Gå till innehåll

Rooney . Lock and move pls mod!


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 740
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kollade film med polarna och spelade monopol nu på kvällskvisten så inget lir sen skitsessionen förut. Monopolet vann jag btw :D Tror det var lika bra att ta ett break nu. Blivit lite avtrubbad de senaste dagarna och slutat uppskatta de små pengarna. Pluss för dagen iaf även om jag absolut inte är nöjd för det. Primaspelet var ju som sagt katastrof spelmässigt.

 

$1608+ på betsson och back $824 på prima lämnar mig på ett dagspluss på 784$ över 1300 händer.

 

Åter på söndag, och antagligen spel igen måndag. På återseende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte hem tidigare från festivalhelvetet. Som jag utryckte det till en kompis:

 

" Jo men sen när man klockan 04.00 står fryser som en jävla jude, hostar som om man hade krupp och snorar som ett as, och inser att vad man har att se fram emot är ett blött litet svinkallt jävla tält att lägga sig i, så är det inte så jävla roligt längre"

 

Ångrar det inte direkt idag då det nu spöregnar och är jävligt väder också.

 

Ångrar det ännu mindre när jag nu satt mig för en 1k händers session och direkt plussade 1668$ :) Spelet flöt på riktigt bra, även om jag inte trodde det. Kollade inte resultatet på hela sessionen och började bli riktigt frustrerad över att en 150$ stack-shortis för tredje gången dragit ut mig rätt ordentligt, och jag hade stora problem med en firre på NL600. Blev också tiltad av att misslyckas med reraise moves med AQ pre mot en regular med nittystats 2 ggr om. Gav honom 300$ den här sessionen.

 

Det hade ju dock gått bättre än jag trott tidigare under sessionen och döm av min förvåning när jag ser 1.6k plusset. Trodde mer på kanske 500$. Såna överraskningar man blir glad av :)

 

Hade rätt bra händer hela sessionen och var bättre i skallen än vad jag varit tidigare vilket lämnar mig på mina drömstats typ av 23/19/4.

 

Sjukdomen är på väg bort men är fortfarande lite risig. Sov till 15.30 idag så det lär dröja innan jag kommer i säng inatt. Lär klämma in ett par sessioner till innan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

uäääääääk vilken äckligt dryg session. Vann lite o förlorade lite i början, för att sedan på två händer i princip slängas ner till 1k back.

 

Såhär såg det ut. FI är 50/30/4 vilket gör allt ännu roligare. Snubben hade minst sagt klonken med sig, och man kan ju snacka om mardrömsturn här. Han slutade på 1100$+ mot mig idag btw. Inget funkade mot honom innan dessa två händer heller. Hade två set mot honom efter detta men hur ska han inte kunna checkfolda båda två flopp?

 

Seat 5: CallMe1Hand ($1,013.90 in chips)

Seat 6: Hero [ 5 of Hearts,5 of Diamonds ] ($390.00 in chips)

Seat 7: Robsci ($554.20 in chips)

Seat 9: zuz69 ($427.20 in chips)

Seat 10: CarlDenStore ($560.70 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($2), Robsci posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

zuz69 folds, CarlDenStore folds, CallMe1Hand bets $12, Hero calls $10, Robsci calls $8.

 

FLOP [board cards 5 of Spades,7 of Diamonds,Ace of Spades ]

Hero bets $27, Robsci calls $27, CallMe1Hand calls $27.

 

TURN [board cards 5 of Spades,7 of Diamonds,Ace of Spades,9 of Clubs ]

Hero bets $87, Robsci bets $515.20 and is all-in, CallMe1Hand calls $515.20, Hero calls $264 and is all-in.

 

RIVER [board cards 5 of Spades,7 of Diamonds,Ace of Spades,9 of Clubs,King of Diamonds ]

 

SHOWDOWN

Robsci shows [ 9 of Spades,9 of Diamonds ]

CallMe1Hand shows [ 6 of Diamonds,8 of Hearts ]

Hero mucks cards [ 5 of Hearts,5 of Diamonds ]

CallMe1Hand wins $1,495.40.

 

Och sen var det verkligen exakt handen efter som denna kom, och vips var man ordentligt back.

 

Seat 5: CallMe1Hand ($1,955.10 in chips)

Seat 6: Hero [ Queen of Clubs,Queen of Hearts ] ($400.00 in chips)

Seat 9: zuz69 ($427.20 in chips)

Seat 10: CarlDenStore ($560.70 in chips)

ANTES/BLINDS

zuz69 posts blind ($2), CarlDenStore posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

CallMe1Hand bets $12, Hero bets $36, zuz69 folds, CarlDenStore folds, CallMe1Hand calls $24.

 

FLOP [board cards 10 of Spades,3 of Clubs,5 of Spades ]

CallMe1Hand checks, Hero bets $58, CallMe1Hand calls $58.

 

TURN [board cards 10 of Spades,3 of Clubs,5 of Spades,8 of Spades ]

CallMe1Hand checks, Hero bets $176, CallMe1Hand bets $352, Hero calls $130 and is all-in.

 

RIVER [board cards 10 of Spades,3 of Clubs,5 of Spades,8 of Spades,7 of Hearts ]

 

SHOWDOWN

CallMe1Hand shows [ 8 of Clubs,10 of Hearts ]

Hero mucks cards [ Queen of Clubs,Queen of Hearts ]

CallMe1Hand wins $850.

 

 

Blev också lagom tiltad av att göra TRE stycken reraises pre mot CarlDenStore, missa varje flopp och bli raisad all in. Donerade mkt till honom idag, o han satt med 3500$ på ett NL400 bord så jag antar att han klonkat fint i övrigt också.

 

Nåja, jag slutar iaf + totalt och man kan ju inte vinna jämt.

 

Juli

6/7$318

7/7$757

8/7$2285

9/7$3615

10/7$784

14/7$749

 

Rulle: $32100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaaaaaaahh vilken äcklig start på pokerdagen. För det första så är klienten helt jävla mongolid och jag tajmar ut flera gånger på rad. Som tur är inte i någon stor pott men så sjukt irriterande. Man trycker på knapparna men så tajmar man ut ändå. Sen kommer en äckeljävel och drar ut mina Ess efter att ha spelat varje hand sen han kom te bordet, för att sedan ge tillbaka 330$ med A hög mot mina KK, för att sedan återigen dra ut mig och denna gången med runner runner flush, även denna gång när jag har överpar. Sen donerar han självklart iväg till alla andra. Aldrig sett på maken till fisk.

 

Sen gör jag flera skitdåliga spel, börjar svettas för att det är varmt och jag är tiltad, och luktar förjävligt efter gårdagens pokersvett. Kombinationen blir bara

ASDasdAS

xdcdas

t

q243trq32

 

Typ så då stängde jag av. Nu ska jag dusha o försöka mig på detta igen om någon timme. Spelade i princip bara NL600 den här sessionen o ska försöka fortsätta med det. Tillräckligt överrullad som det är liksom.

 

64 back för dagen hittils. Något som lika gärna kunde varit flera K +.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Session två avklarad och i princip ingenting stämde. Små skitutdragningar och raisar mot mig överallt. Calla ner mig med andraparet var de glada i också. Sen när jag väl hade en hand var det genast blixtfold. Spelade bara NL600 och hade några riktigt fina duster med en annan regular som spelar 35/25/5 typ. Jag tyckte jag spelade aggro och blir chockad när jag ser mina stats på 20/16/4. Fattar inte. Tycker jag öste på som fan. Möjligt att PT missat en del händer dock för resultatet är inte korrekt och hela jävla klienten hakade upp sig mitt i sessionen sådär som jag snackade om förut. Så sjukt irriterande. Ongame må vara den sämsta av klienter som någonsin skapats. Sjukt ostabil

 

Nu blir det bio och mer lir inatt. Tänkte spinna vidare på NL600. Känns bra och motståndet inte direkt särskilt svårt. Väntar bara på det där flytet. Inte varit inblandad i en enda pott om ett inköp idag btw. Småsick.

 

Har en hand jag funderar över.

 

FI är 15/13/3, alltså bara en nitregular.

 

Vad tycker ni om att betta ut flopp? Är det bättre att gå för check-raise på en sån här dragig bräda? Jag inbillade mig att han skulle raisa med KQ och bättre för att skydda sig mot drag, men icke.

 

Turn är också lite lurig. Ska jag fortsätta betta eller checka? C/r känns fel för då släpper han garanterat en dam. Check call gör det ju svårt att extrakta värde på river. Det är väl också lite dumt att ge eventuellt färgdrag chansen att dra? Så efter att ha diskuterat med mig själv så bettar vi här? vad säger ni?

 

Seat 1: dante999 ($768.05 in chips)

Seat 7: neott1 ($301.00 in chips)

Seat 8: youwilldie- ($578.30 in chips)

Seat 9: Hero [ 7 of Diamonds,7 of Hearts ] ($711.00 in chips)

Seat 10: fabri23 ($793.75 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($3), fabri23 posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

dante999 bets $20, neott1 folds, youwilldie- folds, Hero calls $17, fabri23 folds.

 

FLOP [board cards 10 of Clubs,7 of Spades,Queen of Spades ]

Hero bets $36, dante999 calls $36.

 

TURN [board cards 10 of Clubs,7 of Spades,Queen of Spades,8 of Diamonds ]

Hero

 

 

 

Ligger förresten back ca 400 idag hittils över 1400 händer och det har som sagt varit riktigt händelsefattigt. Knappt en enda pott över 500$ trots allt NL600 spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ååååååh vad drygt!! Sätter mig ner o öppnar nya bord. Hamnar HU mot denna killen som e aggro. Aldrig sett han förut. Så jävla illa att jag shovar rivern hgär. vafan tänker jag liksom. Kuk. Sen donerar jag ännu mer till honom också så är man 1k back innan jag ens börjat spela typ. Kul.

 

Frågan e ju vafan han inte hittar raisen någonstans i handen för.

 

Seat 8: __Snowman__ ($628.00 in chips)

Seat 9: Hero [ 8 of Diamonds,6 of Diamonds ] ($570.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($3), __Snowman__ posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

Hero bets $15, __Snowman__ calls $12.

 

FLOP [board cards 9 of Diamonds,Ace of Diamonds,King of Diamonds ]

__Snowman__ checks, Hero bets $27, __Snowman__ calls $27.

 

TURN [board cards 9 of Diamonds,Ace of Diamonds,King of Diamonds,8 of Spades ]

__Snowman__ checks, Hero bets $74, __Snowman__ calls $74.

 

RIVER [board cards 9 of Diamonds,Ace of Diamonds,King of Diamonds,8 of Spades,King of Hearts ]

__Snowman__ bets $222, Hero bets $451 and is all-in, __Snowman__ bets $287 and is all-in.

 

SHOWDOWN

__Snowman__ shows [ 9 of Hearts,King of Spades ]

Hero shows [ 8 of Diamonds,6 of Diamonds ]

__Snowman__ wins $1,197.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaaaah jag börjar bli sjukt tiltad nu. Inget har blivit bättre. Vet inte hur många gånger folk instafoldat mina set o tvåpar på flopp, eller händer som träffar över huvud taget för den delen. Sen har jag blivit feg för att jag blivit nercallad så många g¨ånger att jag slutat följa mina reads o gör halvbluffar man sen får ses bli ägda av fjärdeparet eller nått.

 

Borde nog ge mig snart. Suck vilken jävla skit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ASd

asd

asdas

gf

ds

tr32

432

das

f

asd

asd

 

Ser verkligen framför mig gneom hekla handen hur han viker upp AK! Men killen är för helvete 83/38/6!! Kan ju inte vika. GAH

 

Börjar få ett sjukt snyggt dagsback nu.

 

Seat 3: NatalieScott ($553.90 in chips)

Seat 5: Hero [ Queen of Diamonds,King of Clubs ] ($767.95 in chips)

Seat 6: Blixten_ ($599.40 in chips)

Seat 8: emoi ($1,558.20 in chips)

Seat 9: _Mekko ($585.00 in chips)

ANTES/BLINDS

_Mekko posts blind ($3), NatalieScott posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

Hero bets $21, Blixten_ folds, emoi bets $70, _Mekko folds, NatalieScott folds, Hero calls $49.

 

FLOP [board cards King of Diamonds,2 of Hearts,3 of Spades ]

Hero checks, emoi bets $90, Hero calls $90.

 

TURN [board cards King of Diamonds,2 of Hearts,3 of Spades,5 of Clubs ]

Hero checks, emoi bets $200, Hero calls $200.

 

RIVER [board cards King of Diamonds,2 of Hearts,3 of Spades,5 of Clubs,6 of Spades ]

Hero checks, emoi bets $200, Hero calls $200.

 

SHOWDOWN

emoi shows [ Ace of Diamonds,King of Hearts ]

Hero mucks cards [ Queen of Diamonds,King of Clubs ]

emoi wins $1,126.

 

 

*edit*

Yay lite plåster på såren. En AA vs KK nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra eller anus? Fi verkar halvnit med säg 20/12 stats.

 

Seat 1: _Mekko ($632.00 in chips)

Seat 3: Hero [ 8 of Hearts,8 of Diamonds ] ($665.75 in chips)

Seat 7: giglietto ($1,198.30 in chips)

Seat 8: peluri5 ($672.00 in chips)

Seat 9: _Smurfern_ ($1,579.65 in chips)

Seat 10: IAMPORSCHE ($597.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($3), giglietto posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

peluri5 folds, _Smurfern_ folds, IAMPORSCHE bets $22, _Mekko folds, Hero calls $19, giglietto folds.

 

FLOP [board cards 9 of Clubs,2 of Diamonds,10 of Diamonds ]

Hero bets $37, IAMPORSCHE calls $37.

 

TURN [board cards 9 of Clubs,2 of Diamonds,10 of Diamonds,5 of Clubs ]

Hero checks, IAMPORSCHE checks.

 

RIVER [board cards 9 of Clubs,2 of Diamonds,10 of Diamonds,5 of Clubs,Queen of Clubs ]

Herio checks, IAMPORSCHE bets $75, Hero bets $250

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det här är så jävla LOL! Trodde vi var kvar på floppen o där ställer jag alla dagar i veckan mot FI, men så har turn kommit som gör brädan enfärgad med 4 kort och jag missklickar callen. O handen han visar upp då :shock: :shock: Knäckande som fan.....

 

Seat 2: sammyseany ($433.00 in chips)

Seat 3: Pokerboy1309 ($284.45 in chips)

Seat 5: Hero [ Ace of Clubs,King of Clubs ] ($832.35 in chips)

Seat 6: Formann1987 ($381.75 in chips)

Seat 8: SlickEli ($251.75 in chips)

ANTES/BLINDS

Formann1987 posts blind ($3), SlickEli posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

sammyseany folds, Pokerboy1309 calls $6, Hero bets $27, Formann1987 folds, SlickEli folds, Pokerboy1309 calls $21.

 

FLOP [board cards King of Spades,Jack of Spades,3 of Spades ]

Pokerboy1309 bets $15, Hero bets $58, Pokerboy1309 calls $43.

 

TURN [board cards King of Spades,Jack of Spades,3 of Spades,Queen of Spades ]

Pokerboy1309 bets $199.45 and is all-in, Hero calls $199.45.

 

RIVER [board cards King of Spades,Jack of Spades,3 of Spades,Queen of Spades,Queen of Hearts ]

 

SHOWDOWN

Pokerboy1309 shows [ 9 of Spades,6 of Hearts ]

Hero shows [ Ace of Clubs,King of Clubs ]

Pokerboy1309 wins $574.90.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra eller anus? Fi verkar halvnit med säg 20/12 stats.

 

Seat 1: _Mekko ($632.00 in chips)

Seat 3: Hero [ 8 of Hearts,8 of Diamonds ] ($665.75 in chips)

Seat 7: giglietto ($1,198.30 in chips)

Seat 8: peluri5 ($672.00 in chips)

Seat 9: _Smurfern_ ($1,579.65 in chips)

Seat 10: IAMPORSCHE ($597.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($3), giglietto posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

peluri5 folds, _Smurfern_ folds, IAMPORSCHE bets $22, _Mekko folds, Hero calls $19, giglietto folds.

 

FLOP [board cards 9 of Clubs,2 of Diamonds,10 of Diamonds ]

Hero bets $37, IAMPORSCHE calls $37.

 

TURN [board cards 9 of Clubs,2 of Diamonds,10 of Diamonds,5 of Clubs ]

Hero checks, IAMPORSCHE checks.

 

RIVER [board cards 9 of Clubs,2 of Diamonds,10 of Diamonds,5 of Clubs,Queen of Clubs ]

Herio checks, IAMPORSCHE bets $75, Hero bets $250

Gillar verkligen inte denna bluff. Du kan knappt representera nåt genom att c/r river efter att bara har bettat ut flop sen checka turn. Tror fi kommer syna med ganska många halvdana händer, tror du bara får fold av händer som du redan har slagna, som färgdrag/stegdrag, och syn av typ alla händer han värdebettar. Du spelar väl knappast set/tvåpar såhär?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar verkligen inte denna bluff. Du kan knappt representera nåt genom att c/r river efter att bara har bettat ut flop sen checka turn. Tror fi kommer syna med ganska många halvdana händer, tror du bara får fold av händer som du redan har slagna, som färgdrag/stegdrag, och syn av typ alla händer han värdebettar. Du spelar väl knappast set/tvåpar såhär?

 

Varför skulle jag inte spela ett set såhär egentligen? Betout flopp för att sen gå för C/R turn är ju inte otroligt. Snackade ju dock tidigare idag om en sådan här situation o kom fram till att jag hellre bettar ut turn också, men det vet ju inte FI.

 

BTW e jag 2$ + för dagen nu efter att ha varit 2.5k back förut. Känns liiiiiite bra. Fiskarna kom ino räddade mig. Helt sanslöst vilka dåliga spelare jag har här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle jag inte spela ett set såhär egentligen? Betout flopp för att sen gå för C/R turn är ju inte otroligt. Snackade ju dock tidigare idag om en sådan här situation o kom fram till att jag hellre bettar ut turn också, men det vet ju inte FI.

 

BTW e jag 2$ + för dagen nu efter att ha varit 2.5k back förut. Känns liiiiiite bra. Fiskarna kom ino räddade mig. Helt sanslöst vilka dåliga spelare jag har här.

Brädan är ju äckligt dragig, vill väl helst inte ge gratis kort alls på turn då han säkert kommer checka bakom många drag. Sen varför gå på c/r river när han checkat bakom turn?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brädan är ju äckligt dragig, vill väl helst inte ge gratis kort alls på turn då han säkert kommer checka bakom många drag. Sen varför gå på c/r river när han checkat bakom turn?

 

Låta han bluffa med missat drag är väl tillräckligt med argument river. En vettig hand bettar han ju också ut så helt enkelt för att få ut så mkt värde som möjligt.

 

Nåja, någon mer som vill kommentera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låta han bluffa med missat drag är väl tillräckligt med argument river. En vettig hand bettar han ju också ut så helt enkelt för att få ut så mkt värde som möjligt.

 

Nåja, någon mer som vill kommentera?

Jo, men missade dragen foldar river medans händer han värdebettar oftast synar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill verkligne inte spela mer nu. Spelat i 4 timmar, men jag kan inte lämna. Har två fiskar med stackar på över 1k.

 

Det har dock inte gått så bra den senaste halvtimmen.

 

Haft en KK som blev utdragen av 87 som floppat TP o sen drar ut på rivern i 550$ pott.

 

AA rundfold

KK rundfold

KK floppfold

AK reraise pre och tvingas läggas flopp.

 

Bara jag får händer kommer jag göra pengar som fan. Var 400+ ett tag men e 300 back ist nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många händer per dag spelar du igentligen? Verkar vara en hel del.

 

Idag e jag över 4k. Brukra va runt 3k när jag väl spelar.

