-100K Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Japp det får du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
venividi Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Är det bara för nya kunder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Är det bara för nya kunder ? Jo, det verkar som det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShanRags Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 nån som vet om unibet har något bonuserbjudande överhuvudtaget igån nu för befintliga kunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
venividi Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Jo, det verkar som det... Är Unibet kund sen länge när de var i B2B men har inte spelat nåt sen de gick med i Prima. Då borde jag väl kunna få denna bonusen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Ok, en idiotfråga: Om man kör bonusen och har spelat bort sina pengar...kan man stoppa in nya pengar å ändå köra/klara bonusen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Ok, en idiotfråga: Om man kör bonusen och har spelat bort sina pengar...kan man stoppa in nya pengar å ändå köra/klara bonusen...? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Tack och bock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibraibra Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Hej! Jag har klarat av 12000 poängsstrecket och tänkte dra mig ur, får jag nån rakeback för detta eller är de 2000 "allt" jag får? Och i så fall vänder jag mig bara till supporten? Tack som fan på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sveos Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Ursäkta om frågan redan är ställd, men hur mycket måste man spela för att få ihop till $1000 - $3000- bonusen om man spelar FL 1/2, 2/4, 3/6? Är den "lilla bonusen" smartare att ta i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 gissar att denna bonus inte gäller längre lr? finns de någon annan bra unibet bonus på här på pf för befintliga kunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 gissar att denna bonus inte gäller längre lr? finns de någon annan bra unibet bonus på här på pf för befintliga kunder... varför skulle den inte gälla? http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/32053-unibet-fa-upp-till-3000-i-bonus-och-markerset.htmlhttp://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/32053-unibet-fa-upp-till-3000-i-bonus-och-markerset.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2007 Har ett konto på unibet men har aldrig spelat... Kan man då köra derass $3000 reload bonus? http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/41151-unibet-exklusiv-3000-reload.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fat_joe Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Giltig till 31 oktober. Betyder det att man måste aktivera den innan dess? Eller att man tills det datumet på sig att spela ihop sina vip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Giltig till 31 oktober.Betyder det att man måste aktivera den innan dess? Eller att man tills det datumet på sig att spela ihop sina vip? Man har 30 dagar på sig att cleara den. Det är den tionde oktober just nu. Vad tror du själv?????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 akta er för unibet just nu, bara grinders känns det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 akta er för unibet just nu, bara grinders känns det som... Därför man väntar tills 31 okt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Någon som kan säga ungefär hur många VIPs man får per timme på nl50??? Please... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltberg Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Någon som kan säga ungefär hur många VIPs man får per timme på nl50???Please... Knappa 20 Vip/bord/h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Knappa 20 Vip/bord/h närmre 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
worim Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 är jag bortglömd eller är markerseten väldigt försenade? 19e juni fick jag ihop poängen som behövdes och skickade mailet som man skulle, samma dag fick jag svar om att setet skulle skickas. eftersom det stod att det var upp till 4 veckors leveranstid tänkte jag inte mer på det utan räknade med att det skulle komma så småningom...sen glömde jag bort det helt fram tills nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltberg Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Hur fungerar den här bonusen nu när unibet gått över till €? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Det är nu drygt fyra veckor sedan jag skickade mail om markersetet, men det har inte kommit. Såg att de hade tagit bort det från sin VIP-shop men det är tillbaka nu(om det nu är samma). Vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Borde dem inte fixa fram en reload åt oss nu i vår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Borde dem inte fixa fram en reload åt oss nu i vår! Jag tror vi kan glömma kampanjer från Unibet. Deras resultat var uselt och VD:n var noga med att påpeka att företaget inte kommer att göra några stora marknadsföringsåtgärder. Jag tolkar det som att mjölka ur de kunder man har så mycket som möjligt, och till lägsta möjliga kostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts