BillyBobs Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Har ett problem med PO, den reggar bara 30 händer per session på Pokerstars. Resten får jag importera manuellt efter sessionens slut. Detta har med att göra att PS tillåter att man bara reggar 30 händer om man inte själv inte sitter vid bordet - jag gör dock det. Nån som haft liknande problem och vet hur detta fixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Har ett problem med PO, den reggar bara 30 händer per session på Pokerstars. Resten får jag importera manuellt efter sessionens slut. Detta har med att göra att PS tillåter att man bara reggar 30 händer om man inte själv inte sitter vid bordet - jag gör dock det.Nån som haft liknande problem och vet hur detta fixas? Här kan du läsa mer om ditt problem: http://www.pokeroffice.com/forum/faq/7397-possible-datamine-pokeroffice.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frillo Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 någon som kan förklara för mig hur man får igång pokeroffice till ladbrokes?...funkar till b2b, provade även pokerhost funkade 2 minuter sen la det av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Uppdaterade min FullTilt klient idag. Men när jag startar PO så........ "stöter FTP på ett problem och måste avslutas"...... Några fler än jag som har samma problem???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Uppdaterade min FullTilt klient idag. Men när jag startar PO så........ "stöter FTP på ett problem och måste avslutas"...... Några fler än jag som har samma problem???????? Efter senaste updaten från FullTilt så fungerar tyvärr inte pokeroffice med FT Läste på deras forum att det är flera som har samma problem så du är inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rifter666 Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2008 Får inte livetrackern att fungera med ongame(Betsson). Måste man importera hela databasfilen hela tiden? Tar ju extremt lång tid. Nån som vet om detta går att lösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Ja, med HH Converter. Har du något tips på hur man ska få upp livestats även på borden? Jag är otroligt dålig på datorer men jag har via din fantastiska converter lyckats få upp handhistorik från tidigare sessioner iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Har du något tips på hur man ska få upp livestats även på borden? Jag är otroligt dålig på datorer men jag har via din fantastiska converter lyckats få upp handhistorik från tidigare sessioner iaf.. Tror inte det är möjligt med PO. Att visa på bordet altså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheFool Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Är det bara jag som inte kan använda PO på nya Partyklienten? "No new poker client window found".. Osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Keevs Postad 3 Januari , 2009 Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Jag har ett problem med odds grejjen på live tracker. Den verkar inte hitta de kort som jag får på handen, utan den lämnar mina kort tomma, medans den hittar floppen, rivern och turn, någon som vet? Screen hämtat från google: http://www.604poker.com/images/office1.jpg de två kort som visas där, det är dom två jag inte kan se. Hjälp uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CrazyGoA Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 funkar det att få live stats på bordet vid svs med po`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornsva Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Jag fick en 2 månaders gratislicens av PokerOffice5 igår men får inte programmet att fungera. Hur får jag programmet kopplat till min användare? Spelar på Unibet och under "Select Player" i PO kan jag inte skriva in mitt alias eller hitta någon lista med mitt alias. Jag vet att PO fungerar på Unibet för det står på deras hemsida. Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frillo Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Jag fick en 2 månaders gratislicens av PokerOffice5 igår men får inte programmet att fungera. Hur får jag programmet kopplat till min användare? Spelar på Unibet och under "Select Player" i PO kan jag inte skriva in mitt alias eller hitta någon lista med mitt alias. Jag vet att PO fungerar på Unibet för det står på deras hemsida. Kan någon hjälpa mig? tryckt på den lilla gubben brevid update knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornsva Postad 14 Juni , 2009 Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 Ja, det har jag gjort. Det är dött.. Riktigt risigt det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornsva Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Dom har tydligen haft något problem med Prima rummen efter nätverkets senaste uppgradering men det ska vara fixat i nya versionen (5.11). Jag laddade hem 5.11 idag men FORTFARANDE är det stenDÖTT i programmet. Jag spelar som sagt på Unibet vilket är en sida som ska fungera. Någon som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jafar Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Vad är skillnaden mellan Pokeroffice 2 och Pokeroffice 5? Vad jag förstått använder en hel del PO2 fortfarande. Sedan verkar det inte finnas någon PO3 eller PO4? Sitter för närvarande och väntar på min licensnyckel, så jag har aldrig använt det innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jafar Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Någon som också har problem med att ansluta? När jag startar programmet får jag upp meddelandet att något blockerar (vilket det inte gör) PO. Därför kan de inte få tillgång till internet och validera min kod. Kan därför inte använda live tracker bl.a. Någon som fått samma problem? Testat maila supporten med det är några långsamma rövhål där sitter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Tänkte köpa en ny nyckel. Finns det någon anledning till att jag ska byta till Poker Tracker eller Holdem Manager eller till någon helt annan. Finns det någon svensk användarmanual till dessa program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Förväntar mig inget svar! Det verkar som folket här på forumet använder sig av Poker Tracker eller Holdem Manager. Har själv Poker Office. Har programmet tappat i marknadsvärde? Kan det rent av vara lönt att byta till någon av de andra två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Förväntar mig inget svar! Det verkar som folket här på forumet använder sig av Poker Tracker eller Holdem Manager. Har själv Poker Office. Har programmet tappat i marknadsvärde? Kan det rent av vara lönt att byta till någon av de andra två? Jag tycker PokerOffice5 är jättebra. Det enda som har stört mig är att det inte funnits någon handkonverterare för formatet till forum såsom 2+2. Därför skrev jag en själv. Finns på: http://po5converter.appspot.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Jag tycker PokerOffice5 är jättebra. Det enda som har stört mig är att det inte funnits någon handkonverterare för formatet till forum såsom 2+2. Därför skrev jag en själv. Finns på: http://po5converter.appspot.com Snyggt! Jag har lite strul med att konvertera vissa händer. Är det bara händer från vissa sajter som fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Jag rycker upp den här tråden för att tipsa om den senaste versionen av PO5. Jag har gått och väntat på just detta ett tag, så jag var riktigt nöjd när det efter senaste uppdateringen gick att flytta stats och allt annat live. Hela upplägget med inställningar för overlay är ett riktigt ordentligt lyft tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts