Gå till innehåll

Poker.se-TV 20 april


Colderose

Recommended Posts

Ni gjorde det igen...

Alltså ljög för oss tittare.

När ni sa att ni inte hunnit läsa Karins bok än och skulle recensera den i nästa program... ALLA vet att ni spelar in nästa program direkt efter detta. Läser ni en bok på 5 min?

Hade räckt bra att säga " Vi recenserar Karins bok i nästa program."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag tycker det är lite fånigt att ni låtsas att programmet sänds live. Typ "Oj, nu är det fredag och vilken fredagsstämning vi har". Klassiskt tv-problem som bäst undviks genom att helt enkelt inte prata om vilken dag det är. Man ser ju inte direkt program på SVT inleda med "Ja, nu är det onsdag och kul att ni tittar på oss live".

 

Sen tycker jag ni kunde presenterat Lina lite bättre. Alla vet väl inte vem hon är? Nu var det bara något kort om att "Lina ska börja hjälpa till". Jaha liksom, ett random förnamn för många säkert.. Nä, presentation kräves!

 

/Olle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni gjorde det igen...

Alltså ljög för oss tittare.

När ni sa att ni inte hunnit läsa Karins bok än och skulle recensera den i nästa program... ALLA vet att ni spelar in nästa program direkt efter detta. Läser ni en bok på 5 min?

Hade räckt bra att säga " Vi recenserar Karins bok i nästa program."

 

 

Jag läser strax över 1000 ord per minut, men det är lite tight ändå. Så vi tog lunch innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag tycker det är lite fånigt att ni låtsas att programmet sänds live. Typ "Oj, nu är det fredag och vilken fredagsstämning vi har".

 

Du förstår inte, jag är tidsanalfabet. Så jag har beslutat att varje dag är fredag för mig. Det fungerar skitbra, jag är på kanonhumör efter jobbet och så äter jag chips med dipp varje kväll.

 

Enda problemet är att jag går till jobbet på lördagar och söndagar också. Och att jag missar alla möten som är inbokade mellan måndag och torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt program.

Bra interljvu.

Blir lite sugen på att spela pineapple och crazy pineapple låter som ett kul spel.

En grej som ni skulle testa är ju att spela lite händer på något sätt på nätet eller mot varandra eller. Skulle bli bra tv.

 

Gillade att ni i slutet programmet kommenterade att ni både fått in tjejer i programmet och fått snyggare kläder på er. Om jag inte missminner så var det JAG som påpekade båda dessa sakerna. Skönt att höra att ni lyssnar på forumets ( mina ) kommentarer. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...