Gå till innehåll

Poker.se-TV 20 april


Colderose

Recommended Posts

Eftersom det här är min första kommentar angående ert program vill jag passa på att säga att jag tycker det är jättetrevligt och intressant!

Har givetvis sett samtliga episoder :)

 

Det råd jag kan ge er för att få ett bättre "flyt" och för att ge ett profesionellare intryck är till Othello. Du avslutar alldeles för ofta en intervjufråga eller ett samtalsämne med att säga "Kul!". Visst, vi är självklart inne och letar efter detaljer att klaga på här, men så är det iaf :]

Det du borde göra är att helt enkelt välja på ett par tre stycken ord åtminstone för att variera dig lite.

 

Tack annars för ett superbra program!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker också det är en mycket bra program! Har sett alla, Gillar främst fråga Ola och recenssionen.

 

Förslag. Ha intervjuver på fältet med kanske ej kända spelare, men som spelar högt med massor med bord.

 

Sedan som föreslagit, ha recension på tex cardrunners video's.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag kan säga är att ni blivit mer bekväma och verkar inte lika besvärade längre med att sitta inför kameran.

 

 

En liten liten grej skulle vara att få ner på utfyllnadsljud när ni inte vet exakt vad ni ska säga. Det är jättevanligt att man gör så men ni ville ju bli bättre och proffsigare. Det är inte farligt om det blir lite mer tystnad i mellanåt.

 

Othello, jättebra med ett halvt a4 med punkter. Bättre än att prassla med hela ark. Det är säkert någon som nämnt det redan el så har ni noterat det själva.

 

Jag gissar att ni inte har några skärmar/tavlor med punkter på vad programmet ska innehålla och vilken ordning(som ni själva har i era respektive blickfång och utanför kameravinkeln)? Nu hade ni inte några sådanna problem direkt men det kan ge mer lugn samt undvika misstag? Kanske är overkill men en tanke iaf.

 

Att kommentera någons internetlir skulle kanske vara kul men bli lite väl tradigt? Då behöver det nog klippas alternativt köras heads up.

 

Fortsätt i samma rikting guys, bra jobbat!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte att det här programmet var nog bland dom bästa ni gjort, ni tog ju upp

lite med Karin om hur man skall äta vid långa pokerpass tror inte att det är många av oss som har haft tanken att det är så viktigt att äta o dricka rätt

grejer.

Sen dom här gnällspikarna som snackar om hur ni är klädda skit i dom, är ju inte kläderna som gör programmet utan innehållet.

Väntar på nästa fredag!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt ett mycket bra program. Intervjun var mycket bra och det var roligt att få höra någon prata lite om hälsa också. En sak som jag inte vet om ni struntade i eller glömde var 5 snabba frågor?

 

Sedan så var det någon som kommenterade ditt sätt göran att avsluta meningarna med "kul", och nu när jag tänker på det så tycker jag att det är lite gulligt iaf:-D.

 

 

PS. När kommer vi att få följa med och få se hur en live rapportering går till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som jag inte vet om ni struntade i eller glömde var 5 snabba frågor?

 

Dom 5 frågor som dom brukade ställa hade dom flesta gäster ju redan svarat på i snacket innan. (cashgame/turnering, live/nätet...) så dom kändes väll inte så där jätte nödvändiga, men jag ser gärna att det inslaget återkommer (men med nya frågor då).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket bra program, ni e samspelta och karin e en intressant person. Hon är relativt ny på pokerscenen, mitt emellan old-school och new-school och är ett relativt lätt intervjuobjekt då hon är glad och pratsam!

 

Ska bli kul och höra vad ni tycker om hennes bok. Lite konstigt att hon säger "Det finns inga bra turneringsböcker på svenska" när Harringtons båda böcker finns översatta, och dom håller ju väääldigt hög klass =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett bra avsnitt, men att säga "det här är vad som kallas pinsam tystnad" är inte bra tv, skit i det och gå vidare bara.

 

Bra att "5 snabba frågor" var borta, men bättre att strunta i dessa frågor helt istället för att smyga in i konversationen. Det måste finnas intressantare samtalsämnen än om gästen gillar att ha keps vid pokerbordet. Finns det inte det kan man fundera på om gästen är lämplig som gäst alls.

 

Olas min när Karin dissar cola-drickande är för övrigt priceless...

 

Tack för ett bra program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra program! Varför snackar ni aldrig med några riktigt high-stakes proffs?

Hade varit sjukt roligt att se! Eller låta någon grym spelare sitta och spela på internet och visa det!

 

Phil H var ju där och han snackade ju om när han spelade i "the big game"?

 

Riktigt bra program och kul att ni driver lite med er själva över vissa misstag ni gör. Känns avslappnat och skönt!

 

Fortsätt så!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...