Gå till innehåll

Baresi - starkare än Djens, coolare än Gretko, snyggare än Iremmats


Franco_Baresi

Recommended Posts

  • Svars 495
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok... vem fan är det? VEM FAN ÄR DET? Vem fan har gett min db sämre än 5 i betyg? Måste fixa mongo-filter så att störda individer inte kan komma åt betyg-funktionen.. helt sanslöst.

 

Bara för att du blev sådär maffiaarg och för att jag aldrig törs kaxa mot maffiaarga människor när jag inte sitter bakom en skärm, röstade jag nu en etta på dagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att du blev sådär maffiaarg och för att jag aldrig törs kaxa mot maffiaarga människor när jag inte sitter bakom en skärm, röstade jag nu en etta på dagboken.

 

Och jag med men mest bara för att Kaka förnaedrade united så mycket i returen:evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok... vem fan är det? VEM FAN ÄR DET? Vem fan har gett min db sämre än 5 i betyg? Måste fixa mongo-filter så att störda individer inte kan komma åt betyg-funktionen.. helt sanslöst.
Hehe, enbart din midsommarrapport är ju värd att ge hela den här dagboken 5+ :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste något om att folk som spelar FPS på låga nivåer är de som krossar HS borden senare i livet, (de få som kommer dit ;) )

 

Edit:

Ja, det var en utmaning, jag förväntar mig att se dig på $10/20 innan 2008 e slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som jobbar mest, vinner mest (milanesiskt ordspråk)

 

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Wednesday, July 04, 2007

Diana 72 (Vanlig /Cash Game )

 

Plats 1: Baresi (1060.50)

Plats 2: Tai-Pan (1146.45)

Plats 3: huzzel (1272.80)

Plats 4: Lutt (1070.67)

Plats 5: verajon (320.64)

 

Tai-Pan lägg LM 2.50

huzzel lägg SM 5.00

 

Baresi [:7g::8s: ]

 

*** Pre-flop ***

Lutt Lägg

verajon Syna 5.00

Baresi Höj till 20.00

Tai-Pan Lägg

huzzel Syna 20.00

verajon Syna 20.00

 

*** Flop *** : [:7h::9h::4b: ] Pott: 65

 

*** Flopp ***

 

huzzel Passa

verajon Satsa 20.00

Baresi Höj till 65.00

huzzel Syna 65.00

verajon Lägg

 

*** Turn *** : [:7h::9h::4b: - :6s: ] Pott: 210

 

*** Turn ***

 

huzzel Passa

Baresi Satsa 165.00

huzzel Syna 165.00

 

*** River *** : [:7h::9h::4b::6s: - :5g: ] Pott: 440

 

*** River ***

 

huzzel Satsa 395.00

Baresi All-in 810.50

huzzel Syna 810.50

 

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 2148.50

Baresi[:7g::8s: ] Stege med högsta kort nia Vinst: 2148.50

huzzel muckar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste något om att folk som spelar FPS på låga nivåer är de som krossar HS borden senare i livet, (de få som kommer dit ;) )

 

Edit:

Ja, det var en utmaning, jag förväntar mig att se dig på $10/20 innan 2008 e slut.

 

Jag närmar mig ju 5-10sek med stormsteg...

 

Bara för att du blev sådär maffiaarg och för att jag aldrig törs kaxa mot maffiaarga människor när jag inte sitter bakom en skärm, röstade jag nu en etta på dagboken.

 

Vi flickor måste hålla ihop...

 

Och jag med men mest bara för att Kaka förnaedrade united så mycket i returen:evil: :evil: :evil:

 

Det finns tre saker jag avskyr: 1. Gorbatjov, 2. Pedofiler och 3. Man United

 

Hehe, enbart din midsommarrapport är ju värd att ge hela den här dagboken 5+ :D

 

Sluta Matte :oops::h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Offentlig ursäkt

 

Urusel updateringsfrekvens på sistone. Har farit runt en del i landet på sistone och därför har bland annat innelistan fått vila.

 

Godbitar från Göteborgsresa

 

Bilfärden

 

Maldini: - Varför bor vi inte på hotell.. det hade väl varit smidigast!?

Savicevic: - Nej, men killen vi ska bo hos har en schysst och ytterst central lya... tror det är mer värde

 

Några minuter senare

Savicevic: - Ja, just det... kul anekdot om lägenhetsinnehavaren... han har suttit inne för våldtäkt.

