften så bra som förra året så blir det en succé! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Jo ska bli verkligen roligt att få spela SM kunde tyvärr ej spela förra året. Hoppas att de blir en bra klient bara;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 hoppas det blir en bra blindsstruktur framförallt! och prizepool som det ej va förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 hoppas det blir en öppen dialog med spelarna innan strukturen för turren och pengarna spikas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doubleofaces Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 hoppas det blir en bra blindsstruktur framförallt!och prizepool som det ej va förra året håller med dig. det sexsiffriga övervärdet var katastrofalt förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 hoppas det blir en bra blindsstruktur framförallt!och prizepool som det ej va förra året Men så var du ju från Huskvarna också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Tycker allt var kanon förra året. Liknande prizepool och struktur så är jag helnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Tycker allt var kanon förra året. Liknande prizepool och struktur så är jag helnöjd Tycker kanske man kunde minska gapet mellan 1an och 2an till något normalt i år, är inte avundsjuk på deras magkramp i HU om så stora pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaTTla Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Tycker kanske man kunde minska gapet mellan 1an och 2an till något normalt i år, är inte avundsjuk på deras magkramp i HU om så stora pengar. Va ju sock avstånd mellan första och andra förra året, en minskning av det fapet vore super duper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 och så vill jag att förbundet inte knyter avtal med någon som diskriminerar Linuxspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 och så vill jag att förbundet inte knyter avtal med någon som diskriminerar Linuxspelare. Online-SM 2007 @ SimbaPoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Online-SM 2007 @ SimbaPoker? Simbapoker, B2B eller Ongame är enda vettiga alternativen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Simbapoker, B2B eller Ongame är enda vettiga alternativen. Annars har min farsa lite åkermark där vi kan koppla upp oss på ett stort nätverk och spela mot varandra, det vore ungefär lika kul!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Får vi veta vilka sajter som kommit med anbud och vilka i övrigt som visat intresse av att arrangera online-SM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Knyt ett avtal med någon prima site igen tycker det är bra klient och det är mycket svenskar som redan spelar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Spelar ingen roll vilken site. Det viktigaste är att ni fixar ett stort inköp så att det inte blir så jäkla många deltagare. I ett SM borde Sveriges bästa spelare deltaga, inte kleti och pleti som förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Får vi veta vilka sajter som kommit med anbud och vilka i övrigt som visat intresse av att arrangera online-SM? Jag ska höra med sajterna i fråga om dom vill bli namngivna efter att upphandlingen är klar. Vad jag kan nämna redan nu är att många varit skeptiska på grund av det övervärde som NordicBet bjöd på förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Upphandlingen är nu klar. 3 konkreta anbud, samt ett antal intresseanmälningar kom in, och vi har valt att gå vidare med en kandidat. Vi hoppas kunna offentliggöra allt slutgiltigt i nästa vecka. Det har nu gått nära två veckor sedan du skrev det ovanstående. Hur har det gått och vem får online-SM 2007? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Det har nu gått nära två veckor sedan du skrev det ovanstående. Hur har det gått och vem får online-SM 2007? Instämmer, väntar nyfiket på vilken sajt det blir:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
virre86 Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scar Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Vore gött om parbet fick online-sm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Jag ska höra med sajterna i fråga om dom vill bli namngivna efter att upphandlingen är klar. Vad jag kan nämna redan nu är att många varit skeptiska på grund av det övervärde som NordicBet bjöd på förra året. Men det var ju NordicBets eget fel, de kanske inte behövde ta i så mycket när de gick ut med en helt galen summa som prispott. Jag tror att det kommer bli en del spelare med denna gång om inköp ligger runt 200$ - 300$. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts