Gå till innehåll

Sajt: Carlospoker.com


Fossan

Recommended Posts

  • Svars 268
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir lite löjligt att hylla en site inom samma nätverk i en tråd där problemet inte är sitespecifikt utan drabbat hela nätverket.

 

Verkar som problemet endast (?) ligger på gamla tain-klienter. Varken NOIQ eller Carlos funkar. Däremot upplever jag inga problem på exempelvis Playgate.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte hur ni kan spela där?!?!

Vad heter nätverket? ...Ipoker va?

 

Jag spelade där under 5-6 tillfällen och ganska länge / gången men fan va tight !

Jag bara spyr över spel där man måste ha set för våga beta.

 

Jag vet inte men svårt att tro det är en tillfällighet.

FÖ ogillar jag siter med reload-bonusar så folk kan sitta och checka ner sina 4-tal för att "vinna" bonus...

Jag kände verkligen förakt mot detta nätverk.

 

EDIT: totaly fish on carlos/ipoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt dåligt att dom inte kunnat fixa detta snabbare. Verkar dock vara någon vajsing med ipoker servern för spelet flyter ganska knackigt från andra klienter med.

 

Positivt är att det märks en markant skillnad i värdet på nätet när alla carlos-grinders är portade :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är grinders du ska tjäna pengar på för o bli en bra spelare. Ingen sport ju o själa en en liten flickas godis

 

 

 

Otroligt dåligt att dom inte kunnat fixa detta snabbare. Verkar dock vara någon vajsing med ipoker servern för spelet flyter ganska knackigt från andra klienter med.

 

Positivt är att det märks en markant skillnad i värdet på nätet när alla carlos-grinders är portade :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då...

 

Så det är möjligt att få ut pengar från carlos nu, alltså man behöver inte vänta en månad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...