Gå till innehåll

SAJT: GamingClubPoker.com


Adam Holmes

Recommended Posts

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vill inte att någon tycker synd. Jag vill ha er åsikt om "first deosit bonus". dvs. Har jag redan utnyttjat deras bonus i form av $15 gratis. Eller borde jag även få tillgång till denna. Jämfört med andra siter om jag spelar freeroll och vinner pengar. Har jag då rätt till en insättningsbonus eller har jag redan förbrukat det genom att jag har vunnit och börjat spela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag då rätt till en insättningsbonus eller har jag redan förbrukat det genom att jag har vunnit och börjat spela?

I mina ögon har du rätt till vilka insättningsbonusar som helst, men ingen signup-bonus - du har ju spelat på sajten i ett år!

 

Ledsen om jag var lite kort i tonen tidigare. Inget illa menat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mina ögon har du rätt till vilka insättningsbonusar som helst, men ingen signup-bonus - du har ju spelat på sajten i ett år!

Gällande TGC så har jag för mig att jag spelade en sng alt. fem min på cashbord sen var pengarna slut :)

 

Ledsen om jag var lite kort i tonen tidigare. Inget illa menat.

Ingen fara, jag vet att du är en mycket vettig person av vad jag läst här på forumet och blev därför förvånad över ditt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi All,

 

We're not entirely sure what's going on in this thread, but a Scandinavian friend managed to translate some of it for us and says that there's some confusion with regards to the reload bonus and sign-up bonus.

 

We hope that the following information helps:

 

Reload bonus - up to $300:

This bonus has expired. It came to an end on the 17th of January 2005.

 

Sign-up bonus - up to $300:

This bonus is ongoing. Once you register a new account, you have 30 days from the date you registered to clear the full amount of the bonus. Anything still remaining after that points falls away.

 

Also, there are certain limits to the amounts of BRP's you can earn per level which are detailed on our website under the sign-up bonus section.

 

We hope that this helps, otherwise, if we've completely missed the point, would anyone care to post the questions in English so that we can help (we're trying to get some Swedish lessons at the moment :))

 

Kind Regards,

GCP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Tjena satte in 50$ via neteller, nu undrar jag om jag får nån bonus. isåf hur många rejkade händer måste jag spela då?

Stod ju på sidan om man satte in 20$ via neteller så kunde man få 300 i bonus.

 

Deras system fungerar så att du får poäng varje ggn du spelar rejkade händer och för var 300de poäng får du 20$.

Du kan dock få visst max poäng på de lägsta borden och måste spela 2/4 och uppåt för att få max bonus på 300 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Så där ja, fick tummen ur och fixade med det hela. :)

 

TGC har ordnat med 3 st $500 frirulle som dom kommer köra under sommaren. Frirullarna kommer vara öppen för alla POKERFORUM.nu-are med konto på TGC.

 

Detaljer om när/var/hur kommer längre fram. :)

 

Sen har vi fått en bunt kepsar att ge bort till dom som ny signar hos TGC, se även erbjudandet på http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=136373

 

Enjoy! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

God dag.

 

 

Tänkte casha ut lite från TGC.

 

Valmöjligheterna jag får upp är neteller, click2pay etc etc.

Check hittar jag också men det känns så där.

Går det ej att casha tillbaka till sitt VISA-kort?

 

 

*edit* nevermind fick hjälp av deras support till slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm dom påstår att VISA och Mastercard ej tillåter transaktioner för onlinespel. Märkligt då jag gjorde en deposit igår med VISA. Någon som vet vad som händer?

Får väl fixa en sån där web wallet då antar jag.

 

 

 

 

 

Hi there Joakim,

 

Thank you for your email.

 

Unfortunately Visa and Mastercard are declining any transactions to do with online gambling, whether it is depositing or withdrawing. In the past they have allowed it, but now decline all transactions.

 

Kindly note that it is in our best interest to pay you your money any way you choose, but unfortunately with the banks declining, we have to offer alternative ways for you to withdraw your money.

 

We can send you a check if you wish, or alternatively you will need to register a web wallet account (i.e. NETeller, FirePay, etc.). Web Wallets are a secure and safe way to withdraw money over the internet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där ja, fick tummen ur och fixade med det hela. :)

 

TGC har ordnat med 3 st $500 frirulle som dom kommer köra under sommaren. Frirullarna kommer vara öppen för alla POKERFORUM.nu-are med konto på TGC.

 

Enjoy! :D

 

- QoS

 

Behöver man signat genom POKERFORUM.nu för att kunna deltaga ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där ja, fick tummen ur och fixade med det hela. :)

 

TGC har ordnat med 3 st $500 frirulle som dom kommer köra under sommaren. Frirullarna kommer vara öppen för alla POKERFORUM.nu-are med konto på TGC.

 

Enjoy! :D

 

- QoS

 

Behöver man signat genom POKERFORUM.nu för att kunna deltaga ??

Man behöver har gjort en insättning på minst $20 också.

 

Ska lägga till det på infosidan! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här om dagen ringde TGC mig på mobilen för att fråga om jag ville ha $10 gratis eftersom jag är registrerad på deras site. Tackade ja, $10 kan jag ju slaska lite med. Sen frågar killen om jag använder Neteller och gör lite raklam för sin bonus.

Dagen efter ringer TGC igen (samma person), gratulerar mig för att jag mångdubblat mina $10 och gör lite reklam för att jag ska sätta in pengar och utnyttja deras bonus.

 

Anar att jag inte är ensam om att ringer mig. Kriget om de svenska kunderna här tydligen hårt. Blir ju både lite smikrad och irriterad av att de gör reklam på detta vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, faktum är att jag också fick ett telefonsamtal under dagen för någon vecka sen!

 

En väldigt trevlig kille från England ringde mig och frågade varför jag slutat spela på deras sida. Jag sa att jag lirade på en annan klient atm, men om de skulle ge mig någon reloadbonus så är jag på att sätta in. Han sa att han skulle skräddarsy en bonus åt mig och gav mig en reload på 75 dollar för en 100 dollars insättning och 375 rejkade. Jag tackade självklart ja.

 

Det bästa med samtalet var hans avslutningsfras:

 

"And Joakim, good luck with those pocket rockets!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att spela till mig deras 300 $ sign-up bonus. Har nu spelat över 100 rakade händer på 1/2 $ borden. Då är jag berättigad till dom första 20 $, inte sant (100 rakade händer*3 BRP/rakad hand = 300 BRP = 20 $)? Hur lång tid tar det innan bonusen kommer in på kontot, för det har inte hänt något med mitt slado.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att spela till mig deras 300 $ sign-up bonus. Har nu spelat över 100 rakade händer på 1/2 $ borden. Då är jag berättigad till dom första 20 $, inte sant (100 rakade händer*3 BRP/rakad hand = 300 BRP = 20 $)? Hur lång tid tar det innan bonusen kommer in på kontot, för det har inte hänt något med mitt slado.

 

Har för mig att de fyller på en gång i veckan.

Du kan alltid spela dum och mejla supporten och fråga hur det ligger till med bonusen och med lite tur kanske du får in dina $ tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...