 

Så sjukt. Världens firre har jag ju suttit med nu i typ 2-3h. Resultat? Han tog 1600 av mig o jag 1750 av honom. Såhär såg det ut när han donerade bort sina sista pengar:

 

Seat 2: urlanlord212 ($940.45 in chips)

Seat 3: Pokerboy1309 ($781.00 in chips)

Seat 4: syntaksi_ ($1,186.60 in chips)

Seat 5: Hero [ 9 of Diamonds,5 of Spades ] ($1,027.30 in chips)

Seat 6: Al4Ace ($914.70 in chips)

ANTES/BLINDS

Al4Ace posts blind ($3), urlanlord212 posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

Pokerboy1309 bets $18, syntaksi_ folds, Hero folds, Al4Ace folds, urlanlord212 bets $30, Pokerboy1309 calls $18.

 

FLOP [board cards 3 of Spades,2 of Hearts,4 of Diamonds ]

urlanlord212 checks, Pokerboy1309 bets $25, urlanlord212 bets $50, Pokerboy1309 calls $25.

 

TURN [board cards 3 of Spades,2 of Hearts,4 of Diamonds,Jack of Diamonds ]

urlanlord212 bets $150, Pokerboy1309 bets $300, urlanlord212 bets $300, Pokerboy1309 bets $395 and is all-in, urlanlord212 bets $404.45 and is all-in.

 

RIVER [board cards 3 of Spades,2 of Hearts,4 of Diamonds,Jack of Diamonds,King of Hearts ]

 

SHOWDOWN

urlanlord212 shows [ Ace of Spades,Ace of Diamonds ]

Pokerboy1309 shows [ 8 of Hearts,King of Diamonds ]

urlanlord212 wins $1,721.45.

 

 

Har en fisk kvar jag hoppas vinna av. 1.5k stack o han gör skitkonstiga grejer ibland o sen spelar han rätt normalt igen. Missade just ett stegdrag mot honom. Missat en 4-5 drag nu den senaste timmen. Sanslöst frustrerande. Fick även 2par utdraget av AA också. Orkar inte mkt mer nu. Ska se om de finns någon potential i fisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard.

 

Seat 2: syntaksi_ ($1,312.25 in chips)

Seat 3: use2see ($1,437.00 in chips)

Seat 5: Al4Ace ($777.00 in chips)

Seat 10: Hero [ King of Hearts,King of Clubs ] ($1,120.20 in chips)

ANTES/BLINDS

Al4Ace posts blind ($3), Hero posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

syntaksi_ calls $6, use2see bets $25, Al4Ace folds, Hero bets $82, syntaksi_ folds, use2see bets $200, Hero calls $137.

 

FLOP [board cards 3 of Hearts,5 of Hearts,3 of Clubs ]

Hero checks, use2see bets $500, Hero bets $895.20 and is all-in, use2see calls $395.20.

 

TURN [board cards 3 of Hearts,5 of Hearts,3 of Clubs,5 of Diamonds ]

 

RIVER [board cards 3 of Hearts,5 of Hearts,3 of Clubs,5 of Diamonds,6 of Clubs ]

 

SHOWDOWN

Hero shows [ King of Hearts,King of Clubs ]

use2see shows [ 5 of Clubs,Queen of Clubs ]

use2see wins $2,247.40.

 

 

*edit* Och som plåster på såren

 

Seat 2: syntaksi_ ($1,282.25 in chips)

Seat 3: use2see ($2,533.20 in chips)

Seat 5: Al4Ace ($831.00 in chips)

Seat 8: m2tv ($491.35 in chips)

Seat 10: Hero [ AH,QD ] ($588.00 in chips)

ANTES/BLINDS

use2see posts blind ($3), Al4Ace posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

m2tv bets $25, Hero calls $25, syntaksi_ folds, use2see folds, Al4Ace folds.

 

FLOP [board cards 5H,10S,QC ]

m2tv bets $25, Hero calls $25.

 

TURN [board cards 5H,10S,QC,AS ]

m2tv bets $45, Hero bets $145, m2tv bets $396.35 and is all-in, Hero calls $296.35.

 

RIVER [board cards 5H,10S,QC,AS,3S ]

 

SHOWDOWN

m2tv shows [ 5S,5C ]

Hero shows [ AH,QD ]

m2tv wins $988.70.

 

 

Handen efter synar han all in för mina sista 100$. Jag har AQ o han K4. 4 flopp och där hade vi bränt totalt 600 till.

 

Så har vi en fullbordad pokerdag över 4k händer när vi just går upp i nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...