ebisumaru Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Vågar inte svara på det..Inte prövat faktiskt.. Fick bara denna info: "Carlos Poker försäkrade att allas pengar är helt och hållet säkra och arbetar hårt för att lösa problemet.".... Ugh, låter som vad Pokes sa. Citera
rjonsson Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Jag povade att ta ut 900 dollar, det verkar som det inte var några problem, skulle vara på mitt konto inom 2-4 arbetsdagar. Får väl hoppas att dom dyker upp. Citera
ebisumaru Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Ingen fara verkar det som. Begärde ett uttag till mitt Paysonkonto och pengarna kom in på 2 timmar. Happy times! Citera
Kissemissen Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 " Hej! Vi har haft lite teckniska störningar när det gäller transaktioner från poker, men det kan vi ordna. När det gäller cash games, så har vi blivit lovade att det ska vara fixat i kväll. Vi får hålla tummarna. Vänligen Tor " Citera
bomanski Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då... Låter inte bra... är dessa uppgifter pålitliga? Måste betyda stora ekonomiska förluster för Carlos i så fall... Citera
polisgatan Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Ingen fara verkar det som. Begärde ett uttag till mitt Paysonkonto och pengarna kom in på 2 timmar. Happy times! Payson? Tar carlospoker payson? Citera
bomanski Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Om detta avbrott beror på bananer, vad innebär detta för ipokers övriga sajter? Kommer alla erbjudanden att försvinna? Citera
bomanski Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då... Kom igen nu... berätta mer. Om detta stämmer så låter det riktigt illa. Citera
skaz Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Fick ett svar om att det skulle vara uppe inom 3 dagar. Citera
widde_f Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Kom igen nu... berätta mer. Om detta stämmer så låter det riktigt illa. Carlos Poker har även lämnat in en stämning mot iPoker för att de inte uppfyllt det som Carlos Poker blivit lovade. Stämningen kommer tas tillbaka om iPoker tar bort sin 1 månads avstängning... Detta är det sista jag hört..Är väl bara och vänta och se.. Citera
bomanski Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Carlos Poker har även lämnat in en stämning mot iPoker för att de inteuppfyllt det som Carlos Poker blivit lovade. Stämningen kommer tas tillbaka om iPoker tar bort sin 1 månads avstängning... Detta är det sista jag hört..Är väl bara och vänta och se.. Åfan... en riktig soppa. Men hur tillförlitliga är dina källor? Och kommer Carlos att klara en månads avstängning? Citera
bennolenno Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Åfan... en riktig soppa. Men hur tillförlitliga är dina källor?Och kommer Carlos att klara en månads avstängning? Det är 100% korrekt. Helpdesken bekräfta det, men de försöker dock lösa det. Citera
sentenced Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 ska man ta ut sina pengar från carlos nu bara för att ta det säkra före det osäkra? Citera
bomanski Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Det är 100% korrekt. Helpdesken bekräfta det, men de försöker dock lösa det. När jag mejlade carlospokers support angående detta, så sa de att mina uppgifter var fullständigt felaktiga, och att avbrottet endast bestod av ett tekniskt problem... Citera
freddelino Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 När jag mejlade carlospokers support angående detta, så sa de att mina uppgifter var fullständigt felaktiga, och att avbrottet endast bestod av ett tekniskt problem... Det är inte speciellt förvånande att de förnekar detta. Givetvis vill de inte gå ut med detta som offentliga nyheter, blir ju rena dokusåpan med stämningar och avstängnignar hit och dit. Det ger inte ett speciellt professionellt intryck i mitt tycke. Tekniska problem känns för övrigt som en klassiker i sammanhang som dessa. Citera
bennolenno Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 När jag mejlade carlospokers support angående detta, så sa de att mina uppgifter var fullständigt felaktiga, och att avbrottet endast bestod av ett tekniskt problem... Måste nog dra slutsatsen att de ljuger. Helpdesken sa till mig "technical issues, havent updated the server" först. Jag sa att jag läst att de är avstängda ifrån Ipoker en månad och då bekräftade hon det. En stor affe för ipoker svarade "ja, jag vet. Men jag hoppas att det kommer lösa sig snabbare än så". De är avstängda helt enkelt. Citera
XaaL Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Ska man ta ut pengarna nu eller? Vad tycker ni? Man kan inte förvänta sig nåra bananer om 2 dagar lr? Citera
bomanski Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Vad jag fått besked om så kommer bonusar och liknande att betalas ut som vanligt... men man blir lite tveksam om man skall casha ut eller ej... men har svårt att tro att Carlos skulle sno ens pengar, så pass stor sajt det gäller..? Citera
juha_klasse Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Som det står på sajten så är beslutet upp till Playtech att koppla på Carlos och när, det är frågan. Skulle inte förvåna mig om det är igång måndag/tisdag. Allt annat är sjukt! Alla bonusar kommer betalas ut som vanligt och pengarna är trygga där dem är. Snackade med en väl insatt källa. Finns inte en möjlighet att Carlos bara skulle självdö. Det är ju inte så att iPoker är det enda nätverket som finns... Citera
bijou Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Otroligt löjligt att ingen carlos rep. Skriver som det är. Tror de vi är idioter?? Jobbigt o skriva "vi har meningsskiljaktigheter blaj blaj"? Har 0 respekt för den sajten. Enda räddningen är om de ger en vettig förklaring. Har rätt mycke pengar därinne och jag förlorar mycke på att skiten e nere. Citera
draft Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Jag har cashat ut allt tills det hela har lugnat ner sig. Väntar fortfarande på refund för lite SnG's. Citera
bomanski Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Jag håller med om att det är dåligt av Carlospoker att ljuga om detta, de bör förstå att sanningen alltid kommer fram ändå. Mejlade dem igår igen, och var lite mer missnöjd i min ton, men har inte fått nåt svar ännu. Förmodligen så vet inte riktigt supporten vad de skall säga... Ganska intressant ändå att iPoker säger ifrån så hårt, lär ju få flera sajter att skärpa till sig gällande rb. En riktig såpa... kommer Carlos att överleva? Får vi tillbaka våra pengar? Byter de nätverk? Citera
Seriks Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 vadå ?? tillbaka våra pengar ??? de är väl inte låsta Citera
bomanski Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 vadå ?? tillbaka våra pengar ??? de är väl inte låsta Nä, det är sant. pengarna är nog bara att casha ut... men man vet aldrig... Citera
Recommended Posts