 

 

På krog

 

Ska gå bort och lämna en öl till en kompis som sitter några bord bort och limmar på några tjejer. På vägen dit gör jag dock misstaget att klappa en kille på axeln och komplementera honom och på vägen tillbaks byter jag några ord samt masserar honom på axlarna.

Jag får här intrycket att han verkar vara en oerhört rolig kille eftersom han bjuder på sig själv och skojar friskt.

Efter att jag satt mig vid vårt bord kommer han efter några minuter förbi och fortsätter skämta och nämner även något om att bli bjuden på drink. Jag gör här bedömningen att killen är Göteborgs roligaste person och tror han tredje/femte-levlar mig. Att han insett att jag bara larvar mig. Istället för att här bara upphöra med skojet väljer jag att höja insatserna, ta honom med ut på djupt vatten. Jag går således med bestämda steg till baren och beställer in en färgglad tomtebloss-drink (stort tack till mycket hjälpsam bartender) som bärs ut under pompa och ståt. Killen börjar fnittra och ler generat bort mot mig... här någonstans inser jag mitt misstag.. killen är inte Göteborgs roligaste person utan bara en fnittrig nancy boy. Beat.

 

 

I baren

 

Kotlettfrisyr: - Är du bög eller?

Baresi: - Jag tror det...

Kotlettfrisyr: - Det syns..

Baresi: - Tack..

Kotlettfrisyr: - Det var ingen komplimang..

Baresi: - Ah.. synd..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommentarerna i kommenteringstråden om HE är väl ändå roligare, kul att någon vågar skämta där.

 

Det är mera så att vi har velat hålla trådarna hyffsat rena från OT just för att det blir mkt lättare för folk att läsa dem då.

Men det visade sig ju iof att i detta fall var det inte så farlit OT som jag trodde, som det visade sig ngr inlägg senare :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, jag bara måste ta redan på vem Baresi är så att man kan gå ut på samma krog nån kväll och bara beundra geniet på lagomt avstånd! :lol:

 

Lagom avstånd? Med tanke på hans underbara humor borde avståndet bli ca 5cm! Allt för att se om han foldar först. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, din midsommarrapport var bland det roligaste jag läst på länge. Likaså kommentaren "Jag tror det..." när någon frågar om du är bög. Jag hoppas du säger det på samma lugna, självsäkra och ironiska sätt som du gör när jag föreställer mig scenariot i huvudet. Haha, för rolig för att vara sann. :P

 

Är jävligt trött just nu och skumläste bara igenom din dagbok. Jag hoppas att du förlåter mig. Många bra diskussioner och såhär i efterhand borde jag väntat med att läsa tills jag faktiskt är mentalt mottaglig för vettig information.

 

Holla!

 

Mvh

Kristoffer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker

 

Tre speldagar i juli hittills

 

Dag 1: +300sek - Ruggigt tråkig dag där inget händer

 

Dag 2: -300sek - Ruggigt tråkig dag där inget händer

 

Dag 3 (idag) -1250sek - Spelar dåligt och är extremt kortkall. Slutar efter bara 35 min.

 

 

Bottentvåpar gör nyfiken syn i exotisk pott

 

Slår upp till 20 först in knapp med :3h::2h: (+1000)

BB synar (450)

 

Flopp: :3g::2s::Qh:

 

BB check

Jag betar 35

BB synar

 

Turn: (:3g::2s::Qh:) :5b: Pott: 115

 

BB checkar

Jag betar 100

BB synar

 

River: (:3g::2s::Qh:) :5b: (:7g: ) Pott: 315

 

BB donkpottar all-in

Jag synar

 

 

Några tankar? Med vilken frekvens bör jag syna här? Fi är okänd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände med omahan?

 

 

Jag vet faktiskt inte. Blir förmodligen att spela lite av och till på 0.5-1 för nöje. Att spela PLO seriöst och mer eller mindre heltid är jag nog inte intresserad av. Variansen känns helt enkelt för betungande.

 

Men vi får se... Kommer nog foka på NLT fram till och med augusti för att försöka jobba upp en seriös bankrulle som tål 2-4$/10-20sek. Känns som en skön nivå för mig. Bör slå de nivåerna någorlunda bekvämt men ändå är det så högt att månadsinkomsten bör bli ganska ok (Im a true baller :rolleyes: ). Jag är en tråkmåns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...